2013-03-08
Ogłoszenie wyników postępowania (07.05.2013)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na zakup, dostarczenie, wniesienie i montaż mebli i wyposażenia ( metalowe szafy lekarskie, szafy na leki, lodówki).

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)– zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostarczenie, wniesienie i montaż mebli i wyposażenia (metalowe szafy lekarskie, szafy na leki, lodówki).

Przedmiot zamówienia został podzielony na Pakiety:
- Pakiet nr 1 – meble biurowe
- Pakiet nr 2 – meble metalowe
- Pakiet nr 3 – lodówki
i stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia CPV:
39130000 – 2 – meble biurowe
39711130 – 9 - chłodziarki

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne kompletne Pakiety.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia
do 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy.

Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące:
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; - posiadania wiedzy i doświadczenia; - dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej realizację zamówienia publicznego;

nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. a także:

- zapoznali się z pomieszczeniami Zamawiającego, w których będą montowane meble i jego właściwościami – poprzez dokonanie wizji lokalnej i pomiarów z natury, potwierdzone notatką Zamawiającego i stosownym oświadczeniem Wykonawcy załączonym do oferty.
oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (min. po 2 dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw w obiektach użyteczności publicznej na asortyment ujęty w każdym z Pakietów na kwotę nie niższą niż w Pakiecie nr 1 – 135 000,00 zł brutto, w Pakiecie nr 2 - 26 000,00 zł brutto w Pakiecie nr 3 – 17 000,00zł brutto)

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych lub oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

5. Certyfikat ISO 9001:2008 oraz ISO 14001:2004+Cor 1:2009 w zakresie stosowania: projektowanie, produkcja, sprzedaż i serwis mebli biurowych oraz ich komponentów – producenta zaoferowanego towaru – dot. Pakietu nr 1.

6. Atest higieniczności na płyty oraz obrzeża PCV – dot. Pakietu nr 1.

7. Atest higieniczny tapicerki zastosowanej na krzesłach – dot. Pakietu nr 1

8. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

UWAGA!
Zamawiający zastrzega sobie prawo wezwania Wykonawcy do dostarczenia próbek płyt meblowych o wielkości 15 x 15 cm i grubości 25mm oraz 18 mm, pobrzegowanych taśmą PCV i grubości 0,5 mm w kolorze zaproponowanych mebli i próbek tapicerek w kolorach zaproponowanych przez Wykonawcę.

Wadium
W postępowaniu nie będzie wymagane wadium.

Kryterium oceny ofert:
1. Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia - 80%
2. Termin wykonania podany w dniach kalendarzowych, licząc od daty zawarcia umowy - 20%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 21.03.2013r. do godz. 10:00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 26.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.03.2013r. o godz. 11:00 w Sekcji Zamówień Publicznych w Katowicach przy ul. Raciborskiej 28 (budynek Przychodni szpitala, II piętro)

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający ogranicza
możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
3. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
4. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nie przyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz nie podlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści SIWZ z zachowaniem wymogów, o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał SIWZ oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - Andrzej Erenc - Gospodatrz Obiektu
Telefon: 32 42 00 218
Fax: 32 25 14 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 08.03.2013r.


Dodatkowe materiały:
07.05.2013 - Ogłoszenie wyników postępowania 07.05.2013 - Ogłoszenie wyników postępowania 18.03.2013 - Zapytania 18.03.2013 - Zapytania 19.03.2013 - Zapytania do SIWZ i zmiana terminu składania i otwarcia ofert - 19.03.2013 - Zapytania do SIWZ i zmiana terminu składania i otwarcia ofert -
SIWZ SIWZ Załącznik nr 1 do SIWZ Załącznik nr 1 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by