2014-07-21
Ogłoszenie wyników postępowania (26.08.2014)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 5 186 000 EURO na przeniesienie centrali sygnalizacji pożaru i przełożenie napowietrznie kabla komunikacyjnego sygnalizacji pożaru
(znak sprawy: Szp.Leszcz./ PN/ 53/ 2014)

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2013r., poz. 907 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
  1. Przeniesienie centrali sygnalizacji pożaru Polon Alfa 3800 z pomieszczenia portierni budynku głównego do pomieszczenia ochrony w budynku CIP;
  2. Przełożenie napowietrznie kabla komunikacyjnego sygnalizacji pożaru w budynku gin.-poł. poprzez budynek główny do centrali pożarowej Polon Alfa 3800 zlokalizowanej w budynku CIP, po wykonaniu zadania określonego w pkt a);
  3. Przekazanie Zamawiającemu w trakcie odbioru końcowego projektu powykonawczego, uzgodnionego z rzeczoznawcą p.poż. na przeniesienie centrali Polon Alfa 3800 (centrala jest urządzeniem przeciwpożarowym) wraz z atestami i dopuszczeniami na wszystkie zastosowane materiały.

Szczegółowy zakres robót do wykonania zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ.
Przed przystąpieniem do złożenia oferty należy zapoznać się z obiektami szpitala, o których mowa w pkt a) i b) i systemem sygnalizacji pożaru w szpitalu.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
50700000-2 usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych
45343000-3 roboty instalacyjne przeciwpożarowe
45312100-8 instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

Okres udzielonej gwarancji:
Zamawiający wymaga 24 miesięcznej gwarancji na prace budowlane i instalacyjne. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty odbioru, bez zastrzeżeń, przedmiotu zamówienia.

Warunki prowadzenia robót
A. Wykonawca natrafi przy realizacji przedmiotu zamówienia na utrudnienia związane z koniecznością realizacji robót w czynnych obiektach szpitala
B. Wykonawca zobowiązany jest:
- dokonać wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu zamówienia, oraz posiąść wszelkie niezbędne informacje, które są konieczne do przygotowania oferty i wykonania przedmiotu zamówienia,
- prowadzić roboty zgodnie z przepisami bhp i p.poż.

Termin realizacji zamówienia:
2 tygodnie od daty zawarcia umowy.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnione i podpisane Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1pkt. 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem pracy polegającej na zrealizowaniu montażu centrali p.poż. wraz z instalacją (minimum1).

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

5. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych t.j. w przypadku, gdy w przedmiotowym postępowaniu złożyły ofertę podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba że wykażą, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji (o ile dotyczy) albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

Ocena spełnienia warunków:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium
W postępowaniu nie jest wymagane wadium.

Kryterium oceny ofert:
1. Cena brutto ryczałtowa za wykonanie przedmiotu zamówienia - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 04.08.2014r. do godz. 10:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora, I piętro.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 04.08.2014r. o godz. 11:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - mgr inż. Włodzimierz Sygulski
Telefon 32 2511-761
Fax: 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21.07.2014r.


Dodatkowe materiały:
26.08.2014 - Ogłoszenie wyników postępowania 26.08.2014 - Ogłoszenie wyników postępowania Schemat - Strona 10A Schemat - Strona 10A SIWZ SIWZ
Zapytania do SIWZ - 25.07.2014r. Zapytania do SIWZ - 25.07.2014r.
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by