2015-12-14
Unieważnienie postępowania (01.02.2016)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 Euro na zakup sprzętu niezbędnego do rozbudowy systemu PACS/RIS producenta Pixel Technology s.c., rozbudowę systemu PACS/RIS producenta Pixel Technology s.c., serwis pogwarancyjny
(znak sprawy: Szp.Leszcz./PN/ 72 / 2015)

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2013r., poz. 907 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
  • zakup sprzętu niezbędnego do rozbudowy systemu PACS/RIS producenta Pixel Technology s.c z trzyletnią fabryczną gwarancją producenta - Pakiet nr 1,
  • rozbudowa systemu PACS/RIS producenta Pixel Technology s.c. z wykorzystaniem sprzętu z Pakietu nr 1, dostarczenie oprogramowania, udzielenie bezterminowych licencji, konfiguracja sprzętu z Pakietu nr 1, konfiguracja oprogramowania i systemu oraz zapewnienie sprawności systemu do dnia 18.06.2016r. - Pakiet nr 2,
  • trzyletni serwis pogwarancyjny obowiązujący od dnia 19.06.2016r. a obejmujący cały, również ten rozbudowany w ramach Pakietu nr 1 i nr 2 system PACS/RIS producenta Pixel Technology s.c. wraz z wszystkimi urządzeniami i oprogramowaniem - Pakiet nr 3
Parametry techniczne i funkcjonalne przedmiotu zamówienia zostały określone w Specyfikacji Asortymentowo-Cenowej stanowiącej Załącznik Nr 2 do SIWZ.

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 48820000-2; 32331500-7; 48180000-3; 72514200-3; 50312000-5.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w zakresie Pakietu nr1, Pakiet nr 2 łącznie z Pakietem nr 3.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych

Miejsce dostawy
Pracownia Diagnostyki Obrazowej, ul. Raciborska 27, 40-074 Katowice.

Termin realizacji
Dot. Pakietu nr 1 - termin pożądany do 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.
Dot. Pakietu nr 2 - termin pożądany do 30 dni kalendarzowych od podpisania "Protokołu odbioru" sprzętu z Pakietu nr 1
Dot. Pakietu nr 3 - termin wymagany – od dnia 19.06.2016r. przez 36 miesięcy

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 5 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

3. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym przez Zamawiającego wymaganiom, Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) Dokumentację techniczną dla każdego urządzenia w języku polskim lub angielskim.
b) Certyfikaty:
- ISO 9001:2000, ISO 14001:2004 na sprzedaż, projektowanie i produkcje obejmujące miejsce produkcji serwerów,
c) Oświadczenie, że oferowane urządzenia posiadają oznakowanie znakiem CE.
d) Potwierdzenie, że oferowany serwer znajduje się na liście Windows Server Catalog i posiada status "Certified for Windows" dla systemów Microsoft Windows Server 2008 R2 x64, x64, x86, Microsoft Windows Server 2012.

4. Informację o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym, tj. adres punktu obsługującego, nr telefonu i faksu do kontaktów.

5. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych t.j. w przypadku, gdy w przedmiotowym postępowaniu złożyły ofertę podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba, że wykażą, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji (o ile dotyczy) albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

Ocena spełnienia warunków:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium
W postępowaniu nie jest wymagane wadium.

Kryterium oceny ofert:
Pakiet nr 1
1. Cena brutto za przedmiot zamówienia - 80%
2. Termin realizacji podany w dniach kalendarzowych liczony od daty zawarcia umowy zakończony podpisaniem "Protokołu odbioru" - 20%

Pakiet nr 2
1. Cena brutto za przedmiot zamówienia - 80%
2. Termin realizacji podany w dniach kalendarzowych liczony od daty podpisania "Protokołu odbioru" sprzętu z Pakietu nr 1 - 20%

Pakiet nr 3
1. Cena brutto trzyletniego serwisu pogwarancyjnego obejmujący cały, również ten rozbudowany w ramach Pakietu nr 1 i nr 2 system PACS/RIS producenta Pixel Technology s.c. wraz z wszystkimi urządzeniami i oprogramowaniem - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 29.12.2015r. do godz. 10:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora, I piętro.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.12.2015r. o godz. 11:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający przewiduje
W zakresie serwisu:
1. zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, w wysokości 30% wartości zamówienia podstawowego.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - mgr Tomasz Duniec
Telefon: 32 2515-231 do 4 wewn. 282
Fax: 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 14.12.2015r.


Dodatkowe materiały:
01.02.2016 - Unieważnienie postępowania 01.02.2016 - Unieważnienie postępowania 07.01.2016 - Zapytania 07.01.2016 - Zapytania 18.12.2015 - Zmiana terminu składania ofert 18.12.2015 - Zmiana terminu składania ofert
SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by