2010-06-29
Ogłoszenie wyników postępowania - 13.07.2010r.


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 14.000 EURO na zakup agregatu prądotwórczego dla potrzeb Szpitala

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl

SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1. dostawa tj. transport loco Katowice, ul.Józefowska 119, rozładunek oraz próbny rozruch agregatu prądotwórczego fabrycznie nowego, nieużywanego, z rokiem produkcji 2010, na podwoziu jezdnym, dla Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach;
2. udzielenie pełnej 24 miesięcznej gwarancji;
3. zapewnienie dostępności autoryzowanego serwisu agregatu na terenie RP;
4. udzielenie instruktażu pracownikom Zamawiającego w zakresie obsługi agregatu.

Opis przedmiotu zamówienia

A. Agregat prądotwórczy
Parametry agregatu:
  • wersja w stalowej obudowie, na stalowej ramie z układem amortyzującym – wyciszony;
  • na podwoziu jezdnym z dyszlem regulowanym, podwozie homologowane zabezpieczone antykorozyjnie, dostosowane do wagi i gabarytu agregatu;
  • z szafą sterowania - panelem sterowania z rozruchem automatycznym zapewniającym automatyczne przełączenie zasilania ze źródła podstawowego sieciowego na rezerwowe;
  • o klasie wykonania (wg ISO 8528) G2;
  • o mocy minimum 45 kVA;
  • o mocy (przy cosφ=0,8) minimum 36 kW;
  • o prądzie wyjściowym minimum 65 A;
  • o częstotliwości 50 Hz
  • o napięciu 400/230 V
  • z samowzbudną pradnicą synchroniczną z elektroniczną regulacją napięcia;
  • z silnikiem napędowym - wysokoprężnym z systemem bezpośredniego wtrysku, chłodzonym cieczą, wyposażony w podgrzewacz płynu chłodzącego, o mocy odpowiadającej parametrom agregatu, o zużyciu paliwa, przy mocy maksymalnej, do 14 dm3/h, z kompletnymi układami ssącym i wydechowym, stalowym zbiornikiem paliwa zapewniającym minimum 8 godz. pracy urządzenia pod obciążeniem znamionowym, akumulatorem rozruchowym i stosowną ładowarką do akumulatora;
  • wyposażony w licznik motogodzin;
  • z możliwością pracy 24 godzin przez 7 dni (non stop).

B. Gwarancja, serwis i obsługa agregatu
Zamawiający wymaga gwarancji na dostarczony agregat prądotwórczy na okres nie krótszy niż 24 miesiące, a w przypadku, jeżeli gwarancja producenta obejmuje okres dłuższy – na okres producenta. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru, bez zastrzeżeń, całości przedmiotu zamówienia potwierdzonego „Protokółem odbioru”. Minimalnymi warunkami gwarancji są:
  • wady agregatu ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane przez Wykonawcę bezpłatnie lub przez wskazanego przez Wykonawcę serwisanta na koszt Wykonawcy;
  • Wykonawca zobowiązuje się do naprawy lub wymiany w okresie gwarancji wszystkich wadliwie działających części, zespołów dostarczonego agregatu na nowe, z okresem gwarancji na nie, nie krótszym niż 12 miesięcy, który nie może się skończyć wcześniej niż okres gwarancji na cały przedmiot zamówienia;
  • trzykrotna naprawa tego samego podzespołu agregatu w okresie gwarancji, który ma wpływ na prawidłową pracę agregatu kwalifikuje agregat do wymiany na nowy na koszt Wykonawcy;
  • usunięcie awarii, w tym naprawa lub wymiana części, zespołu przez Wykonawcę lub autoryzowany serwis nastąpi w terminie do 7 dni od pisemnego zgłoszenia niesprawności przez Zamawiającego; gwarancja zostaje automatycznie przedłużona o czas usuwania awarii.
Wykonawca zapewni dostępność autoryzowanego serwisu na terenie RP z możliwością przeprowadzania przeglądów oraz dostępność do części przez okres 5 lat, po zakończeniu gwarancji.
Wykonawca przedłoży Zamawiającemu, w trakcie odbioru, następujące dokumenty i opracowania dotyczące gwarancji i serwisu agregatu prądotwórczego i pozostałych elementów przedmiotu zamówienia:
  • kartę gwarancyjną agregatu z warunkami gwarancji,
  • zasady bezpiecznej obsługi agregatu,
  • zasady prawidłowej eksploatacji agregatu,
  • harmonogram czynności serwisowych gwarantujących prawidłową pracę agregatu,
  • książkę wpisów przeglądów i innych zaleceń,
  • kartę stosowanych materiałów eksploatacyjnych (paliwo, olej silnikowy, ciecz chłodząca, filtry, itd.),
  • wykaz okoliczności zakłócających prawidłową pracę agregatu z wyspecyfikowanymi możliwymi przyczynami i sposobami naprawy,
  • poświadczenie o udzieleniu instruktażu wskazanym z imienia i nazwiska pracownikom Zamawiającego w zakresie obsługi i eksploatacji agregatu,
  • wzór arkusza zgłoszenia naprawy gwarancyjnej.
Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
31122000-7 jednostki prądotwórcze,

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych ani składania ofert wariantowych.

Termin realizacji całości zamówienia
Do 21 dni od daty zawarcia umowy, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
  • podane w SIWZ – tj. załączą do oferty podpisane i wypełnione Załączniki 1 - 6 do SIWZ,
oraz
  • podane w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: załączą do oferty:
    - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,
    Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
oraz
  • inne dokumenty:
    - atest dopuszczający zaoferowane urządzenie do obrotu w kraju,
    - atest homologacji podwozia agregatu,
    - kartę producenta z wyszczególnionymi danymi technicznymi agregatu,
    - instrukcję obsługi agregatu,
    - instrukcję użytkowania agregatu,
    - kartę gwarancyjną agregatu z warunkami gwarancji,
    - informacje teleadresowe autoryzowanego serwisu wraz z zakresem wykonywanych czynności serwisowych.

Ocena spełnienia warunków:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia/ nie spełnia

Wadium
W postępowaniu nie będzie wymagane wadium.

Kryterium oceny ofert:
Cena brutto za realizację całości przedmiotu zamówienia – 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 08.07.2010r. do godz. 10:00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 26.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 08.07.2010r. o godz. 11:00 w Sali Konferencyjnej Zakładu Radioterapii w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 27.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji
mgr inż. Włodzimierz Sygulski – Z-ca Dyrektora ds. Administracyjno-Technicznych
Telefon: 32 2511-761,
Fax: 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29.06.2010r.


Dodatkowe materiały:
Ogłoszenie wyników postępowania - 13.07.2010r. Ogłoszenie wyników postępowania - 13.07.2010r. SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by