2009-06-05
Unieważnienie postępowania (22.06.2009)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 14.000 EURO na dostawę osprzętu do artroskopu firmy STORTZ do rotora Powershaver SL model 20721020

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) – zwana dalej Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 20 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Oznaczenie przedmiotu zamówienia CPV: 33162100-4

Przedmiotem zamówienia jest dostawa osprzętu do artroskopu firmy STORTZ do rotora Powershaver SL model 20721020 wraz z:
  • transportem i wniesieniem sprzętu,
  • 24 miesięcznym okresem gwarancji na sprzęt,
  • instrukcją obsługi w języku polskim.

Zaoferowany osprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, z rokiem produkcji nie wcześniej niż 2008.

W ramach gwarancji Wykonawca zapewnia:
a) przeglądy serwisowe,
b) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe (w cenie oferty) za wyjątkiem sytuacji, kiedy uszkodzenie spowodowane jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu,
c) gwarancja ulega przedłużeniu o czas niesprawności sprzętu w przypadku napraw gwarancyjnych,

Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, z zastrzeżeniem iż oferowany osprzęt jest kompatybilny z artroskopem firmy STORTZ z rotorem Powershaver SL model 20721020. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert ani wariantowych, ani częściowych.

Termin realizacji zamówienia
do 60 dni od daty zawarcia umowy – w zakresie transportu i wniesienia sprzętu, instalacji, uruchomienia, zakończone podpisaniem „Protokołu odbioru” wraz z wystawieniem Faktury VAT.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ), wniosą wadium i spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy Pzp, tj. dołączą: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Materiały producenta, foldery, opisy, katalogi itp. pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełnienia wymaganych parametrów; Dokument dopuszczający sprzęt do obrotu w kraju zgodnie z obowiązującymi przepisami; Informację o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym z uwzględnieniem miejsca, punktu obsługującego, nr telefonu i faksu do kontaktów, dokumentację potwierdzającą uprawnienia do wykonywania autoryzowanego serwisu wystawioną przez producenta
oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Wadium
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 1.200,00 zł

Kryterium oceny ofert:
1. Oferowana cena brutto za przedmiot zamówienia - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 17.06.2009r. do godz. 10:00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 26.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 17.06.2009r. o godz. 11:00 w Sali Konferencyjnej w Zakładzie Radioterapii w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 27.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie zamierza
- zawierać umowy ramowej,
- ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
- zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
- zwrotu kosztów uczestnictwa w postępowaniu,
- zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy - Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach.
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy – Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - lek. med. Marek Katra
Telefon: 032 2582 457 wew. 229
Fax: 032 2514 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05.06.2009r.


Dodatkowe materiały:
22.06.2009 - Unieważnienie postępowania 22.06.2009 - Unieważnienie postępowania SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by