2010-10-08
Ogłoszenie wyników postępowania - 29.10.2010r.


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na dostawę odczynników laboratoryjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, materiałów medycznych-laboratoryjnych dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 27 – Zakład Radioterapii – Sala Konferencyjna – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego jedn. użytku, materiałów medycznych – laboratoryjnych w podziale na:
Pakiet nr 1 – Krew kontrolna do analizatora Sysmex K4500;
Pakiet nr 2 – Odczynniki do analizatora BS 300;
Pakiet nr 3 – Testy identyfikacyjne;
Pakiet nr 4 – Odczynniki koagulologiczne do analizatora Chrom 3003;
ujęte w Załącznik nr 7 do SIWZ – Formularz Cenowy

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień:
– CPV 33696000-5 Odczynniki i środki kontrastowe
Zamawiający dopuszcza składanie ofert: - częściowych – tj. na poszczególne kompletne Pakiety od 1 do 4 ujęte w Załączniku nr 7 do SIWZ.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Miejsce realizacji dostawy
Magazyn Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego – Katowice, ul. Raciborska 27

Termin realizacji zamówienia: do czasu wyczerpania wartości umowy jednak nie dłużej niż przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- podane w SIWZ – tj. załączą do oferty podpisane i wypełnione Załączniki do SIWZ,
oraz
- podane w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: załączą do oferty:
  • wykaz wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wskazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (min. dwa dokumenty),
- podane w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: załączą do oferty:
  • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  • w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,
- W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną do oferty należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy.

a także
- inne dokumenty:
A. Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty zapisane na dowolnym nośniku (np. CD, dyskietka) wyliczenia wszystkich pozycji ujętych w Załączniku nr 7 do SIWZ, na które składa ofertę.
B. UWAGA – dot. substancji niebezpiecznych oraz opakowań przeznaczonych do utylizacji:
- Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty charakterystyk wszystkich oferowanych substancji niebezpiecznych zapisane na dowolnym nośniku (np. CD, dyskietka), a w przypadku braku kart charakterystyk dla oferowanych produktów – oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty nie posiadają cech substancji niebezpiecznych zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia/ nie spełnia

Wadium
W postępowaniu nie będzie wymagane wadium.

Kryterium oceny ofert:
Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 19.10.2010r. do godz. 10:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 27, budynek Zakładu Radioterapii, I piętro, Sekretariat Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.10.2010r. o godz. 11:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - Kierownik Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej – mgr Stanisław Iwańczak
Telefon: 32 2515 231 do 4 wew. 229, 228
Fax: 32 2514 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08.10.2010r.


Dodatkowe materiały:
14.10.2010 - Zapytania 14.10.2010 - Zapytania 15.10.2010 - Zapytania 15.10.2010 - Zapytania 15.10.2010 - Zapytania 15.10.2010 - Zapytania
Ogłoszenie wyników postępowania - 29.10.2010r. Ogłoszenie wyników postępowania - 29.10.2010r. SIWZ SIWZ Załącznik nr 7 do SIWZ Załącznik nr 7 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by