2010-10-15
Unieważnienie postępowania (04.11.2010r.)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest upgrade systemu PACS Pracowni Diagnostyki Obrazowej Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach poprzez dostawę- zakup serwera obrazowego wraz z upgrad’em posiadanego przez szpital oprogramowania do najnowszej wersji, zmianą sposobu archiwizacji badań z DVD RAM na NAS oraz migracją wszystkich danych (szacunkowa ilość danych obrazowych do migracji wynosi 8 TB), zwany w specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiotem umowy.

Parametry techniczne przedmiotu zamówienia zostały określone w Specyfikacji Asortymentowo-Cenowej stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ.

Zamówienie obejmuje:
1. dostarczenie przedmiotu umowy do Zakładu Radioterapii Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, ul. Raciborska 27, 40-074 Katowice.
2. montaż, instalację i uruchomienie,
3. okres gwarancji – 36 miesięcy,
4. serwis gwarancyjny, w ramach którego Wykonawca zapewnia:
a) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe (w cenie oferty) za wyjątkiem sytuacji, kiedy uszkodzenie spowodowane jest nieprawidłową eksploatacją serwera obrazowego,
b) upgrade istniejącego oprogramowania do najnowszych wersji,
c) przeglądy serwisowe zgodnie z wymogami producenta sprzętu,
5. dostępność oryginalnych części zamiennych przez okres min. 2 lat po upływie gwarancji.
6. autoryzowany serwis po zakończeniu gwarancji (na warunkach udzielonej gwarancji) przez okres min. 4 lat.

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 48820000-2

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.

Termin realizacji zamówienia:

W zakresie:
1. upgrad’u systemu PACS Pracowni Diagnostyki Obrazowej Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach poprzez dostawę- zakup serwera obrazowego wraz z upgrad’em posiadanego przez szpital oprogramowania do najnowszej wersji, zmianą sposobu archiwizacji badań z DVD RAM na NAS, do 6 tygodni od daty zawarcia umowy zakończone podpisaniem przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy "Protokołu bezusterkowego odbioru",
2. migracji wszystkich danych w terminie podanym przez Wykonawcę zakończone podpisaniem przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy "Protokołu odbioru końcowego"

Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:
1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.
2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (min. 2 dokumenty).
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
4. W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną do oferty należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy.
5. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym przez Zamawiającego wymaganiom, Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) Opis serwera obrazowego, folder, fotografie – dokumentujące wymagania techniczne.
b) Instrukcję i dok. techniczną dla każdego urządzenia w języku polskim lub angielskim.
c) Certyfikaty:
  • Microsoft Windows Server 2008 (obecność produktu na liście Microsoft Hardware Compatibility List i Windows Catalog),
  • ISO 9001:2000, ISO 14001:2004 na sprzedaż, projektowanie i produkcje obejmujące miejsce produkcji serwera,
d) zgodność z normami UE w zakresie oznaczania sprzętu znakiem CE.
6. Informację o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym, tj. adres punktu obsługującego, nr telefonu i faksu do kontaktów.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Wadium:
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 3.700,00 zł

Kryterium oceny ofert:
1. cena brutto za przedmiot zamówienia - 70%
2. termin wykonania migracji wszystkich danych podany w dniach liczony od daty podpisania "Protokołu bezusterkowego odbioru" - 15%
3. koszt rocznego serwisu pogwarancyjnego - 15%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 29.10.2010r. do godz. 10:00 w Sekretariacie Dyrektora Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 27 (w Budynku Zakładu Radioterapii na I piętrze).
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.10.2010r. o godz. 11:00 w Budynku Przychodni Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 28 na II piętrze.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający przewiduje
w zakresie serwisu
1. zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści SIWZ z zachowaniem wymogów, o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał SIWZ oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - Tomasz Duniec
Telefon 32 2515-231 do 4 wew. 282
Fax: 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.10.2010r.


Dodatkowe materiały:
27.10.2010 - Zmiana terminu składania ofert 27.10.2010 - Zmiana terminu składania ofert 28.10.2010 - Informacja 28.10.2010 - Informacja 28.10.2010 - SIWZ-zmiana 28.10.2010 - SIWZ-zmiana
28.10.2010 - Zapytania (1) 28.10.2010 - Zapytania (1) 28.10.2010 - Zapytania (2) 28.10.2010 - Zapytania (2) 28.10.2010 - Zmiana ogłoszenia o zamówieniu 28.10.2010 - Zmiana ogłoszenia o zamówieniu
SIWZ SIWZ Unieważnienie postępowania (04.11.2010r.) Unieważnienie postępowania (04.11.2010r.)
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by