2014-08-26
Ogłoszenie wyników postępowania (23.09.2014)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na zakup i dostarczanie artykułów żywnościowych dla potrzeb Szpitala
(znak sprawy: Szp.Leszcz./PN/ 62 /2014)

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie artykułów żywnościowych w podziale na:
Pakiet nr 1 – artykuły spożywcze,
Pakiet nr 2 – pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
Pakiet nr 3 – świeże jaja kurze,
Pakiet nr 4 – ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb,
których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 7 do SIWZ – Formularz Cenowy.

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
- 15800000-6 Różne produkty spożywcze, 15320000-7 Soki owocowe i warzywne, 15330000-0 Przetworzone owoce i warzywa, 15400000-2 Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne, 15500000-3 Produkty mleczarskie, 15600000-4 Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
- 15810000-9 Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie.
- 03142500-3 Jaja,
- 15220000-6 Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb.
  1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie artykułów żywnościowych, sukcesywne dostawy przez cały okres obowiązywania umowy, na wezwanie Zamawiającego.
  2. Wykonawca musi zagwarantować niezmienność cen brutto przez cały okres obowiązywania umowy.
  3. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu Kuchni Z-1.
  4. Zamówienia będą zgłaszane przez Zamawiającego telefonicznie:
    - artykuły spożywcze – raz w miesiącu,
    - pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie – codziennie od poniedziałku do soboty do godziny 11:00,
    - świeże jaja kurze – raz w tygodniu,
    - ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb – raz w miesiącu,
    przez cały okres obowiązywania umowy.
  5. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy towaru:
    - artykuły spożywcze – do 5 dni kalendarzowych,
    - pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie – dnia następnego w godzinach od 06:00 do 07:00 rano,
    - świeże jaja kurze – do 48 godzin,
    - ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb – do 48 godzin,
    po zgłoszeniu telefonicznie zamówienia.
  6. Wykonawca musi zagwarantować dostępność oferowanego towaru przez cały okres obowiązywania umowy.
  7. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.
  8. UWAGA dot. Pakietu nr 1 poz. 3, 4, 6, 7, 10, 11, 12, 16, 18, 28, 29, 33, 34, 35, 52, 53, 55, 56
    Zamawiający w ww. pozycjach dopuszcza zaoferowanie artykułu o pojemności/gramaturze wskazanej w zakresie. (Przykład: zakres gramatury: a 15-20g, Wykonawca może zaoferować: 15g lub 16g lub 17g lub 18g lub 19g lub 20g).
    W takim przypadku należy:
    przeliczyć do najniższej pojemności/gramatury podanej przez Zamawiającego (w zakresie gramatur), następnie podzielić przez wielkość oferowanej pojemności/gramatury i podać ilość zaokrągloną w górę do dwóch miejsc po przecinku – wg wzoru:

    (najniższa pojemność/gramatura podana przez Zamawiającego w zakresie gramatur x ilość) / (oferowaną pojemność/gramaturę) = ilość oferowana uwzględniająca wielkość opakowania i przeliczona w stosunku do zamawianej ilości.

    Zamawiający nie dopuszczasz zaoferowanie artykułu o pojemności/gramaturze przekraczającej ten zakres. (Przykład: zakres gramatury: a 15-20g, Wykonawca nie może zaoferować: 14g i mniej oraz 21g i więcej).

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na każdy kompletny Pakiet.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Miejsce realizacji dostaw
- Kuchnia w Zespole nr 1 - Katowice ul. Raciborska 27.

Przewidywane terminy dostawy:
– artykuły spożywcze – raz w miesiącu,
– pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie – codziennie od poniedziałku do soboty,
– świeże jaja kurze – raz w tygodniu,
– ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb – raz w miesiącu.
Zamówienia będą zgłaszane telefonicznie przez osoby upoważnione przez Zamawiającego.

Termin realizacji zamówienia: przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do czasu wyczerpania wartości umowy.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia).

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych t.j. w przypadku, gdy w przedmiotowym postępowaniu złożyły ofertę podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba, że wykażą, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji (o ile dotyczy) albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

5. INNE DOKUMENTY
a) Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty zapisane w programie Excel na dowolnym nośniku (CD, dyskietka) wyliczenia wszystkich pozycji ujętych w Załączniku nr 7 do SIWZ.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium
W postępowaniu nie jest wymagane wadium.

Kryterium oceny ofert:
Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet – 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 05.09.2014 r. do godz. 10:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, ul. Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.09.2014 r. o godz. 11:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - mgr inż. Remigiusz Ignaszak – Inspektor
Telefon: 32/ 42-00-288,
Fax: 32/ 2514-533.
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26.08.2014 r.


Dodatkowe materiały:
23.09.2014 - Ogłoszenie wyników postępowania 23.09.2014 - Ogłoszenie wyników postępowania SIWZ SIWZ Załącznik nr 7 do SIWZ Załącznik nr 7 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by