2014-06-23
Ogłoszenie wyników postępowania (17.07.2014)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na zakup i dostarczanie sprzętu medycznego i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku dla potrzeb Szpitala
(znak sprawy: Szp.Leszcz./PN/ 44 /2014)

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie sprzętu medycznego i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku w podziale na:
Pakiet nr 1 – kaniule do długotrwałych wlewów dożylnych,
Pakiet nr 2 – kaniula noworodkowa typu "Neoflon" do długotrwałych wlewów dożylnych j. uż.,
Pakiet nr 3 – igły jednorazowego użytku do biopsji szpiku kostnego,
Pakiet nr 4 – przyrząd do podawania leku,
Pakiet nr 5 – strzykawki jednorazowego użytku,
Pakiet nr 6 – strzykawki jednorazowego użytku do pomp infuzyjnych,
Pakiet nr 7 – strzykawki jedn. użytku do podaży i rozpuszczania cytostatyków,
Pakiet nr 8 – sprzęt i materiały ogólno medyczne jednorazowego i wielorazowego użytku,
Pakiet nr 9 – łącznik do drenów,
Pakiet nr 10 – akcesoria do nCPAP,
Pakiet nr 11 – papier do wydruku typu Z-fold do aparatu EKG,
Pakiet nr 12 – igła Hubera prosta do płukania portu,
ujęte w Załączniku nr 8 do SIWZ – Oferta Cenowa.

Wymagany termin ważności towaru:
Wykonawca gwarantuje dostawę towaru z terminem ważności nie krótszym niż 8 miesięcy od daty dostawy w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowanie.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 33140000-3 materiały medyczne – dot. Pakietu nr 1-11.
  1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie sprzętu medycznego i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku sukcesywne dostawy na wezwanie Zamawiającego.
  2. Oferowana cena brutto jest niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu.
  3. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w formie pisemnej przy pomocy faksu, średnio raz lub dwa razy w miesiącu.
  4. Wykonawca musi zagwarantować płynność zaopatrzenia na w/w asortyment przez cały okres obowiązywania umowy.
  5. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 7 dni roboczych (t.j. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnymi od pracy) od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego przy pomocy faksu.
  6. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.
  7. W Przypadku Pakietu nr 1, Pakietu nr 2 i Pakietu nr 6 Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia nieodpłatnych, bezzwrotnych próbek towaru wg Załącznika Nr 9 do SIWZ – Wykaz próbek.
  8. W celu weryfikacji zgodności oferowanego asortymentu z opisem zawartym w SIWZ Zamawiający dopuszcza możliwość wezwania Wykonawców, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, do złożenia próbek oferowanego asortymentu lub kart katalogowych.
  9. Jeżeli oferowane wyroby nie są wyrobami medycznymi w rozumieniu ustawy o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. z 2010r. Nr 107, poz. 679 ze zm.), to do oferty należy dołączyć oświadczenie.
  10. UWAGA:
    a. Zamawiający w kolumnie /Cena jedn. netto/ dopuszcza wycenę do czterech miejsc po przecinku,
    b. Zamawiający w kolumnach /Wartość ogółem netto i Wartość ogółem brutto/ dopuszcza wycenę wyłącznie do dwóch miejsc po przecinku.

Sposób i miejsce złożenia próbek
dot. Pakietu nr 1, 2 i 6.
Próbki są nieodpłatne i bezzwrotne.
Zamawiający dopuszcza złożenie próbek razem z ofertą.
Próbki należy umieścić w oddzielnej od Oferty, odpowiednio zabezpieczonej paczce/ kopercie.
Paczkę/ kopertę oraz poszczególne próbki należy opisać w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, tj. nazwa i adres Wykonawcy oraz numer pakietu i numer pozycji - której dotyczy.
Paczka/ koperta dodatkowo winna być opisana: PRÓBKI do przetargu na zakup i dostarczanie sprzętu medycznego i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku.
Próbki należy złożyć zgodnie z Załącznikiem Nr 9 do SIWZ – Wykaz próbek, który należy wypełnić i dołączyć do paczki/koperty z próbkami.
Próbki należy złożyć w Kancelarii Dyrektora - Katowice, ul. Raciborska 26, do dnia i godziny składania ofert.

Zamawiający dopuszcza składanie:
- ofert częściowych na poszczególne kompletne Pakiety od nr 1 do nr 12,
- ofert równoważnych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Miejsce dostawy
Magazyn Szpitala – Katowice, ul. Raciborska 27 (czynny od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 do 15:00).

Termin realizacji zamówienia: do czasu wyczerpania wartości umowy jednak nie dłużej niż do dnia 09.06.2015 r.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia).

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych t.j. w przypadku, gdy w przedmiotowym postępowaniu złożyły ofertę podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba, że wykażą, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji (o ile dotyczy) albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

5. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
a) próbki t.j.: zgodnie z Załącznikiem Nr 9 do SIWZ – Wykaz Próbek.

6. INNE DOKUMENTY
a) Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty zapisane w programie Excel na dowolnym nośniku (np. CD, dyskietka) wypełnienie i wyliczenie wszystkich pozycji ujętych w Załączniku nr 8 do SIWZ, na które składa ofertę.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium
W postępowaniu nie jest wymagane wadium.

Kryterium oceny ofert – Dot. Pakietu Nr 3-12
1. Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet – 100%

Kryterium oceny ofert – Dot. Pakietu Nr 1, 2
1. Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet – 70%
2. Jakość oferowanego towaru oceniana przez użytkownika na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę próbek – 30%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 04.07.2014 r. do godz. 10:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, ul. Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.07.2014 r. o godz. 11:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - Z-ca Dyrektora ds. Pielęgniarstwa i Epidemiologii – mgr Marzena Ciastek
Telefon: 32 42-00-240
Fax: 32 2514–533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 23.06.2014r.


Dodatkowe materiały:
02.07.2014 - Zapytania 02.07.2014 - Zapytania 02.07.2014 - Załącznik nr 8, Pakiet nr 13 (po zmianie) 02.07.2014 - Załącznik nr 8, Pakiet nr 13 (po zmianie) 02.07.2014 - Załącznik nr 8, Pakiet nr 14 (po zmianie) 02.07.2014 - Załącznik nr 8, Pakiet nr 14 (po zmianie)
02.07.2014 - Załącznik nr 8, Pakiet nr 8 (po zmianie) 02.07.2014 - Załącznik nr 8, Pakiet nr 8 (po zmianie) 02.07.2014 - Zmiana terminu składania ofert 02.07.2014 - Zmiana terminu składania ofert 17.07.2014 - Ogłoszenie wyników postępowania 17.07.2014 - Ogłoszenie wyników postępowania
SIWZ SIWZ Załącznik nr 8 do SIWZ Załącznik nr 8 do SIWZ Załącznik nr 9 do SIWZ Załącznik nr 9 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by