Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice
ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na dostawę worków foliowych na odpady
Podstawa prawna
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - zwana dalej
Pzp.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia - zwana dalej SIWZ - jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego:
www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym
(koszt 10 zł brutto).
Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa worków foliowych na odpady, których asortyment i ilości przedstawia Formularz
Asortymentowo – Cenowy stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV: 18930000-7)
- Zamawiający rozumie przez dostawę worków foliowych sukcesywne dostawy na wezwanie Zamawiającego.
- Oferowana cena brutto jest niezmienna przez cały czas obowiązywania umowy i musi zawierać wszystkie koszty związane z
realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu / .
- Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały czas obowiązywania umowy w formie pisemnej przy
pomocy faksu, średnio jeden lub dwa razy w miesiącu.
- Wykonawca musi zagwarantować dostępność i płynność dostaw przez cały okres obowiązywania umowy.
- Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 5 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia.
czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.
Zamawiający zastrzega:
- ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianom - zmniejszeniu o 20%, w czasie obowiązywania umowy w zależności od
bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami medycznymi i będą wynikały z bieżących zamówień.
- W sytuacjach wyczerpujących znamiona siły wyższej np. zmiana profilu działalności, stan wyjątkowy, ilości zamawianych
towarów mogą ulec dalszym zmianom bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości
zakupionego towaru.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Termin realizacji zamówienia - przez 12 miesięcy, licząc od daty zawarcia umowy
Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ), spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy Pzp, tj. dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres postępowania jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie - nie mniej niż 5; oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
Wadium
W postępowaniu nie będzie wymagane wadium.
Kryterium oceny ofert:
1. Cena brutto podana w ofercie za wykonanie przedmiotu zamówienia -
100%
Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć
do dnia 18.05.2009r. do godz. 10:00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 26.
Otwarcie ofert nastąpi
w dniu 18.05.2009r. o godz. 11:00 w Sali Konferencyjnej w Zakładzie Radioterapii w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 27.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.
Zamawiający nie zamierza
- zawierać umowy ramowej,
- ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
- zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający nie przewiduje
- zwrotu kosztów uczestnictwa w postępowaniu,
- zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy -
Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający - o ile zajdzie taka konieczność - przedłuży termin składania
ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach.
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów, o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy
– Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych
warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.
Osoba upoważniona do udzielania informacji - Krystyna Serafin - specjalista ds. zaopatrzenia
Telefon: 032 2515-231 do 4 wew. 322
Fax: 032 2514-533
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08.05.2009r.