2016-02-16
Unieważnienie postępowania (07.03.2016)


Katowickie Centrum Onkologii
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 30.000 euro na wykonanie połączeń sieci teleinformatycznej
oznaczenie sprawy: KCO/ PN/ 7/ 2016

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.kco.katowice.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
wykonanie połączeń sieci teleinformatycznych pomiędzy budynkiem Zarządu zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Raciborskiej 26, a Zespołem nr 2 zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Józefowskiej 119, z dostępem do Internetu, z dostawą, montażem, uruchomieniem i konserwacją i serwisowaniem wszystkich niezbędnych nowych urządzeń i ich demontażem po zakończeniu umowy wraz z dwuletnią opłatą za Internet *
* oznacza całkowitą opłatę obejmującą instalację, abonament, opłatę za ewentualną dzierżawę łączy, inne opłaty wynikające z przyjętego przez Wykonawcę rozwiązania.

CPV: 32412110-8 Sieć internetowa, CPV: 32412120-8 Sieć intranetowa.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.

UWAGA!
  1. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z istniejącymi obiektami i urządzeniami teleinformatycznymi Zamawiającego.
  2. Wykonawca ma obowiązek połączenia sieci transmisji danych pomiędzy budynkiem Zarządu i Zespołem nr 2 przy użyciu łącza ciemnej żyły światłowodowej, z zapewnieniem bezpieczeństwa danych transmisji (bez użycia aktywnych urządzeń), zakończonej obustronnie Fast Gigabit konwerterami. Wymagany Interfejs ETHERNET (RJ45).
    Wykonawca ma obowiązek dostarczenia na czas trwania Umowy urządzeń niezbędnych do realizacji transmisji.
  3. Wykonawca ma obowiązek wykonać wszelkie prace związane z realizacją projektu i montażem wszystkich niezbędnych urządzeń w terminie do 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy oraz nadzorować poprawność połączeń wraz z ich serwisowaniem:
    - Wykonanie projektowanego rozwiązania wraz z opisem zastosowanego rozwiązania bezpieczeństwa transmisji danych,
    - Testy urządzeń transmisyjnych,
    - Instalacja urządzeń, testy urządzeń i szkolenie użytkownika,
    - Odbiór i przekazanie do używania urządzeń wraz z aktywnymi łączami i projektem powykonawczym,
  4. Parametry dostępu do Internetu - gwarantowana przepływność min. 90 Mbit/s - wymagany Interfejs ETHERNET (RJ45) - lokalizacja przyłącza Internetu w budynku Zarządu.
  5. Alternatywny automatyczny dostęp do Internetu LTE od innego operatora, z automatycznym przełączaniem w momencie utraty połączenia podstawowego. Backupowe łącze z wymaganym adresem statycznym oraz bez limitu transferu danych i zmniejszenia przepustowości.
  6. Dostarczenie 20 zewnętrznych adresów IP.
  7. Zamawiający nie dopuszcza realizacji usługi inną drogą niż kablowa – dot. łącza podstawowego.
  8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał wdrożony system zarządzania jakością zgodny z EN ISO 9001:2008 lub nowszym w zakresie utrzymania i udostępniania światłowodowej sieci telekomunikacyjnej oraz świadczenia usług telekomunikacyjnych."


Termin realizacji zamówienia: 24 miesiące od daty wykonania połączeń z dostępem do Internetu.
Termin wykonania połączeń z dostępem do Internetu w tym wykonanie wszelkich prac związanych z realizacją projektu i montażem wszystkich niezbędnych urządzeń do 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy.

Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 usługą odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia).

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
a) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań Wykonawcy z normą jakości EN ISO 9001:2008 lub nowszą w zakresie utrzymania i udostępniania światłowodowej sieci telekomunikacyjnej oraz świadczenia usług telekomunikacyjnych.

5. Inne dokumenty: Projekt rozwiązania zawierający:
• schemat blokowy i funkcjonalny wraz z opisem
• zastosowane urządzenia, miejsca ich zainstalowania i zasady ich działania
• opis działania wewnętrznej sieci teleinformatycznej z zapewnieniem bezpieczeństwa transmisji danych
• opis w zakresie sposobu dostarczenia Internetu

6. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych t.j. w przypadku, gdy w przedmiotowym postępowaniu złożyły oferty podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba, że wykażą, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji (o ile dotyczy) albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium:
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 500,00 zł

Kryterium oceny ofert:
1. Ryczałtowa cena brutto za całkowitą realizację zamówienia /wykonanie połączenia, dostawa, montaż, uruchomienie, konserwacja i serwisowanie urządzeń i ich demontaż po zakończeniu umowy wraz z dwuletnią opłatą za Internet * - 100%
* oznacza całkowitą opłatę obejmującą instalację, abonament, opłatę za ewentualną dzierżawę łączy, inne opłaty wynikające z przyjętego przez Wykonawcę rozwiązania

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 23.02.2016.r. do godz. 10:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 26,I piętro, Kancelaria Dyrektora
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.02.2016r. o godz. 11:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
3. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
4. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający przewiduje
zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w wysokości 20% zamówienia podstawowego.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści SIWZ z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał SIWZ oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - mgr Tomasz Duniec - informatyk
Telefon 32 4200-282
Fax 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.02.2016 r.


Dodatkowe materiały:
02.03.2016 - Zapytania 02.03.2016 - Zapytania 07.03.2016 - Unieważnienie postępowania 07.03.2016 - Unieważnienie postępowania 22.02.2016 - Zmiana terminu składania ofert 22.02.2016 - Zmiana terminu składania ofert
29.02.2016 - Zmiana terminu składania ofert 29.02.2016 - Zmiana terminu składania ofert SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by