2011-08-12
Ogłoszenie wyników postępowania - 20.X.2011r. / Sprostowanie odpowiedzi na zapytania do SIWZ z dnia 26.08.2011 (30.08.2011); Zapytania do SIWZ (26.08.2011)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na dostawę materiałów medycznych z włókniny i flizeliny jednorazowego i wielorazowego użytku

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych z włókniny i flizeliny jednorazowego i wielorazowego użytku w podziale na pozycje od 1 do 34:

Pozycja nr 1 - Sterylna serweta,
Pozycja nr 2 - Sterylna serweta,
Pozycja nr 3 - Sterylny pokrowiec na ramię C,
Pozycja nr 4 - Obłożenie pola operacyjnego do artroskopii,
Pozycja nr 5 - Sterylne obłożenie uniwersalne,
Pozycja nr 6 - Obłożenie do cięcia cesarskiego,
Pozycja nr 7 - Zestaw sterylny do zabiegów ginekologicznych dolnych,
Pozycja nr 8 - Torba samoprzylepna
Pozycja nr 9 - Sterylny pokrowiec foliowy na przewody,
Pozycja nr 10 – Serweta,
Pozycja nr 11 - Sterylny jednorazowy pokrowiec na stolik Mayo,
Pozycja nr 12 - Sterylny zestaw do zespoleń śródszpikowych DHS
Pozycja nr 13 - Serweta do znieczulenia przewodowego,
Pozycja nr 14 - Fartuch ochronny,
Pozycja nr 15 - Sterylny fartuch chirurgiczny,
Pozycja nr 16 - Fartuch przedni folia + flizelina,
Pozycja nr 17 - Fartuch chirurgiczny barierowy,
Pozycja nr 18 - Maska chirurgiczna,
Pozycja nr 19 - Maska chirurgiczna,
Pozycja nr 20 - Czepek chirurgiczny,
Pozycja nr 21 - Czapka chirurgiczna,
Pozycja nr 22 - Ochraniacz na obuwie,
Pozycja nr 23 - Serweta/ prześcieradło,
Pozycja nr 24 - Komplet pościeli,
Pozycja nr 25 - Podkład z włókniny,
Pozycja nr 26 - Podkład z włókniny,
Pozycja nr 27 - Serweta operacyjna,
Pozycja nr 28 - Serweta operacyjna,
Pozycja nr 29 - Serweta operacyjna włókninowa,
Pozycja nr 30 - Serweta operacyjna włókninowa,
Pozycja nr 31 - Sterylny fartuchy chirurgiczny,
Pozycja nr 32 - Czepek chirurgiczny z opaską zatrzymującą pot,
Pozycja nr 33 - Folia operacyjna,
Pozycja nr 34 - Folia operacyjna,

których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz Asortymentowo-Cenowy.

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 33140000-3 Materiały medyczne.
  1. Zamawiający rozumie przez dostawę materiałów medycznych z włókniny i flizeliny sukcesywne dostawy na wezwanie Zamawiającego.
  2. Oferowana cena brutto jest niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy i musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym (koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru loco magazyn Zamawiającego).
  3. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w formie pisemnej przy pomocy faksu, średnio raz lub dwa razy w miesiącu.
  4. Wykonawca musi zagwarantować płynność zaopatrzenia na w/w asortyment przez cały okres obowiązywania umowy.
  5. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 7 dni roboczych od daty złożenia zamówienia.
  6. Wykonawca musi zagwarantować dostępność oferowanego towaru przez cały okres obowiązywania umowy.
  7. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.
  8. Wykonawca gwarantuje dostawę towaru z terminem ważności nie krótszym niż 8 miesięcy liczonym od daty dostawy, jakościowo odpowiadającym wymogom, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowanie.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na poszczególne pozycje od 1 do 34.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Miejsce realizacji dostawy
Magazyn Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego – ul. Raciborska 27, 40-074 Katowice.

Termin realizacji zamówienia: przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do czasu wyczerpania wartości umowy.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (min. 3 dokumenty).

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną do oferty należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy.

5. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ.

6. Inne dokumenty:
a) Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty dokumenty potwierdzające, że oferowane towary posiadają dopuszczenia do obrotu w kraju zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz.U. z 2010r. Nr 107 poz. 679 ze zm.), z wyraźnym wskazaniem numeru pozycji, której dokument dotyczy.
b) dot. obłożeń i odzieży chirurgicznej
  1. Wykonawca załącza do oferty oświadczenie producenta o zgodności z normą PN-EN 13795 1, 2, 3.
  2. Wykonawca załącza do oferty arkusz danych technicznych materiału podstawowego - włókniny - potwierdzający zgodność z normą PN-EN 13795 1,2,3.
c) Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty zapisane w programie Excel na dowolnym nośniku (CD, dyskietka) wyliczenia pozycji na które składa ofertę wg Załącznika nr 1 do SIWZ.

Sposób dostarczenia próbek
1. Wykonawca składając ofertę będzie zobowiązany do dostarczenia do Kancelarii Dyrektora do dnia 28.06.2011r. do godz. 10:00 nieodpłatnych, bezzwrotnych próbek towaru wg Załącznika Nr 8 do SIWZ – Wykaz próbek towaru, który należy wypełnić i dołączyć do przesyłki z próbkami. Każda próbka musi być oznakowana numerem pozycji której dotyczy.
2. Przesyłka z próbkami musi być oznakowana w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, tj. nazwa i adres Wykonawcy z dopiskiem "próbki do przetargu".

Uwaga!
Zamawiający nie wyraża zgody na dołączenie oferty do przesyłki z próbkami.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia/ nie spełnia

Wadium
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości:
w pozycji nr 1 - 7,20 zł
w pozycji nr 2 - 18,80 zł
w pozycji nr 3 - 26,60 zł
w pozycji nr 4 - 740,00 zł
w pozycji nr 5 - 1.198,00 zł
w pozycji nr 6 - 1.260,00 zł
w pozycji nr 7 - 135,00 zł
w pozycji nr 8 - 12,20 zł
w pozycji nr 9 - 54,20 zł
w pozycji nr 10 - 61,40 zł
w pozycji nr 11 - 310,00 zł
w pozycji nr 12 - 71,40 zł
w pozycji nr 13 - 7,20 zł
w pozycji nr 14 - 474,60 zł
w pozycji nr 15 - 435,00 zł
w pozycji nr 16 - 445,60 zł
w pozycji nr 17 - 273,00 zł
w pozycji nr 18 - 138,00 zł
w pozycji nr 19 - 78,40 zł
w pozycji nr 20 - 41,60 zł
w pozycji nr 21 - 28,00 zł
w pozycji nr 22 - 24,60 zł
w pozycji nr 23 - 387,00 zł
w pozycji nr 24 - 186,20 zł
w pozycji nr 25 - 303,00 zł
w pozycji nr 26 - 45,40 zł
w pozycji nr 27 - 225,60 zł
w pozycji nr 28 - 48,80 zł
w pozycji nr 29 - 18,20 zł
w pozycji nr 30 - 19,00 zł
w pozycji nr 31 - 111,60 zł
w pozycji nr 32 - 2,80 zł
w pozycji nr 33 - 17,60 zł
w pozycji nr 34 - 18,80 zł

Razem wadium od pozycji 1 do 34 wynosi: 7.224,80 zł.

Kryterium oceny ofert:
Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 26.08.2011r. do godz. 10:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.08.2011r. o godz. 11:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - mgr Marzena Ciastek – Z- ca Dyrektora ds. Pielęgniarstwa i Epidemiologii
Telefon: 32 2515 231 do 4 wew. 240,
Fax: 32 2514 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.08.2011r.


Dodatkowe materiały:
23.08.2011 - Zmiana terminu składania ofert 23.08.2011 - Zmiana terminu składania ofert 26.08.2011 - Zapytania [5,41MB] 26.08.2011 - Zapytania [5,41MB] 30.08.2011 - Sprostowanie 30.08.2011 - Sprostowanie
Ogłoszenie wyników postępowania - 20.X.2011r. Ogłoszenie wyników postępowania - 20.X.2011r. SIWZ SIWZ Załącznik nr 1 do SIWZ Załącznik nr 1 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by