2013-02-01
Ogłoszenie wyników postępowania (26.03.2013)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 14.000 EURO na zakup i dostarczenie termosów na żywność i płyny, wkładów GN i wózków transportowych

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)– zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostarczenie termosów na żywność i płyny, wkładów GN i wózków transportowych, według następującej specyfikacji:

1. termos na płyny zamykany pokrywą z uszczelką silikonową, o pojemności 18,0 – 19,0 litrów, z kranikiem - 24 sztuki;
2. termos na zupy zamykany pokrywą z uszczelką silikonową o pojemności 12,5 – 14,0 litrów - 14 sztuk;
3. termos na żywność o pojemności na 1 pojemnik gastronomiczny GN 1/1, 200 mm wysokości, wyposażony dodatkowo w przegrody lub listwy mocujące pojemnikiGN, w tym GN 1/9 100 mm wysokości - 13 sztuk;
4. termos na żywność o pojemności na 1 pojemnik gastronomiczny GN 1/1, 100 mm wysokości -11 sztuk;
Termosy muszą być nowe z gwarancją, wykonane z bardzo trwałego jednorodnego tworzywa o twardej powłoce i o wysokiej gęstości z grubą warstwą izolacyjną; muszą być odporne na pęknięcia i odkształcenia oraz na działanie związków pochodzących z przechowywanej żywności, płynów; muszą spełniać wymogi HACCP; posiadać ogólny kształt zbliżony do prostopadłościanu i uchwyty do transportu ręcznego oraz możliwość łączenia i układania w sterty do transportu i magazynowania; posiadać gwarancję na produkt. Termosy na żywność muszą posiadać wymiary wewnętrzne, odpowiadające zastosowaniu systemu pojemników, zgodnych z normą gastronomiczną GN.
5. wkład GN 2/3 200 mm wysokości, z pokrywką z uszczelką silikonową - 13 sztuk;
6. wkład GN 1/3 200 mm wysokości, z pokrywką z uszczelką silikonową - 13 sztuk;
7. wkład GN 1/3 100 mm wysokości, z pokrywką z uszczelką silikonową - 11 sztuk;
8. wkład GN 1/6 200 mm wysokości, z pokrywką bez uszczelki silikonowej - 26 sztuk;
9. wkład GN 1/6 100 mm wysokości, z pokrywką bez uszczelki silikonowej - 44 sztuki;
10. wkład GN 1/9 100 mm wysokości, z pokrywką bez uszczelki silikonowej - 33 sztuki; Pojemniki gastronomiczne i pokrywki muszą być nowe i wykonane ze stali nierdzewnej, z przeznaczeniem do wszystkich zastosowań w przedziale od -20° C do 300° C oraz spełniać wszystkie normy jakościowe i higieniczne.
11. wózek na termosy na płyny - 2 sztuki;
12. wózek na termosy na żywność - 2 sztuki;
Wózki (platforma z 4 kółkami) muszą być przystosowane do transportu sterty oferowanych termosów, ładowanych od góry na platformę. Zamówienie obejmuje również transport sprzętu do miejsca przeznaczenia, jego wyładunek i wniesienie – do magazynu Zamawiającego oraz udzielenie nie mniej niż 12 miesięcznej gwarancji na dostarczony asortyment.

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
39221150-3 - termosy,
39221130-7 - pojemniki na żywność - pojemniki gastronomiczne GN ( wkłady ),
34912100-4 - wózki popychane.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.

Termin realizacji zamówienia
30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.

Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty, tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, Wykonawcy dołączą do Oferty:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.(Wykonawca musi wykazać się co najmniej 2 dostawami artykułów stanowiących przedmiot zamówienia).

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych,

4. W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną do oferty należy dołączyć informację z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy.

5. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym przez Zamawiającego wymaganiom, Wykonawcy dołączą do Ofert:
- opis sprzętu, foldery, fotografie i inne dokumentujące spełnienie wymagań.

6. Dokument dopuszczający termosy, wkłady i wózki do obrotu w kraju.

7. W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną do oferty należy dołączyć informację z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium
W postępowaniu nie będzie wymagane wadium.

Kryterium oceny ofert:
1. Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 15.02.2013r. do godz. 10:00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 26.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.02.2013r. o godz. 11:00 w Sekcji Zamówień Publicznych w Katowicach przy ul. Raciborskiej 28 ( budynek Przychodni szpitala, II piętro)

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści SIWZ z zachowaniem wymogów, o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał SIWZ oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - lek. med. Zbigniew Wiąk
telefon: 32 4200-210,
fax: 32 2514-533.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 01.02.2013r.


Dodatkowe materiały:
11.02.2013 - Zapytania 11.02.2013 - Zapytania 26.03.2013 - Ogłoszenie wyników postępowania 26.03.2013 - Ogłoszenie wyników postępowania SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by