2014-03-17
Ogłoszenie wyników postępowania - 18.IV.2014r. / Zapytania do SIWZ - 20.III.2014r.


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na zakup i dostarczanie środków czystości i higienicznych dla potrzeb Szpitala
(znak sprawy: Szp.Leszcz./PN/ 22 /2014)

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie środków czystości i higienicznych w podziale na pakiety:
  • Pakiet nr 1 – Produkty do pielęgnacji ciała, miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
  • Pakiet nr 2 – Środki czyszczące i polerujące,
  • Pakiet nr 3 – Środki higieniczne (papiery toaletowe, ręczniki i prześcieradła papierowe),
  • Pakiet nr 4 – Ścierki z flaneli,
  • Pakiet nr 5 – Środki czystości - chemiczne w postaci koncentratu do wdrożonej technologii utrzymania czystości powierzchni pokrytych powłokami zabezpieczającymi – podłóg typu TARKETT (kolekcja: IQ Megalit 505, IQ Megalit 508, IQ Eminent 071 i IQ Toro SC 104),
których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik nr 9 do SIWZ – Formularz Cenowy.

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
Pakiet nr 1 – 33700000-7 Produkty do pielęgnacji ciała, 39224000-8 Miotły i szczotki i inne artykuły różnego rodzaju,
Pakiet nr 2 i 5 – 39800000-0 Środki czyszczące i polerujące,
Pakiet nr 3 – 33760000-5 Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety,
Pakiet nr 4 – 39525800-6 Ściereczki do czyszczenia.
  1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie środków czystości i higienicznych sukcesywne dostawy przez cały okres obowiązywania umowy, na wezwanie Zamawiającego.
  2. Wykonawca musi zagwarantować niezmienność cen brutto przez cały okres obowiązywania umowy.
  3. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym /koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu/.
  4. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w formie pisemnej przy pomocy faksu, średnio raz lub dwa razy w miesiącu.
  5. Wykonawca musi zagwarantować dostępność oferowanego towaru przez cały okres obowiązywania umowy.
  6. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego przy pomocy faksu.
  7. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.
  8. W przypadku Pakietu nr 2 i 3 Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia nieodpłatnych, bezzwrotnych próbek towaru wg Załącznika Nr 8 do SIWZ – Wykaz próbek towaru.
  9. UWAGA:
    a. Zamawiający w kolumnie /Cena jedn. netto/ dopuszcza wycenę do czterech miejsc po przecinku,
    b. Zamawiający w kolumnach /Wartość ogółem netto i Wartość ogółem brutto/ dopuszcza wycenę wyłącznie do dwóch miejsc po przecinku.

Sposób i miejsce złożenia próbek
Próbki są nieodpłatne i bezzwrotne.
Zamawiający dopuszcza złożenie próbek razem z ofertą.
Próbki należy umieścić w oddzielnej od Oferty, odpowiednio zabezpieczonej paczce/kopercie.
Paczkę/kopertę oraz poszczególne próbki należy opisać w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, tj. nazwa i adres Wykonawcy oraz numer pakietu i numer pozycji - której dotyczy.
Paczka/koperta dodatkowo winna być opisana: PRÓBKI do przetargu na zakup i dostarczanie środków czystości i higienicznych.
Próbki należy złożyć zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SIWZ – Wykaz próbek, który należy wypełnić i dołączyć do paczki/koperty z próbkami.
Próbki należy złożyć w Kancelarii Dyrektora - Katowice, ul. Raciborska 26, do dnia i godziny składania ofert.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert:
1. częściowych tj. na poszczególne kompletne Pakiety, ujęte w Załączniku Nr 9 do SIWZ.
2. równoważnych pod warunkiem, że Wykonawca zaoferuje preparaty posiadające takie samo spektrum działania, takie same związki aktywne, zbliżoną wydajność i wielkość jednostkową opakowania oraz są zgodne z przyjętą i wdrożoną w Szpitalu technologią utrzymania czystości powierzchni pokrytych powłokami zabezpieczającymi. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Miejsce realizacji dostaw
Magazyn Szpitala – Katowice, ul. Raciborska 27 (czynny od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 do 15:00).

Termin realizacji zamówienia: przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do czasu wyczerpania wartości umowy.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia).

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych t.j. w przypadku, gdy w przedmiotowym postępowaniu złożyły ofertę podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba, że wykażą, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji (o ile dotyczy) albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

5. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki zgodnie z Załącznikiem nr 8 do SIWZ – dot. Pakietu nr 2 poz. 1-8 i Pakietu nr 3 poz. 1-6.

6. INNE DOKUMENTY:
Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty:
A. dot. Pakietu nr 2
Dokumenty (kartę produktu, ulotkę, etykietę lub inne dokumenty wystawione przez producenta) potwierdzające każdy parametr, każdą właściwość opisanego w Załączniku nr 9 do SIWZ pozycja od 1 do 8 asortymentu z wyraźnym wskazaniem numeru Pakietu i pozycji, której dokument dotyczy.
B. dot. Pakietu nr 2 poz. 2
Dokument potwierdzający właściwości bakteriobójcze, wirusobójcze i grzybobójcze zaoferowanego przez Wykonawcę produktu - dotyczy Pakietu nr 2 pozycji 2 Formularza Cenowego, stanowiącego Załącznik Nr 9 do SIWZ.
C. dot. Pakietu nr 3
Dokumenty (kartę produktu, ulotkę, etykietę lub inne dokumenty wystawione przez producenta) potwierdzające każdy parametr oznaczony ”*”(gwiazdką) i każdą właściwość oznaczoną ”*”(gwiazdką) a opisaną w Załączniku nr 9 do SIWZ w pozycji od 1 do 7 asortymentu z wyraźnym wskazaniem numeru Pakietu i pozycji, której dokument dotyczy.
D. dot. Pakietu nr 5 poz. 1
Dokumenty (kartę produktu, ulotkę, etykietę lub inne dokumenty wystawione przez producenta).
E. Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty zapisane w programie Excel na dowolnym nośniku (np. CD, dyskietka) wypełnienie i wyliczenie wszystkich pozycji ujętych w Załączniku nr 9 do SIWZ, na które składa ofertę.

Ocena spełnienia warunków:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości:
Pakiet Nr 1 – 500,00 zł,
Pakiet Nr 2 – 800,00 zł,
Pakiet Nr 3 – 2.000,00 zł,
Pakiet Nr 4 – 200,00 zł,
Pakiet Nr 5 – 400,00 zł.
Razem: 3.900,00 zł.

Kryterium oceny ofert:
Dot. Pakietu nr 1, 3, 4, 5
1. Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – 100%

Dot. Pakietu nr 2
1. Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – 40%
2. Jakość – 60%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 28.03.2014 r. do godz. 10:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, ul. Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 28.03.2014 r. o godz. 11:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji
Gabriela Pietyra – Kierownik Działu ds. Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Telefon: /32/ 42-00-330,
Fax: /32/ 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17.03.2014 r.


Dodatkowe materiały:
Ogłoszenie wyników postępowania - 18.IV.2014r. Ogłoszenie wyników postępowania - 18.IV.2014r. SIWZ SIWZ Zapytania do SIWZ - 20.III.2014r. Zapytania do SIWZ - 20.III.2014r.
Załącznik nr 9 do SIWZ Załącznik nr 9 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by