2016-04-05
Ogłoszenie wyników postępowania (27.04.2016)


Katowickie Centrum Onkologii
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na zakup i dostarczanie gazów medycznych dla potrzeb Centrum
(znak sprawy: KCO/PN/ 18 / 2016)

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Sposób przekazania Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ
1. SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Centrum: www.kco.katowice.pl
2. SIWZ można uzyskać pod adresem: Katowickie Centrum Onkologii, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
3. Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: zakup i dostarczanie gazów medycznych w podziale na:
  • PAKIET NR 1 – Gazy medyczne:
    1. Tlen medyczny - lek:
    - w butlach 10 l – 1,6 m3 – będące własnością Wykonawcy,
    - w butlach 40 l – 6,4 m3 - będące własnością Wykonawcy,
    - Tlen medyczny - lek do Zbiornika B (Z-2) (po ok. 700kg każdy) wraz z ich dzierżawą - będących własnością Wykonawcy.
  • PAKIET NR 2 – Gazy medyczne:
    1. Tlen medyczny - lek do Zbiornika C wraz z dzierżawą - będący własnością Wykonawcy.
  • PAKIET NR 3 – Gazy medyczne:
    1. Tlen medyczny w butlach aluminiowych transportowych z zintegrowanym zaworem o poj. 2l i 5l - będące własnością Wykonawcy.
  • PAKIET NR 4 – Gazy medyczne:
    1. Mieszanina podtlenku azotu z tlenem w butlach aluminiowych z wmontowanym i zintegrowanym zaworem, oraz wbudowanym przepływomierzem o poj. 10l - będące własnością Wykonawcy.
    2. Podtlenek azotu – lek – w butlach o pojemności 7 kg - będące własnością Wykonawcy.
    3. Ciekły azot do termosów - będących własnością Zamawiającego.
  • PAKIET NR 5 – Gazy medyczne:
    1. Dwutlenek węgla medyczny w butlach do zastosowań wewnętrznych - będące własnością Wykonawcy.
  • PAKIET NR 6 – Gazy medyczne:
    1. Argon 5,0 – w butlach do zastosowań medycznych - będące własnością Zamawiającego. ujęte w Załączniku nr 7 do SIWZ – Formularz Asortymentowo–Cenowy.

Lokalizacja zbiorników
Zbiornik B − Zespół nr 2 "Szpital Geriatryczno-Onkologiczny" - Katowice, ul. Józefowska 119.
Zbiornik C − Zespół nr 1 "Wiktoria Szpital" - Katowice, ul. Raciborska 27, przy parkingu Centrum.

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 24111500-0 - gazy medyczne.

UWAGA!
- Dot. PAKIETU NR 1
Wykonawca:
  • dostarczy zbiornik kriogeniczny o pojemności ok. 700 kg bez telemetrii,
  • zainstaluje, podłączy i uruchomi zbiornik na istniejącym fundamencie (w tym wykona niezbędne instalacje np. instalację rurociągu),
  • wykona prace w sposób umożliwiający niezakłócone funkcjonowanie Centrum,
  • dokona instruktażu pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji zbiornika leżącej po stronie Zamawiającego, w terminie do 10 dni od daty zawarcia Umowy.

- Dot. PAKIETU NR 2
Wykonawca:
  • dostarczy zbiornik kriogeniczny o pojemności 2000 - 3000 litrów z telemetrią,
  • zainstaluje, podłączy i uruchomi zbiornik na istniejącym fundamencie (w tym wykona niezbędne instalacje np. instalację rurociągu),
  • wykona prace w sposób umożliwiający niezakłócone funkcjonowanie Centrum,
  • dokona instruktażu pracowników Zamawiającego w zakresie eksploatacji zbiornika leżącej po stronie Zamawiającego,
  • dostarczy dokumentację techniczno – ruchową dzierżawionego zbiornika, a także systemu telemetrii, w terminie do 10 dni od terminu realizacji Umowy.

- Dot. PAKIETU NR 1, 2
  1. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z dokumentacją techniczną infrastruktury zasilania obiektów w tlen i lokalizacją fundamentów.
  2. Wizja lokalna możliwa codziennie od poniedziałku do piątku w godz. 09:00 – 13:00 po uprzednim zgłoszeniu na numer faksu 32 2514-533.

- Dot. PAKIETU NR 3
  1. Zamawiający wymaga dołączenia do oferty specyfikacji dostarczanych gazów medycznych – wskazujące parametry gazów, przedstawiającej produkt celem identyfikacji przedmiotu zamówienia.
  2. Butle muszą posiadać certyfikat dopuszczający do stosowania w rezonansie magnetycznym.

- Dot. PAKIETU NR 4
dotyczy mieszaniny podtlenku azotu i tlenu w butlach aluminiowych o poj. 10l
  1. Zamawiający wymaga zaworów dozujących, nie wymagających przeglądu i serwisu oraz sterylizacji po każdym użyciu, z filtrami antybakteryjnymi i wymiennymi oraz z jednorazowymi ustnikami.
  2. Zamawiający wymaga aby zawór dozujący był zarejestrowany jako wyrób medyczny i posiadał znak CE.
  3. Zamawiający wymaga aby była możliwość ciągłego podawania mieszaniny gazów (do 6 godzin) pacjentom bez konieczności kontrolowania morfologii krwi.
  4. Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do oferty:
    1. instrukcję obsługi zaworu wydechowego jednorazowego użycia,
    2. instrukcję obsługi urządzenia które zgodnie z zasadami jego prawidłowego użytkowania i konserwacji (zawartymi w instrukcji obsługi producenta) nie wymaga ingerencji w strukturę urządzenia polegającej na jego rozłożeniu na części,
    3. certyfikat lub inny dokument wystawiony przez podmiot uprawniony (np. producenta) zaworu dozującego informujący o tym, że oferowane urządzenie nie zawiera ftalanów,
    4. rysunki techniczne butli zarejestrowanych w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych jako opakowania bezpośredniego do oferowanego produktu leczniczego.

Realizacja dostawy
- dot. Pakietu nr 1, 3-6
Realizacja dostawy nastąpi w ciągu 2 dni roboczych (dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) od złożenia zamówienia telefonicznie lub faksem, w godzinach ustalonych z Zamawiającym.

- dot. Pakietu nr 2
Wykonawca gwarantuje ciągłe monitorowanie poziomu tlenu i na bieżąco dostarczanie tlenu z 48 godzinnym poinformowaniem o dostawie (dzień, godzina).

Zamawiający zastrzega:
Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj.: na poszczególne kompletne Pakiety.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Miejsce realizacji dostaw
Dot. Pakietu nr 1, 3-6
Zespół nr 1 "Wiktoria Szpital" - Katowice, ul. Raciborska 27,
Zespół nr 2 "Szpital Geriatryczno-Onkologiczny" - Katowice, ul. Józefowska 119.

Dot. Pakietu nr 2
Zespół nr 1 "Wiktoria Szpital" - Katowice, ul. Raciborska 27.

Termin realizacji zamówienia: przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do czasu wyczerpania wartości umowy.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1, 2, 4 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) koncesję, zezwolenie lub licencję,
b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia),
c) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych, na kwotę nie mniejszą niż 50.000 zł w którym Wykonawca posiada rachunek, lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert.

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp t.j. w przypadku, gdy w przedmiotowym postępowaniu złożyły ofertę podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba, że wykażą, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji (o ile dotyczy) albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

6. INNE DOKUMENTY
1. dot. Pakietu nr 1, 2, 3 i 4
a) Świadectwo rejestracji leku (tlenu medycznego, podtlenku azotu) – zgodnie z obowiązującymi przepisami – z wyraźnym wskazaniem na dokumencie numeru Pakietu którego dotyczy.
2. dot. Pakietu nr 1, 2
a) Deklaracja zgodności lub certyfikat CE dla zbiornika będącego przedmiotem dzierżawy – z wyraźnym wskazaniem na dokumencie numeru Pakietu którego dotyczy.
UWAGA:
W przypadku gdy zbiornik przewoźny (700kg) jest wyprodukowany przed wejściem w życie Dyrektywy PED, należy złożyć potwierdzenie, że urządzenie ciśnieniowe zostało zweryfikowane i spełnia zasady PED.
3. dot. Pakietu nr 4 a) Instrukcję obsługi zaworu wydechowego jednorazowego użycia – z wyraźnym wskazaniem na dokumencie numeru Pakietu którego dotyczy,
b) Instrukcję obsługi urządzenia które zgodnie z zasadami jego prawidłowego użytkowania i konserwacji (zawartymi w instrukcji obsługi producenta) nie wymaga ingerencji w strukturę urządzenia polegającej na jego rozłożeniu na części – z wyraźnym wskazaniem na dokumencie numeru Pakietu którego dotyczy,
c) Certyfikat lub inny dokument wystawiony przez podmiot uprawniony (np. producenta) zaworu dozującego informujący o tym, że oferowane urządzenie nie zawiera ftalanów – z wyraźnym wskazaniem na dokumencie numeru Pakietu którego dotyczy,
d) Rysunki techniczne butli zarejestrowanych w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych jako opakowania bezpośredniego do oferowanego produktu leczniczego – z wyraźnym wskazaniem na dokumencie numeru Pakietu którego dotyczy.
4. Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty zapisane w programie Excel na dowolnym nośniku (np. CD, dyskietka) wypełnienie i wyliczenie wszystkich pozycji ujętych w Załączniku nr 7 do SIWZ, na które składa ofertę.


Wadium
1. Wadium jest wymagane w zakresie:
Pakietu Nr 1 w wysokości: 780,00 zł,
Pakietu Nr 2 w wysokości: 140,00 zł,
Pakietu Nr 4 w wysokości: 520,00 zł.
Razem: 1.440,00 zł.

2. Wadium nie jest wymagane w zakresie Pakietu Nr 3, Pakietu Nr 5 i Pakietu nr 6.

Ocena spełnienia warunków:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Kryterium oceny ofert:
Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet – 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 14.04.2016 r. do godz. 10:00 w Katowickim Centrum Onkologii, ul. Raciborska 26, Kancelaria Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.04.2016 r. o godz. 12:00 w Katowickim Centrum Onkologii, ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
3. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
4. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający przewiduje:
1. zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
Wielkość zamówienia uzupełniającego - 20% zamówienia podstawowego.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4–6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - lek. med. Zbigniew Wiąk – Pełnomocnik Dyrektora d/s Zarządzania Kontraktem Medycznym
Telefon: 32 42-00-210
Fax: 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 05.04.2016 r.


Dodatkowe materiały:
12.04.2016 - Zapytania 12.04.2016 - Zapytania 27.04.2016 - Ogłoszenie wyników postępowania 27.04.2016 - Ogłoszenie wyników postępowania SIWZ SIWZ
Załącznik nr 7 do SIWZ Załącznik nr 7 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by