2014-01-28
Unieważnienie postępowania (21.02.2014)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na kompleksowe utrzymanie czystości
oznaczenie sprawy: Szp.Leszcz /PN/7/2014

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe utrzymanie czystości i wykonanie dezynfekcji w obiektach Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, tj. w Zakładzie Radioterapii, Pracowni Rezonansu Magnetycznego przy ul. Raciborskiej 27 i budynku Poradni przy ul. Raciborskiej 28.
  1. Dotyczy obiektu – Zakładu Radioterapii:
    1. Wykonanie wymaganych prac dezynfekcyjnych i czystościowych wraz z czyszczeniem okien i wykładzin podłogowych, we wszystkich pomieszczeniach oraz poziomych i pionowych ciągach komunikacyjnych
    2. Zapewnienie w sposób ciągły, w toaletach i punktach mycia rąk: środków higieny i środków zapachowych.
    3. Pielęgnacja zieleni przed zakładem oraz prace porządkowo - czystościowe na przyległym terenie utwardzonym.
    4. Wyczyszczenie elewacji budynku Zakładu Radioterapii i Pracowni Rezonansu Magnetycznego w okresie letnim.
  2. Dotyczy obiektu – Pracowni Rezonansu Magnetycznego
    1. Wykonanie wymaganych prac dezynfekcyjnych i czystościowych wraz z czyszczeniem okien i wykładzin podłogowych, we wszystkich pomieszczeniach oraz poziomych i pionowych ciągach komunikacyjnych
    2. Zapewnienie w sposób ciągły, w toaletach i punktach mycia rąk: środków higieny i środków zapachowych.
    3. Pielęgnacja zieleni przed Pracownią oraz prace porządkowo-czystościowe na przyległym terenie utwardzonym.
  3. Dotyczy obiektu – budynku Poradni:
    1. Wykonanie wymaganych prac dezynfekcyjnych i czystościowych wraz z czyszczeniem okien i wykładzin podłogowych, we wszystkich pomieszczeniach oraz poziomych i pionowych ciągach komunikacyjnych.
    2. Zapewnienie w sposób ciągły w toaletach i punktach mycia rąk: środków higieny i środków zapachowych.
    3. Pielęgnacja zieleni wokół budynku oraz prace porządkowo-czystościowe na przyległym terenie utwardzonym.
    Szczegółowy zakres i częstotliwość wykonywanych czynności, wymiar powierzchni oraz odpowiedzialności Wykonawcy zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ Zakres wykonywanych czynności.
  4. Wykonawca jest zobowiązany wykonać powierzone prace określone w punktach 1, 2 i 3:
    1. zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    2. zgodnie z zasadami sanitarno-epidemiologicznymi i wewnętrznymi procedurami Zamawiającego dotyczącymi prac dezynfekcyjnych i czystościowych – Załącznik Nr 2 do SIWZ Procedury Zamawiającego dotyczące prac dezynfekcyjnych i czystościowych (A, B, C),
    3. z zachowaniem przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy,
    4. w czynnych obiektach szpitala, w sposób umożliwiający ich funkcjonowanie,
    5. przy użyciu własnego sprzętu i własnych środków czystości oraz dostarczonych przez Zamawiającego środków do dezynfekcji.


Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych CPV:
90900000-6 usługi w zakresie sprzątania i odkażania
33760000-5 papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety
24955000-3 chemiczne preparaty toaletowe
45452000-0 zewnętrzne czyszczenie budynków

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

Termin realizacji zamówienia
Przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.

Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2, 4 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie (min. 2 dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usługi w obiektach odpowiadających swoim zakresem i rodzajem przedmiotowi zamówienia),
b) opłaconą polisę potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 zł.

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 8 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp tj. w przypadku gdy w postępowaniu złożyły ofertę podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba że wykażą że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

5. Informację o miejscu wykonywania prania mopów, ścierek używanych do sprzątania oraz odzieży roboczej pracowników.

A także:
6. zapoznali się z obiektami Zamawiającego i jego właściwościami – potwierdzone notatką Zamawiającego i stosownym oświadczeniem Wykonawcy

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium:
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 2 000,00 zł

Kryterium oceny ofert:
1. Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia przez okres trwania umowy – 12 miesięcy - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 07.02.2014 r. do godz. 10:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 26, Kancelaria.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 07.02.2014 r. o godz. 11:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
3. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
4. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający przewiduje
możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, w trybie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Wielkość zamówienia uzupełniającego – 30% zamówienia podstawowego.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści SIWZ z zachowaniem wymogów, o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał SIWZ oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - mgr Marzena Ciastek – Z-ca Dyrektora ds. Pielęgniarstwa i Epidemiologii
Telefon: 32 4200-240
Fax: 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 28.01.2014r.


Dodatkowe materiały:
05.02.2014 - Zapytania 05.02.2014 - Zapytania 05.02.2014 - Załącznik nr 3 Oferta cenowa (zmiana) 05.02.2014 - Załącznik nr 3 Oferta cenowa (zmiana) 21.02.2014 - Unieważnienie postępowania 21.02.2014 - Unieważnienie postępowania
SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by