2013-09-16
Ogłoszenie wyników postępowania (17.10.2013)

Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice
ogłasza
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO
na
zakup i dostarczanie odczynników laboratoryjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego jedn. użytku, materiałów medycznych – laboratoryjnych dla potrzeb Szpitala
(znak sprawy: Szp.Leszcz./PN/ 76 /2013)

Podstawa prawna

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2013 r. poz. 907) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl

SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.

Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie odczynników laboratoryjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego jedn. użytku, materiałów medycznych – laboratoryjnych, w podziale na:
Pakiet nr 1 – Odczynniki, materiały eksploatacyjne do analizatora Rapidlab 248;
Pakiet nr 2 – Odczynniki do analizatora Sysmex K4500;
Pakiet nr 3 – Odczynniki, materiały eksploatacyjne do analizatora Easy Elektrolytes;
Pakiet nr 4 – Odczynniki, materiały eksploatacyjne do analizatora Epoll 20;
Pakiet nr 5 – Podłoża suche;
Pakiet nr 6 – Krążki do antybiogramów, Krążki diagnostyczne;
Pakiet nr 7 – Odczynniki do badań serologii grup krwi;
Pakiet nr 8 – Odczynniki, materiały eksploatacyjne do analizatora AVL 9140;
Pakiet nr 9 – Testy kasetkowe i lateksowe;
Pakiet nr 10 – Testy płytkowe;
Pakiet nr 11 – Barwniki, odczynniki laboratoryjne;
Pakiet nr 12 – Krew barania;
Pakiet nr 13 – Podłoża gotowe na płytkach;
Pakiet nr 14 – Jednorazowy sprzęt laboratoryjny - 48 poz.;
Pakiet nr 15 – Test ureazowy;
Pakiet nr 16 – Krew kontrolna do analizatora Sysmex K4500;
Pakiet nr 17 – Odczynniki do analizatora BS 300;
Pakiet nr 18 – Materiały eksploatacyjne do analizatora BS 300;
Pakiet nr 19 – Testy identyfikacyjne;
Pakiet nr 20 – Odczynniki koagulologiczne do analizatora Chrom 3003;
Pakiet nr 21 – Materiały eksploatacyjne do analizatora do badania właściwości fizyko-chemicznych moczu;
Pakiet nr 22 – Końcówki do pipet automatycznych BIOHIT;
ujęte w Załącznik nr 8 do SIWZ – Formularz Cenowy

UWAGA
Wykonawca gwarantuje dostarczenie wraz z odczynnikami aktualnych instrukcji w języku polskim.

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
33141580-9 Krew zwierzęca – dot. Pakietu nr 12,
33696000-5 Odczynniki i środki kontrastowe – dot. Pakietu nr 1-11, 13, 15-21,
38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego), 33790000-4 Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane – dot. Pakiet nr 14, 22.

Wymagany termin ważności towaru:
1. Wykonawca gwarantuje dostarczenie towaru z terminem ważności nie krótszym niż 8 miesięcy od daty dostawy, jakościowo odpowiadających wymogom, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i magazynowanie.
2. Wykonawca gwarantuje dostawę testów identyfikacyjnych z minimalnym terminem ważności 6 miesięcy.
3. Wykonawca gwarantuje dostawę preparatów krwiopochodnych z minimalnym terminem ważności jeden miesiąc.
4. Wykonawca gwarantuje dostawę krwi baraniej z minimalnym terminem ważności 2 tygodnie od daty dostawy – dot. Pakietu nr 12.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert
- częściowych – tj. na poszczególne kompletne Pakiety od 1 do 22 ujęte w Załączniku nr 8 do SIWZ,
- równoważnych - dot. Pakietu nr 1, 3 i 8.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt odpowiadający oryginałowi, o takich samych parametrach, spełniający wymagania producenta analizatora, który gwarantuje prawidłowe jego funkcjonowanie.

1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie odczynników laboratoryjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, materiałów medycznych-laboratoryjnych, sukcesywne:
A. dostawy średnio jeden lub dwa raz w miesiącu w ilościach wynikających z potrzeb Zamawiającego – dot. Pakietu nr 1-6, 8-11, 13-15, 17-22,
B. dostawy zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik do oferty – dot. Pakietu nr 7, 16,
C. dostawy raz na dwa tygodnie w ilościach wynikających z potrzeb Zamawiającego – dot. Pakietu nr 12, przez cały okres obowiązywania umowy na podstawie zamówień składanych do Wykonawcy przy pomocy faksu.
2. Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo do realizacji zamówienia w terminie 14 dni roboczych licząc od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego przy pomocy faksu.
3. Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania niezmienności cen brutto na zaoferowany asortyment przez cały okres obowiązywania umowy.
4. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu.
5. Wykonawca musi zagwarantować dostępność towaru przez cały okres obowiązywania umowy.
6. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.

WYMAGANIA DODATKOWE:

Dot. Pakietu nr 1
1. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę.
2. Wartości nominalne materiału kontrolnego dla analizatora Rapidlab 248 uwzględniające korektę wartości w zależności od temperatury - dot. Pozycji 17,18,19.

Dot. Pakietu nr 2
1. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę.


Dot. Pakietu nr 3
1. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę.

Dot. Pakietu nr 4
1. Dołączenie aplikacji oferowanych odczynników do fotometru Epoll 20.
2. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę.
3. Obliczenia ceny ml zaokrąglone do 4 miejsca po przecinku.

Dot. Pakietu nr 6
1. Pojedyncze krążki o średnicy 6 mm z obustronnym wydrukowanym fabrycznie oznaczeniem antybiotyku (międzynarodowe, zgodne z EUCAST) oraz stęż. Antybiotyku.
2. Antybiotyki pakowane indywidualnie (po 50szt.) w zamkniętych hermetycznie opakowaniach typu blister z pochłaniaczem wilgoci.
3. Termin ważności krążków min. 12 miesięcy.
4. Wykonawca dostarczy certyfikaty kontroli jakości z każdą dostawą.

Dot. Pakietu nr 8
1. Zamawiający nie wymaga aby asortyment pochodził od jednego producenta.

Dot. Pakietu nr 9
1. W przypadku gdy test nie zawiera w zestawie kontroli pozytywnej i negatywnej dołączyć w odpowiedniej ilości zestawy kontrolne - dot. Pozycji 1,3,4,5.

Dot. Pakietu nr 12
1. Wykonawca zapewnia regularną dostawę raz na dwa tygodnie.
2. Minimalna trwałość od daty dostarczenia min. 2 tygodnie.

Dot. Pakietu nr 13
1. Płytki oznaczone czytelnym nadrukiem na spodzie płytki z: nazwą producenta, pożywki, nr serii, terminem ważności.
2. Max wielkość opakowania 20 płytek.
3. Przedmiot zamówienia ma spełniać wymogi dla wyrobów do diagnostyki in vitro - Ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz.U. z 2010r. Nr 107 poz. 679 ze zm.) oraz obowiązującymi aktami wykonawczymi.
4. Wykonawca dostarczy certyfikaty kontroli jakości.

Dot. Pakietu nr 14
1. Łączną ilość oferowanego sprzętu laboratoryjnego należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę. Obliczenia ceny za szt. zaokrąglone do 4 miejsca po przecinku.

Dot. Pakietu nr 16
1. Oferowane kontrolki posiadają możliwość wyk. badania na analizatorze Sysmex K4500.
2. Trwałość materiałów kontrolnych min. 3 miesiące od daty dostarczenia do laboratorium.
3. Trwałość po otwarciu fiolki min. 14 dni w temp. 2-8°C.

Dot. Pakietu nr 17
1. Dołączenie aplikacji oferowanych odczynników do analizatora BS 300 do oferty przetargowej.
2. Zaoferowane odczynniki w tym kalibratory, surowice kontrolne posiadają aplikacje oraz wartości nominalne dla oferowanych odczynników do analizatora BS 300.
3. Dostarczenie wykazu laboratoriów pracujących na analizatorze BS 300 wraz z danymi odczynnikami.
4. Wykonawca gwarantuje wdrożenie oferowanych odczynników na miejscu w laboratorium wraz z korelacją w zakresie wartości prawidłowych i patologicznych z wynikami badań na analizatorze Integra 400Plus.
5. Wszystkie odczynniki konfekcjonowane w opakowaniach przeznaczonych do analizatora BS 300 bezpośrednio do wstawienia na pokład analizatora bez konieczności przelewania - dot. Pozycji 5-13.
6. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę.

Dot. Pakietu nr 18
1. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę.

Dot. Pakietu nr 19
1. Wykonawca zobowiązany jest (na czas realizacji umowy) udzielić licencji na oprogramowanie w ramach zawartej umowy, umożliwiające komputerową klasyfikacje szczepów bakteryjnych.
Powyższa uwaga dotyczy zamawianych testów identyfikacyjnych dla bakterii (poz. 1,2,3,4).
2. Łączną ilość oferowanego odczynnika należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę.
3. Testy identyfikacyjne (poz. 1,2,3,4) do pojedynczego wykorzystania.

Dot. Pakietu nr 20
1. Zaoferowane odczynniki w tym kalibratory, osocza kontrolne posiadają aplikacje oraz wartości nominalne dla oferowanych odczynników do analizatora Chrom 3003.
2. Odczynniki przeznaczone do optycznej metody pomiaru - optycznie czyste.
3. Współczynnik czułości tromboplastyny do PT - ISI nie większe niż 1,1.
4. Materiały kontrolne na 3 poziomach z wartościami nominalnymi dla parametrów PT i APTT.

Dot. Pakietu nr 21
1. Udział w producenckim programie międzynarodowej kontroli jakości analizy moczu 4 razy do roku.
2. Paski i kontrola moczu wewnętrzna i zewnętrzna pochodzące od jednego producenta.
3. Łączną ilość oferowanego asortymentu należy zaokrąglić do 1 opakowania handlowego w górę. Obliczenia ceny za szt. zaokrąglone do 4 miejsca po przecinku.

Miejsce realizacji dostaw
Magazyn Szpitala – Katowice, ul. Raciborska 27 (czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 15:00).

Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do czasu wyczerpania wartości umowy.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:
1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.
2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia).
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.
4. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych t.j. w przypadku, gdy w przedmiotowym postępowaniu złożyły ofertę podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba, że wykażą, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji (o ile dotyczy) albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.
5. INNE DOKUMENTY a) Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty zapisane w programie Excel na dowolnym nośniku (np. CD, dyskietka) wyliczenia wszystkich pozycji ujętych w Załączniku Nr 8 do SIWZ, na które składa ofertę.
b) UWAGA – dot. substancji niebezpiecznych oraz opakowań przeznaczonych do utylizacji
1. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty charakterystyk wszystkich oferowanych substancji i preparatów niebezpiecznych w formie papierowej oraz zapisane na dowolnym nośniku (np. CD, dyskietka), na każdy z odczynników wraz z ofertą a w przypadku braku kart charakterystyk dla oferowanych produktów – Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty nie posiadają cech substancji niebezpiecznych zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi.

Ocena spełnienia warunków:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium
W postępowaniu nie jest wymagane wadium.

Kryterium oceny ofert:
Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – 100%.

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 26.09.2013 r. do godz. 11:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.09.2013 r. o godz. 12:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do 1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji
Kierownik Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej – mgr Stanisław Iwańczak
Telefon: (32) 42-00-229, (32) 42-00-228
Fax: (32) 2514 – 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.09.2013 r.



Dodatkowe materiały:
17.10.2013 - Ogłoszenie wyników postępowania 17.10.2013 - Ogłoszenie wyników postępowania 24.09.2013 - Zmiana terminu składania ofert 24.09.2013 - Zmiana terminu składania ofert 25.09.2013 - Zapytania [doc, 8,53MB] 25.09.2013 - Zapytania [doc, 8,53MB]
SIWZ SIWZ Załącznik nr 8 do SIWZ Załącznik nr 8 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by