2009-09-15
Ogłoszenie wyników postępowania (05.10.2009)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na zakup laboratoryjnego systemu informatycznego dla Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach wraz z zakupem sprzętu uzupełniającego wyposażenie informatyczne

Przedmiotem zamówienia jest: zakup laboratoryjnego systemu informatycznego dla Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach wraz z zakupem sprzętu uzupełniającego wyposażenie informatyczne.

Zakres laboratoryjnego systemu informatycznego szczegółowo określa Załącznik nr 1 do SIWZ.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień: 30241000-0

Przez zakup laboratoryjnego systemu informatycznego wraz z zakupem sprzętu uzupełniającego wyposażenie informatyczne Zamawiający rozumie:
  • udzielenie bezterminowej licencji na oprogramowanie,
  • instalację oprogramowania wraz z podłączeniem analizatorów,
  • konfigurację dostępu do wyników przez stronę intranetową (do 60 użytkowników) oraz konfigurację dostępu do wyników badań z zewnątrz szpitala przez bezpieczny protokół sieci internetowej (do 20 użytkowników) z uwzględnieniem systemu zarządzania uprawnieniami ograniczającymi taki dostęp do podmiotów uprawnionych,
  • dostawę sprzętu uzupełniającego wyposażenie informatyczne,
  • serwis gwarancyjny 36 miesięcy, w tym upgrade oprogramowania,
  • szkolenie pracowników (6 osób) obsługujących program,
  • zapewnienie zawarcia Umowy na serwis pogwarancyjny - 12 miesięcy po upływie gwarancji (Wykonawca zapewnia zawarcie umowy serwisowej po upływie gwarancji na warunkach określonych w ofercie. Zamawiający dopuszcza waloryzację ceny za serwis pogwarancyjny w maksymalnym wymiarze do wskaźnika inflacji).
Zamawiający niezwłocznie przystąpi do odbioru przedmiotu zamówienia po informacji od Wykonawcy o prawidłowym wykonaniu prac objętych Umową.

W ramach serwisu gwarancyjnego Wykonawca zapewnia:
a. przeglądy serwisowe,
b. naprawę i wymianę części (w cenie oferty) za wyjątkiem sytuacji, kiedy uszkodzenie spowodowane jest nieprawidłową eksploatacją urządzeń i oprogramowania,
c. usuwanie błędów w działaniu aplikacji, reakcje na awarie i usuwanie ich skutków, dostosowanie do zmian przepisów prawnych w ramach złożonej oferty cenowej
d. upgradowanie oprogramowania obsługującego przedmiot zamówienia do nowych wersji,
e. pomoc techniczną producenta oprogramowania,
f. gwarancja ulega przedłużeniu o czas niesprawności przedmiotu zamówienia w przypadku napraw gwarancyjnych, g. ciągłość pracy systemu poprzez:
  • całodobowy, 7 dni w tygodniu serwis, zgłaszany poprzez kontakt telefoniczny, za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną umożliwiający zgłoszenie wszelkich zaistniałych awarii.
  • a w przypadku braku zapewnienia serwisu całodobowego Wykonawca zapewnia ciągłość pracy poprzez instalację serwera zastępczego (równoważnego) o parametrach identycznych z serwerem zaoferowanym, który w czasie awarii przejmie funkcje serwera podstawowego.
Zamawiający nie dopuszcza złożenie ofert częściowych ani wariantowych.

Termin realizacji zamówienia:
w zakresie: - udzielenia bezterminowej licencji na oprogramowanie,
- instalacji oprogramowania wraz z podłączeniem analizatorów,
- konfiguracji dostępu do wyników przez stronę intranetową (do 60 użytkowników) oraz konfiguracji dostępu do wyników badań z zewnątrz szpitala przez bezpieczny protokół sieci internetowej (do 20 użytkowników) z uwzględnieniem systemu zarządzania uprawnieniami ograniczającymi taki dostęp do podmiotów uprawnionych,
- dostawy sprzętu uzupełniającego wyposażenie informatyczne,
- szkolenia pracowników (6 osób) obsługujących program,

w terminie do 45 dni od daty zawarcia umowy

w zakresie serwisowania gwarancyjnego - 36 miesięcy licząc od daty podpisania „Protokołu prawidłowego wykonania umowy”.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej Szpitala: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy dokumenty przetargowe można uzyskać za zaliczeniem pocztowym (koszt 20 zł brutto).

Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ) i spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn.), dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, informację w zakresie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego, nr telefonu i faxu do kontaktów, e- mail, wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie wg Załącznika nr 7 do SIWZ. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, co najmniej trzema wdrożeniami Laboratoryjnego systemu informatycznego i przedstawi na to dokumenty, szczegółowy opis zaoferowanego Laboratoryjnego systemu informatycznego: - instrukcja obsługi programu,- foldery lub inne materiały informacyjne, - wzory generowanych dokumentów: formularze (zlecenia na badania, formularze: rejestracji, pracowni mikrobiologii, serologii, banku krwi), wzory wydruków (wynik badania: analitycznego, mikrobiologicznego, grupy krwi, próby krzyżowej, książek badań: grup krwi, prób krzyżowych, banku krwi, wydruki kontroli jakości), wniosą wadium oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy.

Ocena warunków:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - lek. med. Witold Nowak
Fax: 032 2514-533

Wadium:
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 2.250,00 zł

Kryterium oceny ofert:
1. Oferowana cena brutto za całość przedmiotu zamówienia - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 23.09.2009r. do godz. 10.00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 26.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.09.2009r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej w Zakładzie Radioterapii w Katowicach przy ul. Raciborskiej 27.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie zamierza:
- zawierać umowy ramowej
- ustanawiać dynamicznego systemu zakupów
- zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje:
- zwrotu kosztów uczestnictwa w postępowaniu,
- zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm. )

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy - Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach.
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy – Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 15.09.2009r.


Dodatkowe materiały:
05.10.2009 - Ogłoszenie wyników postępowania 05.10.2009 - Ogłoszenie wyników postępowania 18.09.2009 - Zapytania 18.09.2009 - Zapytania SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by