2014-02-24
Ogłoszenie wyników postępowania - 27.III.2014r. / Zapytania do SIWZ; Zmiana terminu składania ofert (04.03.2014)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na usługi transportu sanitarnego dla Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach.
(znak sprawy: Szp.Leszcz./ PN/ 20/ 2013)

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.)

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi transportu sanitarnego – przewóz pacjentów karetkami wyposażonymi zgodnie z obowiązującymi Zarządzeniami Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia oraz z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. (Dz.U.z 2013r. Poz. 951 z późn.zm.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia, tj.:
- przewozy pacjentów z sanitariuszem
- przewozy pacjentów bez sanitariusza
- przewozy pacjentów karetką S
oraz transport krwi i składników krwi zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, jak również inne realizowane na zlecenie Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 60100000-9

Opis przedmiotu zamówienia:
  1. Usługi transportu sanitarnego – przewozy pacjentów z sanitariuszem i bez sanitariusza, wizyty lekarskie, przewozy pacjentów karetką S oraz transport krwi i składników krwi jak również inne realizowane na zlecenie Szpitala im. Stanisław Leszczyńskiego w Katowicach.
  2. Transport sanitarny to usługa transportowa wraz z opieką nad pacjentem wykonywana na trasie wskazanej w zleceniu lekarskim w tym zapewnienie realizacji zlecenia w przypadku konsultacji. Trasa nie obejmuje dojazdu do szpitala i powrotu do siedziby Wykonawcy.
  3. Wykonawca zapewni sanitariuszy do obsługi transportów pacjentów i pacjentów na noszach.
  4. Personel karetki posiada odpowiednie kwalifikacje do wykonywania świadczeń będących przedmiotem zamówienia, w tym m.in. uprawnienia do podawania leków odurzających i psychotropowych niezbędnych przy udzielaniu pierwszej pomocy.
  5. Kierowca musi posiadać ukończony kurs/ szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy.
  6. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za powierzonego pacjenta w czasie świadczenia usługi transportowej i za materiały do badań oraz zapewnia realizację zlecenia w przypadku konsultacji.
  7. Zamawiający zamawia usługę transportową telefonicznie (wszystkie rozmowy telefoniczne muszą być nagrywane przez Wykonawcę) pod numerem telefonu wskazanym przez Wykonawcę, podając miejsce, datę i godzinę rozpoczęcia transportu. Zlecenie lekarskie musi być przekazane w momencie zgłoszenia się kierowcy w miejscu rozpoczęcia transportu.
  8. Dokumentem zlecenia transportu jest Zlecenie lekarskie podpisane ze strony Zamawiającego przez lekarza Szpitala wraz z imienną pieczątką i pieczątką oddziału. Zlecenie bez imiennej pieczątki lekarza jest nieważne.
  9. Zlecenie transportu powinno zawierać następujące dane:
    • Imię i nazwisko pacjenta, wiek
    • Miejsce, datę i godzinę rozpoczęcia transportu,
    • Miejsce przeznaczenia transportu,
    • Pozycja pacjenta w czasie transportu,
    • Dla konsultacji – nazwisko lekarza konsultanta,
    • Dla przyjęcia do Szpitala – nazwisko lekarza, z którym ustalono miejsce dla pacjenta.
  10. Zadania Wykonawcy obejmują:
    • przewóz karetką na trasie wg Zlecenia,
    • pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu pacjentom z dysfunkcją ruchu,
    • transport pacjenta na noszach na oddział i z oddziału,
    • opiekę nad pacjentem w czasie transportu, w tym zapewnienie realizacji zlecenia w przypadku konsultacji, należyte zadbanie o pacjenta dostosowane do warunków pogodowych,
  11. Przedmiot Umowy będzie realizowany całodobowo przez 7 dni w tygodniu przy użyciu sprzętu spełniającego wszystkie niezbędne wymagania wynikające z umowy, SIWZ oraz obowiązujących w tym zakresie przepisów oraz przez personel o odpowiednich kwalifikacjach i uprawnieniach.
  12. W przypadku awarii pojazdu Wykonawca zobowiązany będzie we własnym zakresie zapewnić sprawny pojazd zastępczy dla zapewnienia ciągłości świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia.
  13. Środki transportu do transportu krwi muszą spełniać wymagania sanitarne i techniczne określone w Polskich Normach przenoszących normy zharmonizowane PNEN 1789:2008 i PNEN 1865:2002.
  14. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić dokumentację medyczną zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
  15. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za przetwarzanie danych osobowych w zakresie objętym niniejszą umową i zobowiązuje się do spełnienia wymagań wymienionych w art. 36-39a ustawy o ochronie danych osobowych.
  16. Wykonawca musi posiadać polisę OC w zakresie udzielania usług będących przedmiotem umowy przez cały okres obowiązywania umowy.
  17. Zamawiający na podstawie dotychczasowego wykonania podaje realizację transportów:
    • Przewozy pacjenta z sanitariuszem:
      - około 5 033 km miesięcznie,
      - około 433 godz. miesięcznie,
    • Przewozy pacjenta bez sanitariusza:
      - około 533 km miesięcznie,
      - około 50 godz. miesięcznie,
    • Przewozy pacjenta karetką S
      - około 533 km miesięcznie
      - około 50godz. miesięcznie

Miejsca z/ do jakich będą odbywały się transporty:
1. Katowice ul. Raciborska 27, 28
2. Katowice ul. Józefowska 119

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia: przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2,3 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 3 usługi transportu sanitarnego świadczone w szpitalu - min. 3 dokumenty).
b) wykaz wyposażenia zakładu (jakie karetki, ilość posiadanych karetek – min. 3 karetki "S", do transportów sanitarnych min. 10 karetek, ich wyposażenie, rok produkcji karetek) dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług ( ilość kierowców - min. 10, ilość lekarzy – min. 10, ilość ratowników medycznych-min. 10, ilość pielęgniarek – min. 10, ilość sanitariuszy – min. 10 ) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych

4. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych lub oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 4500,00zł.

Kryterium oceny ofert:
1. Całkowita cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 05.03.2014r. do godz. 10:00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 26 (I piętro).
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.03.2014r. o godz. 11:00 w Budynku Przychodni Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 28 (II piętro), Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
3. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
4. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający przewiduje
1. zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 30% zamówienia podstawowego.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści SIWZ z zachowaniem wymogów, o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał SIWZ oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - lek. med. Zbigniew Wiąk – Pełnomocnik Dyrektora ds. Zarządzania Kontraktem Medycznym
Telefon 32/ 2515-231 do 4 wew. 210
Fax 32/ 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 24.02.2014r.


Dodatkowe materiały:
04.03.2014 - Zapytania 04.03.2014 - Zapytania 04.03.2014 - Zmiana terminu składania ofert 04.03.2014 - Zmiana terminu składania ofert Ogłoszenie wyników postępowania - 27.III.2014r. Ogłoszenie wyników postępowania - 27.III.2014r.
SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by