2009-06-23
Unieważnienie postępowania (13.07.2009)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na zakup laboratoryjnego systemu informatycznego dla Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach wraz z zakupem sprzętu uzupełniającego wyposażenie informatyczne

Przedmiotem zamówienia jest zakup laboratoryjnego systemu informatycznego dla Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach wraz z zakupem sprzętu uzupełniającego wyposażenie informatyczne.

Zakres laboratoryjnego systemu informatycznego szczegółowo określa Załącznik nr 1 do SIWZ.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień: 30241000-0.

Przez zakup laboratoryjnego systemu informatycznego wraz z zakupem sprzętu uzupełniającego wyposażenie informatyczne Zamawiający rozumie:
  • udzielenie bezterminowej licencji na oprogramowanie,
  • instalację oprogramowania wraz z podłączeniem analizatorów,
  • konfigurację dostępu do wyników przez stronę intranetową (dla ok. 50 użytkowników) oraz konfigurację dostępu do wyników badań z zewnątrz szpitala przez bezpieczny protokół sieci internetowej (do 20 użytkowników) z uwzględnieniem systemu zarządzania uprawnieniami ograniczającymi taki dostęp do podmiotów uprawnionych,
  • dostawę sprzętu uzupełniającego wyposażenie informatyczne,
  • serwis gwarancyjny 36 miesięcy ,w tym upgrade oprogramowania,
  • szkolenie pracowników obsługujących program,
  • serwis pogwarancyjny - 12 miesięcy po upływie gwarancji (Wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia umowy serwisowej po upływie gwarancji na warunkach określonych w ofercie. Zamawiający dopuszcza waloryzację ceny za serwis pogwarancyjny w maksymalnym wymiarze do wskaźnika inflacji.)

W ramach serwisu gwarancyjnego Wykonawca zapewnia:
  1. przeglądy serwisowe,
  2. naprawę i wymianę części (w cenie oferty) za wyjątkiem sytuacji, kiedy uszkodzenie spowodowane jest nieprawidłową eksploatacją urządzeń i oprogramowania,
  3. usuwanie błędów w działaniu aplikacji, reakcje na awarie i usuwanie ich skutków, dostosowanie do zmian przepisów prawnych w ramach złożonej oferty cenowej
  4. upgradowanie oprogramowania obsługującego przedmiot zamówienia do nowych wersji,
  5. pomoc techniczną producenta oprogramowania,
  6. gwarancja ulega przedłużeniu o czas niesprawności przedmiotu zamówienia w przypadku napraw gwarancyjnych,

Zamawiający nie dopuszcza złożenie ofert częściowych ani wariantowych.

Termin realizacji zamówienia:
w zakresie:
  • udzielenia bezterminowej licencji na oprogramowanie,
  • instalacji oprogramowania wraz z podłączeniem analizatorów,
  • konfiguracji dostępu do wyników przez stronę intranetową (dla ok. 50 użytkowników) oraz konfiguracji dostępu do wyników badań z zewnątrz szpitala przez bezpieczny protokół sieci internetowej (do 20 użytkowników) z uwzględnieniem systemu zarządzania uprawnieniami ograniczającymi taki dostęp do podmiotów uprawnionych,
  • dostawy sprzętu uzupełniającego wyposażenie informatyczne,
  • szkolenia pracowników obsługujących program,
w terminie do 45 dni od daty zawarcia umowy

w zakresie serwisowania gwarancyjnego - 36 miesięcy licząc od daty podpisania "Protokołu odbioru"

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej Szpitala: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy dokumenty przetargowe można uzyskać za zaliczeniem pocztowym (koszt 20 zł brutto).

Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ) i spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn.), dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania, informację w zakresie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego, nr telefonu i faxu do kontaktów, e- mail, wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie wg Załącznika nr 7 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej 5-cioma wdrożeniami Laboratoryjnego systemu informatycznego i przedstawi na to dokumenty, szczegółowy opis zaoferowanego Laboratoryjnego systemu informatycznego, foldery informacyjne, wzory generowanych dokumentów np. wydruki kontroli jakości, książka grup krwi, książka banku krwi, formularz zlecenia na badania, wynik badania, wniosą wadium oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy.

Ocena warunków:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - lek. med. Witold Nowak Fax: 032 2514-533

Wadium:
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 2.250,00 zł

Kryterium oceny ofert: 1. Oferowana cena brutto za całość przedmiotu zamówienia - 80% 2. Ocena funkcjonalności oferowanego oprogramowania - 20%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 09.07.2009r. do godz. 10.00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 26.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.07.2009r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej w Zakładzie Radioterapii w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 27.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie zamierza:
- zawierać umowy ramowej
- ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
- zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje:
- zwrotu kosztów uczestnictwa w postępowaniu,
- zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.)

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy - Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach.
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy – Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23.06.2009r.


Dodatkowe materiały:
07.07.2009 - Zapytanie do SIWZ 07.07.2009 - Zapytanie do SIWZ 13.07.2009 - Unieważnienie postępowania 13.07.2009 - Unieważnienie postępowania SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by