2014-02-13
Ogłoszenie wyników postępowania (12.03.2014)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na odbieranie odpadów
oznaczenie sprawy: Szp.Leszcz /PN/17/2014

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbieranie odpadów z posesji należących do Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach o następujących kodach:
  • poz. 1 08 03 18 - odpadowy toner drukarski nie zawierający substancji niebezpiecznych
  • poz. 2 16 02 14 - zużyte urządzenia nie zawierające elementów niebezpiecznych
  • poz. 3 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów
  • poz. 4 17 01 02 - gruz ceglany
  • poz. 5 17 01 03 - odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia
  • poz. 6 20 01 01 - papier i tektura segregowane z odpadów komunalnych
  • poz. 7 20 01 02 - szkło
  • poz. 8 20 01 08 - odpady kuchenne z oddziałów niezakaźnych
  • poz. 9 20 01 38 - drewno inne niż wymienione w 20 01 37
  • poz. 10 20 01 39 - tworzywa sztuczne
  • poz. 11 20 03 01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne
  • poz. 12 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 90000000-7.

Usługa odbioru odpadów będzie obejmować: dostarczenie odpowiedniej ilości pojemników/ gruzowników, wymianę i odbiór pojemników/ gruzowników z odpadami, opróżnianie pojemników, mycie i dezynfekcję pojemników, wywóz pojemników/ gruzowników (odpadów, transport odpadów do miejsca segregacji, odzysku) unieszkodliwiania.

Wykonawca ma obowiązek:
  1. wykonać usługę zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2013, poz. 21), ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. 2013, poz. 1399) oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. 2013r., poz. 122);
  2. dostarczyć pojemniki i odbierać odpady (wg kodu poz. 7 - 11), z następujących posesji Szpitala:
    - ul. Raciborska 27 – 7 pojemników po 1100 litrów, odbiór 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek),
    - ul. Raciborska 26 – 2 pojemniki po 1100 litrów, odbiór 1 raz w tygodniu (piątek),
    - ul. Józefowska 119 – 2 pojemniki po 1100 litrów, odbiór 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek);
  3. dostarczyć oznakowane pojemniki na segregowane odpady (wg kodu poz. 6) i odbierać te odpady nieodpłatnie z następujących posesji Szpitala:
    - ul. Raciborska 27 – 1 pojemnik na oznaczone odpady, odbiór – na wezwanie Zamawiającego lub co najmniej 1 raz w tygodniu (środa),
    - ul. Raciborska 26 – 1 pojemnik na oznaczone odpady, odbiór – na wezwanie Zamawiającego lub co najmniej 1 raz w miesiącu,
    - ul. Józefowska 119 – 1 pojemnik na oznaczone odpady, odbiór – na wezwanie Zamawiającego lub co najmniej 1 raz w miesiącu;
  4. dostarczyć pojemniki - gruzowniki na odpady (wg kodu poz. 1 – 5, 12) w terminie do 7 dni i odebrać do 2 dni, na każdorazowe zamówienie Zamawiającego przesłane do Wykonawcy faksem pod nr * ……………...;
  5. dokonać wizji lokalnej obiektów Szpitala, z których będą odbierane odpady, co zostanie potwierdzone listą obecności;
  6. skalkulować opłatę za dzierżawę pojemników i transport w cenie za odbiór odpadów;
  7. dostarczyć Zamawiającemu, po zakończeniu miesiąca, karty przekazania odpadów.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych ani składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia
Przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.

Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – wg Załącznika Nr 7 do SIWZ. (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 3 usługami odpowiadającymi swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia),
b) aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności regulowanej w zakresie odbierania, transportowania odpadów komunalnych.

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 8 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp tj. w przypadku gdy w postępowaniu złożyły ofertę podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba że wykażą że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium:
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 1 000,00 zł

Kryterium oceny ofert:
1. Cena brutto (wartość ogółem brutto) w skali 12 miesięcy za wykonanie przedmiotu zamówienia - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 27.02.2014 r. do godz. 10:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 26, Kancelaria
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27.02.2014 r. o godz. 11:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
3. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
4. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający przewiduje
zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. wielkość zamówienia uzupełniającego – 40% zamówienia podstawowego.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści SIWZ z zachowaniem wymogów, o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał SIWZ oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - mgr inż. Włodzimierz Sygulski – Z-ca Dyrektora ds. Administracyjno-Technicznych
Telefon: (32) 2511-761
Fax: (32) 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 13.02.2014r.


Dodatkowe materiały:
12.03.2014 - Ogłoszenie wyników postępowania 12.03.2014 - Ogłoszenie wyników postępowania SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by