2013-11-05
Ogłoszenie wyników postępowania (09.0 1.201 4)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na zakup i dostarczenie fantomu antropomorficznego i komór jonizacyjnych typu Farmer

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie fantomu antropomorficznego i komór jonizacyjnych typu Farmer wg Załącznika nr 1 do SIWZ dla potrzeb Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach.

Przedmiot zamówienia został podzielony na:
  • Pakiet nr 1 – Fantom antropomorficzny w ilości 1 szt.
  • Pakiet nr 2 – Komora jonizacyjna typu Farmer wraz z nakładką "build-up" w ilości 2 szt.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV - 33151400-7 – wyroby do radioterapii.

Zamówienie obejmuje również:
  1. transport urządzenia do miejsca dostawy,
  2. okres gwarancji 24 miesiące,
  3. serwis gwarancyjny, w ramach którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty:
    1. przeglądy serwisowe,
    2. naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe (w cenie oferty) za wyjątkiem sytuacji, kiedy uszkodzenie spowodowane jest nieprawidłową eksploatacją urządzenia,
    3. gwarancja ulega przedłużeniu o czas niesprawności urządzenia, w przypadku napraw gwarancyjnych,
    4. łączna niesprawność urządzenia (w przypadku awarii) nie przekroczy 30 dni kalendarzowych w okresach 12 miesięcznych z wyłączeniem dni, kiedy zapewniono sprawność poprzez zapewnienie równorzędnego urządzenia zastępczego,
    5. czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych wynosi max. 72 godziny od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych).
  4. zapewnienie dostępności serwisu i części przez okres min. 10 lat od daty podpisania "Protokołu bezusterkowego odbioru urządzenia"
  5. dostawę fabrycznie nowego, nieużywanego urządzenia, z rokiem produkcji od 2013 r.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na poszczególne kompletne Pakiety.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia
Do 25 miesięcy od daty zawarcia umowy, w tym:
- termin realizacji zamówienia w zakresie transportu urządzenia do miejsca dostawy zakończony podpisaniem przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy "Protokołu bezusterkowego odbioru urządzenia" wraz z wystawieniem faktury VAT – do 40 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy;
- okres gwarancji 24 miesiące liczony od daty podpisania "Protokołu bezusterkowego odbioru urządzenia."

Miejsce dostawy
Zakład Radioterapii Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego, ul. Raciborska 27, 40-074 Katowice

Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ - Zawartość Oferty, tj.:

1. Wypełnione i podpisane Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 dostawą przedmiotu zamówienia objętego Pakietem w zakresie, którego składa ofertę)

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym przez Zamawiającego wymaganiom, Wykonawcy dołączą do Ofert:
a) Opis urządzenia, folder, fotografię – dokumentujące wymagania techniczne.
b) Opis sposobu użytkowania urządzenia.

5. Inne dokumenty:
- Dokument dopuszczający urządzenie do obrotu w kraju.
- Informację o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym, tj. adres punktu obsługującego, nr telefonu i faksu do kontaktów.

6. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych t.j. w przypadku, gdy w przedmiotowym postępowaniu złożyły oferty podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba że wykażą, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji (o ile dotyczy) albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu

Wadium:
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
2 000,00 zł w Pakiecie nr 1
180,00 zł w Pakiecie nr 2

Kryterium oceny ofert:
1. Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 20.11.2013r. do godz. 10:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 26, Kancelaria Dyrektora, I piętro.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 20.11.2013r. o godz. 11:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą: wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje:
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważnioną do udzielania informacji - Dr n. fiz. Marcin Dybek
Telefon: 32 2050-845
Fax: 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05.11.2013 r.


Dodatkowe materiały:
09.0 1.201 4 - Ogłoszenie wyników postępowania 09.0 1.201 4 - Ogłoszenie wyników postępowania 19.11.2013 - Zmiana terminu składania ofert 19.11.2013 - Zmiana terminu składania ofert 22.11.2013 - Zapytania 22.11.2013 - Zapytania
22.11.2013 - Zmiana ogłoszenia o zamówieniu 22.11.2013 - Zmiana ogłoszenia o zamówieniu 22.11.2013 - Zmiana str. 2, 6, 7, 14, 19, 21 [*.zip] 22.11.2013 - Zmiana str. 2, 6, 7, 14, 19, 21 [*.zip] 28.11.2013 - Zapytania 28.11.2013 - Zapytania
SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by