2015-01-27
Ogłoszenie wyników postępowania (20.03.2015)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 5 186 000 EURO na wykonanie instalacji gazów medycznych ( tlen, sprężone powietrze, próżnia) w Sali Intensywnej Opieki Medycznej w Oddziale Geriatrycznym w formule "zaprojektuj i zbuduj"
(znak sprawy: Szp.Leszcz./ PN/ 7/ 2015)

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2013r., poz. 907 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji gazów medycznych (tlen, sprężone powietrze, próżnia) w Sali Intensywnej Opieki Medycznej w Oddziale Geriatrycznym w formule "zaprojektuj i zbuduj"

Zamówienie obejmuje:
  1. Zaprojektowanie i wykonanie zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową instalacji gazów medycznych tj. tlenowej, sprężonego powietrza, próżni wraz ze strefowymi zespołami kontroli SZKA, z sygnalizatorem dla każdej instalacji, dla
    - 2 szt. gniazd tlenowych
    - 2 szt. gniazd próżni
    - 2 szt. gniazd sprężonego powietrza,
    we wskazanej Sali Intensywnej Opieki Medycznej na II piętrze.
    Podstawowym źródłem zasilania w tlen medyczny jest zbiornik kriogeniczny, a rezerwowym źródłem jest bateria butli tlenowych, ponadto należy zlokalizować stację próżni centralnej i stację sprężarek w piwnicy budynku.
    Podstawą zaprojektowania i wykonania jest Dyrektywa 93/42/EWG i obowiązujące normy zharmonizowane dotyczące systemów rurociągowych sprężonych gazów medycznych i próżni.
  2. Wykonanie niezbędnych prac remontowych, wykończeniowych w pomieszczeniach w zakresie budowlanym oraz instalacyjnym, w miejscach wykonywania instalacji gazów medycznych ( w tym malowanie ścian Sali Intensywnej Opieki Medycznej ).
  3. Pełnienie nadzoru autorskiego, w myśl zapisów Prawa budowlanego, nad realizacją powyższych przedsięwzięć.

Wymagany zakres i rodzaj prac projektowych

Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
  • projekt
  • specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót w 2 egzemplarzach;
  • inne opracowania wynikające z przepisów szczegółowych;

Wymogi i obowiązki stawiane Wykonawcy przedmiotu zamówienia
  • Projektant ma obowiązek, przed przystąpieniem do właściwych prac projektowych uzgodnić koncepcję projektową z Zamawiającym.
  • Wykonawca powinien posiadać uprawnienia wymagane przepisami
  • Wykonawca dokona zgłoszenia urządzeń dozorowanych przez UDT do UDT

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
71240000-2 Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania.
45215140-0 roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych,
45220000-5 roboty inżynieryjne i budowlane,
45300000-0 roboty w zakresie instalacji budowlanych,
45310000-3 roboty instalacyjne elektryczne
45333000-0 roboty instalacyjne gazowe,
45400000-1 roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

Zakres robót wynika z programu funkcjonalno-użytkowego stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. zapoznają się z obiektem Szpitala, w którym będzie instalacja gazów medycznych przed złożeniem oferty oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz robót budowlanych lub projektowych i budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże nie mniej niż 2 roboty potwierdzające, wykonanie robót budowlanych lub projektowych i budowlanych( co najmniej 2) o wartości 30 000 ,00 zł łącznie wg Załącznika nr 7 do SIWZ.

3.W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 8 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych t.j. w przypadku, gdy w przedmiotowym postępowaniu złożyły ofertę podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba, że wykażą, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji (o ile dotyczy) albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

Ocena spełnienia warunków:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości 900,00 zł.

Kryterium oceny ofert:
1. Cena całkowita podana w ofercie, tj. oferowana cena ryczałtowa (z VAT) za wykonanie przedmiotu zamówienia - 80%
2. Termin wykonania przedmiotu zamówienia (ilość dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy) - 20%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 11.02.2015r. do godz. 10:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora, I piętro.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.02.2015r. o godz. 11:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień dodatkowych ani zamówień uzupełniających,
3. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
4. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - lek. med. Mirosław Urbański
Telefon: 603 798 665
Fax: 32 25 14 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27.02.2015r.


Dodatkowe materiały:
02.02.2015 - Zapytania 02.02.2015 - Zapytania 10.02.0215 - Zapytania 10.02.0215 - Zapytania 10.02.2015 - Zmiana terminu składania ofert 10.02.2015 - Zmiana terminu składania ofert
13.02.2015 - Zmiana terminu składania ofert 13.02.2015 - Zmiana terminu składania ofert 20.03.2015 - Ogłoszenie wyników postępowania 20.03.2015 - Ogłoszenie wyników postępowania 28.01.2015 - Dokumentacja inwentaryzacyjna Budynku (zip, 2.4MB) 28.01.2015 - Dokumentacja inwentaryzacyjna Budynku (zip, 2.4MB)
SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by