2011-07-14
Ogłoszenie wyników postępowania - 19.08.2011r. / Zmiana terminu składania ofert (29.07.2011)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej poniżej 4.845.000 euro na budowę p.t. "Rozbudowa budynku Zakładu Radioterapii Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach dla potrzeb Pracowni Rezonansu Magnetycznego wraz z zagospodarowaniem terenu" na zasadzie "pod klucz"

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl

Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym. Przesłana SIWZ będzie zawierała dokumentację projektową w wersji elektronicznej (płyta CD). Koszt SIWZ wynosi 10 zł brutto plus koszty wysyłki.
SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.

Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest budowa pt. "Rozbudowa budynku Zakładu Radioterapii Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach dla potrzeb Pracowni Rezonansu Magnetycznego wraz z zagospodarowaniem terenu" na zasadzie "pod klucz". Przedmiot zamówienia wynika z Programu użytkowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ i opisany jest zasadniczo dokumentacją projektową, przedmiarami oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), których wykaz stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.

W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca wykona również następujące niezbędne elementy dla kompletnej realizacji inwestycji, tj.:
  • drogi transportowe do wprowadzenia urządzeń MRI, a więc otwór transportowy w ścianie zewnętrznej, przepusty w ściankach działowych (lub nie zabudowywanie ścianek na czas transportu) wraz ze stałym wzmocnieniem posadzki wzdłuż drogi transportowej aż do miejsca posadowienia magnesu,
  • wzmocnienie fundamentu pod urządzenie MRI wraz z niezbędnymi duktami kablowymi,
  • zakup, dostawę i montaż klatki Faraday’a w pomieszczeniu z urządzeniem MRI,
  • instalację centralnego ogrzewania, wodno-kanalizacyjną z cwu, wentylacji, chłodzenia,
  • przyłącza elektrycznego urządzenia MRI ( tzn. doprowadzi przewody z rozdzielni głównej Zakładu Radioterapii do pomieszczenia technicznego Pracowni Rezonansu Magnetycznego oraz zakończy je tablicą rozdzielczą z wyposażeniem),
  • instalację elektryczną, alaramową, pełnego wewnętrznego i zewnętrznego monitoringu,dostępu, odladzania, ochrony p.poż.i odgromową Pracowni Rezonansu Magnetycznego, sieć strukturalną (należy przewidzieć w istniejącej szafie patch - panel kat.6, a UPS wyposażyć w kartę sieciową (RJ 45) i podłączyć do sieci szpitalnej odpowiednimi gniazdami).
  • wykończenie pomieszczeń Pracowni Rezonansu Magnetycznego (malowanie ścian, wykładzina podłogowa, oświetlenie, stolarka, wyposażenie itd.),
powyższy zakres należy zrealizować zgodnie z wytycznymi dostawcy urządzenia MRI – wskazanymi w Załączniku nr 12 do SIWZ.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
- 45100000-8 Przygotowanie terenu pod budowę
- 45215000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych,
- 45231000-5 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
- 45232000-2 Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli
- 45300000-0 Roboty instalacyjne w budynkach
- 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych,
- 39130000-2 Meble biurowe

2. Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny urządzeń, sprzętu i wyposażenia zastosowanego, wbudowanego w Pracowni Rezonansu Magnetycznego.

3. Wykonawca wykona i umieści na elewacji budynku Tablicę informacyjną zgodnie z załączonym projektem.

4. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu świadectwo charakterystyki energetycznej wybudowanego obiektu.

5. Wykonawca udzieli 60-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlano–montażowe i 10-letniej gwarancji na wykonane pokrycie dachowe, a także przekaże dokumenty potwierdzające udzielone gwarancje na wbudowany i zastosowany sprzęt i wyposażenie w obiekcie.

6. Wykonawca zobowiązuje się do współpracy z dostawcą rezonansu magnetycznego, która zapewni synchronizację i umożliwi montaż i instalację nowo zakupionego rezonansu magnetycznego, w tym realizację elementów uzgodnień według wskazań dostawcy rezonansu magnetycznego.

7. W przypadku powierzenia realizacji części przedmiotu zamówienia podwykonawcy, Wykonawca musi wskazać w ofercie zarówno podwykonawcę, jak i zakres powierzonych mu prac.

Uwaga!
Zamawiający złożył dokumenty w celu uzyskania decyzji administracyjnej Prezydenta Miasta Katowice - pozwolenie na budowę.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani składania ofert wariantowych.

Miejsce realizacji
Katowice ul. Raciborska 27

Termin realizacji zamówienia: do 15.11.2011r.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
  • podane w SIWZ – tj. podpisane i wypełnione Załączniki do SIWZ,
oraz
  • podane w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: załączą do oferty:
  • wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 6 do SIWZ,
  • wykaz wykonanych (zakończonych) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Załącznik nr 8 do SIWZ,
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 1.000.000,00 zł.
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na 3.000.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia niniejsze warunki udziału w postępowaniu Wykonawcy mogą spełniać łącznie.
  • podane w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: załączą do oferty:
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    • aktualne zaświadczenia naczelnika właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust.1, pkt. 4-8 ustawy – Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 9 ustawy – Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
      Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
    • zaświadczenie właściwego ze względu na siedzibę albo miejsce zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, organu sądowego lub administracyjnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy – Pzp - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia/ nie spełnia

Wadium
W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości: 72.900,00 zł

Kryteria oceny ofert:
1. Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – 80%
2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia podany w dniach kalendarzowych od zawarcia umowy – 20%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 01.08.2011r. do godz.10:00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 26.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 01.08. 2011r. o godz. 11:00 w Sekcji Zamówień Publicznych Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 28 (budynek Przychodni Szpitala, II piętro)

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp oraz zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający przewiduje
możliwość zmian w umowie spowodowanych równoczesnym prowadzeniem zamówienia na zakup rezonansu magnetycznego, którego zakup jest finansowany ze środków Ministerstwa Zdrowia umożliwiający synchronizację realizacji umowy z zakupem, dostawą, montażem itp. rezonansu magnetycznego.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - lek. med. Witold Nowak, lek. med. Jędrzej Głasek, mgr inż. Włodzimierz Sygulski
Telefon: 32 2511-761
Fax: 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14.07.2011r.


Dodatkowe materiały:
19.07.2011 - Załącznik nr 12 po zmianach [zip, 66,2MB] 19.07.2011 - Załącznik nr 12 po zmianach [zip, 66,2MB] 19.07.2011 - Zmiana treści SIWZ 19.07.2011 - Zmiana treści SIWZ 25.07.2011 - Zapytania 25.07.2011 - Zapytania
27.07.2011 - Str. 3 SIWZ (po zmianach) 27.07.2011 - Str. 3 SIWZ (po zmianach) 27.07.2011 - Zapytania [3,5MB] 27.07.2011 - Zapytania [3,5MB] 27.07.2011 - Załącznik nr 3 (po zmianach) 27.07.2011 - Załącznik nr 3 (po zmianach)
27.07.2011 - Zmiana ogłoszenia 27.07.2011 - Zmiana ogłoszenia 29.07.2011 - Zmiana terminu składania ofert 29.07.2011 - Zmiana terminu składania ofert Ogłoszenie wyników postępowania - 19.08.2011r. Ogłoszenie wyników postępowania - 19.08.2011r.
Projekt MRI, przedmiary, STWiOR [zip, 41,2 MB] Projekt MRI, przedmiary, STWiOR [zip, 41,2 MB] SIWZ SIWZ Załącznik nr 12 do SIWZ [zip, 109MB] Załącznik nr 12 do SIWZ [zip, 109MB]
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by