2016-02-19
Ogłoszenie wyników postępowania (23.03.2016)


Katowickie Centrum Onkologii
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 EURO na zakup i dostarczenie mebli i wyposażenia do pomieszczeń budynku Bloku Operacyjnego Katowickiego Centrum Onkologii
(znak sprawy: KCO/PN/ 9 / 2016)

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.kco.katowice.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Katowickie Centrum Onkologii, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie mebli i wyposażenia do pomieszczeń budynku Bloku Operacyjnego Katowickiego Centrum Onkologii, zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ - Oferta Cenowa.
W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia dostarczenie, wniesienie i montaż mebli, mebli ze stali nierdzewnej i wyposażenia ze stali nierdzewnej.

Przedmiot zamówienia został podzielony na Pakiety:
- Pakiet nr 1 – meble
- Pakiet nr 2 – meble ze stali nierdzewnej
- Pakiet nr 3 – wyposażenie ze stali nierdzewnej
i stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia CPV:
39130000–3 Meble
39150000-8 Różne meble i wyposażenie

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne kompletne Pakiety.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia
- do 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Miejsce wykonania przedmiotu zamówienia
- pomieszczenia w budynku Bloku Operacyjnego

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnione i podpisane Załączniki do SIWZ, a także zapoznali się z pomieszczeniami Zamawiającego, w których będą montowane meble i jego właściwościami – poprzez dokonanie wizji lokalnej i pomiarów z natury, potwierdzone notatką Zamawiającego i stosownym oświadczeniem Wykonawcy załączonym do oferty.
Ze względu na specyfikę pomieszczeń Oferent zobowiązany jest do dokonania wizji lokalnej i pomiarów z natury w pomieszczeniach, w których będą montowane meble.
Osobą kontaktową do umówienia się na wizję lokalną jest Andrzej Erenc - Gospodarz Obiektu.
Oferowane meble muszą odpowiadać standardom w tym kolorystyce mebli zabudowanych będących na wyposażeniu pomieszczeń Bloku Operacyjnego – dot. Pakietu 1.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1pkt. 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie ( min. po 2 dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw w obiektach użyteczności publicznej).

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych,

4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

5. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych t.j. w przypadku, gdy w przedmiotowym postępowaniu złożyły oferty podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba że wykażą, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji (o ile dotyczy) albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

6. Certyfikat ISO 9001:2008 oraz ISO 14001:2004+Cor 1:2009 w zakresie stosowania: projektowanie, produkcja, sprzedaż i serwis mebli biurowych oraz ich komponentów – producenta zaoferowanego towaru – dot. Pakietu nr 1.

7. Atest higieniczności na płyty oraz obrzeża PCV – dot. Pakietu nr 1.

8. Atest higieniczny tapicerki zastosowanej na krzesłach – dot. Pakietu nr 1

9. Podpisany Załącznik nr 9 do SIWZ – Opis techniczny mebli i wyposażenia

Ocena spełnienia warunków:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Kryterium oceny ofert:
1. Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia - 80%
2. Termin wykonania podany w dniach kalendarzowych, licząc od daty zawarcia umowy - 20%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 04.03.2016r. do godz. 10:00 w Katowickim Centrum Onkologii ul. Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora, I piętro.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.03.2016r. o godz. 11:00 w Katowickim Centrum Onkologii ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
4. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - Sergiusz Karpiński - Pełnomocnik Dyrektora ds. projektów i inwestycji
Telefon: 32 4200-156 w godz. 08:00-10:30
Fax: 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 19.02.2016r.


Dodatkowe materiały:
03.03.2016 - Zmiana terminu składania ofert 03.03.2016 - Zmiana terminu składania ofert 08.03.2016 - Zapytania 08.03.2016 - Zapytania 23.03.2016 - Ogłoszenie wyników postępowania 23.03.2016 - Ogłoszenie wyników postępowania
SIWZ SIWZ Załącznik nr 1 do SIWZ Załącznik nr 1 do SIWZ Załącznik nr 10 do SIWZ Załącznik nr 10 do SIWZ
Załącznik nr 9 do SIWZ Załącznik nr 9 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by