2015-08-26
Ogłoszenie wyników postępowania (10.09.2015)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 5 186 000 EURO na przebudowę pomieszczeń na cele Pracowni Tomografii Komputerowej w budynku Centralnej Izby Przyjęć na terenie Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, przy ul Raciborskiej 27
(znak sprawy: Szp.Leszcz./PN/ 50 /2015)

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2013r. poz.907 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto) plus koszty wysyłki. Przesłany SIWZ będzie zawierał dokumentacje projektowe w wersji elektronicznej (płyta CD), a w przypadku wyrażenia woli uzyskania dokumentacji projektowej w wersji papierowej wynosi dodatkowo 100,00 zł (sto i 00/100 zł) brutto, przy czym podane kwoty zawierają wyłącznie koszt powielenia dokumentacji.

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: "Przebudowa pomieszczeń na cele Pracowni Tomografii Komputerowej w budynku Centralnej Izby Przyjęć na terenie Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, przy ul Raciborskiej 27", na który składa się zasadniczo zakres:
  1. wykonanie projektu osłon stałych w pracowni, uzgodnienie projektu w Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Katowicach,
  2. prace wyburzeniowe (ścianki działowe, stolarka drzwiowa, otworowanie),
  3. przebudowa pomieszczeń z wykonaniem osłon stałych, zgodnych z uzgodnionym projektem,
  4. przebudowa instalacji wewnętrznych w tych pomieszczeniach i otoczeniu w budynku Centralnej Izby Przyjęć, celem utworzenia Pracowni Komputerowej z zainstalowanym aparatem diagnostycznym – tomografem komputerowym,
  5. zakup i montaż wyposażenia meblowego dla Pracowni Tomografii Komputerowej, w tym serwis gwarancyjny wraz z obowiązkowymi przeglądami,
  6. uzyskanie prawomocnych pozwoleń na użytkowanie pracowni, pod względem budowlanym oraz zgodnie z wymogami Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Katowicach,
  7. współpraca z dostawcą tomografu komputerowego, w tym uzgodnienia dot. adaptacji pomieszczenia, w tym osłon, ze względu na dane techniczne, termin i sposób posadowienia oraz zainstalowania urządzenia,
    • Wykaz dokumentacji projektowej stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ.
    • Wersja elektroniczna Dokumentacji projektowej, STWiORB jest dostępna na stronie internetowej szpitala, a wersja papierowa będzie dostępna na pisemny wniosek Wykonawcy po uiszczeniu opłaty.
    • Zamawiający jest w trakcie procedury uzyskania pozwolenia na budowę - Decyzji Prezydenta Miasta Katowice na "Przebudowa pomieszczeń na cele Pracowni Tomografii Komputerowej w budynku Centralnej Izby Przyjęć na terenie Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, przy ul Raciborskiej 27".
    • Realizacja Przedmiotu Zamówienia wiąże się z wykonaniem prac opisanych we Wspólnym Słowniku Zamówień:
      Zakres robót zgodne z kodami CPV:
      45.00.00.00 - 7 - roboty budowlane
      45.21.51.40 - 0 - roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
      39.10.00.00 – 3 - meble
      42.96.11.00 – 1 - system kontroli dostępu
      80.51.10.00 – 9 - usługi szkolenia personelu

    • Wykonawca udzieli 60-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlano–montażowe i co najmniej 24-miesięcznej gwarancji na dostarczone i zastosowane urządzenia i meble, a także przekaże dokumenty potwierdzające udzielone gwarancje.
    • W przypadku powierzenia realizacji części przedmiotu zamówienia podwykonawcy, Wykonawca musi wskazać w ofercie zarówno podwykonawcę, jak i zakres powierzonych mu prac.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

Miejsce realizacji
Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 27, budynek Centralnej Izby Przyjęć.

Termin realizacji zamówienia: maksymalnie do 16.11.2015 r., przy czym Wykonawca musi uwzględnić, co najmniej 14-dniowy okres na przeprowadzenie odbioru końcowego.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp. Wykonawca wykaże, że:
1) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie w realizacji podobnych robót oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Przedmiotu Zamówienia; w szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, oceniany będzie łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):
a) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Przedmiotu Zamówienia lub posiada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (sporządzone wg. wzoru Załącznik nr 6 do SIWZ), w tym co najmniej:
  • Kierownika budowy – posiadającego minimum 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, w tym przy realizacji przynajmniej 2 obiektów służby zdrowia o powierzchni użytkowej co najmniej 200 m2 każdy, w tym co najmniej jedną budowę pracowni diagnostyki obrazowej, o wartości brutto co najmniej 700.000 zł, oraz posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń,
  • Kierownika robót w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, w tym wentylacyjnych - posiadającego minimum 5–letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót w zakresie sieci i instalacji sanitarnych oraz posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń,
  • Kierownika robót w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, posiadającego minimum 5–letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń;
  • Kierownika robót w zakresie instalacji niskoprądowych, posiadającego minimum 5–letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót w zakresie instalacji niskoprądowych oraz posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń;
  • Kierownika robót w zakresie montażu elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych, sygnalizujących zagrożenie chronionych osób i mienia;

2) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, oceniany będzie łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie), co najmniej trzy roboty budowlane będące budową pracowni tomografii komputerowej lub rezonansu magnetycznego.

3) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Przedmiotu Zamówienia; w szczególności Wykonawca musi spełniać (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, oceniany będzie łączny potencjał ekonomiczny i finansowy) następujący warunek:
  • posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 500.000 zł lub posiada zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000 zł,

4) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 500.000 zł (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, oceniana będzie łączna kwota ubezpieczenia).
W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a Ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2013r. poz. 1409), z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63 poz. 394).

- oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Załącznik nr 8 do SIWZ,
b) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 6 do SIWZ,
c) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
d) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osoby fizycznej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP, podpisane przez tę osobę Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik nr 10A do SIWZ,
c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 – 8 oraz ust. 10 i 11 ustawy PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy PZP (dotyczy podmiotów zbiorowych), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5. Listę podmiotów należących do grupy kapitałowej obejmującej Wykonawcę albo oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej, o treści zgodnej ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 12 do SIWZ;

6. Informację o serwisie gwarancyjnym mebli ze wskazaniem miejsca punktu obsługującego, numerami telefonu i faxu do kontaktów.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości 10 000,00 zł.

Kryterium oceny ofert:
1. Oferowana cena ryczałtowa brutto (z VAT) za wykonanie przedmiotu zamówienia - 30%
2. Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia potwierdzony podpisaniem Protokołu Odbioru Końcowego w dniach kalendarzowych licząc od dnia zawarcia umowy - 70%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 09.09.2015r. do godz. 10:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora, I piętro.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 09.09.2015r. o godz. 11:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
3. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP oraz zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - mgr Sergiusz Karpiński
Telefon: 32 42 00 156
Fax: 32 2514 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 26.08.2015r.


Dodatkowe materiały:
08.09.2015 - Informacja 08.09.2015 - Informacja 10.09.2015 - Ogłoszenie wyników postępowania 10.09.2015 - Ogłoszenie wyników postępowania Dokumentacja projektowa i STWiORB [zip, 19,2 MB] Dokumentacja projektowa i STWiORB [zip, 19,2 MB]
SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by