2014-02-06
Ogłoszenie wyników postępowania (11.03.2014)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO zakup i dostarczanie odzieży roboczej dla personelu medycznego Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach
(znak sprawy: Szp.Leszcz./PN/ 14 /2014)

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie odzieży roboczej dla personelu medycznego Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik nr 10 do SIWZ – Formularz Asortymentowo-Cenowy.

WYMAGANIA:
  1. Kolor ubrań i fartuchów: biały.
  2. Materiał:
    • dla pozycji 1-5: gramatura 163-175g/m2; skład: 63–67% poliester, 33–37% bawełna; temperatura prania 90–95ºC; wykurczanie do 3,0% po 5 praniach,
    • dla pozycji 6: gramatura 185+/-9g/m2; skład: 100% bawełna; temperatura prania 90–95ºC; wykurczanie do 5,0% po 5 praniach.
  3. Rozmiar: wielkość odzieży według rozmiarów:
    - kobiety 34-56,
    - mężczyźni 44-60.
  4. Logo Szpitala: umieszczone na lewej, górnej kieszeni odzieży, rozm. 4 cm x 5 cm, dwa kolory, technika dowolna, uwzględniająca warunki konserwacji odzieży.
  5. Szwy muszą być proste równoległe do brzegu wyrobu.
  6. Miejsca narażone na rozdarcie muszą być wzmocnione dodatkowym szwem.
Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV: 18130000-9 Specjalna odzież robocza.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.
  1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie odzieży roboczej dla personelu medycznego, sukcesywne dostawy przez cały okres obowiązywania umowy na podstawie zamówień składanych do Wykonawcy przy pomocy faksu.
  2. Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo do realizacji zamówienia w terminie 15 dni roboczych (dni od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) licząc od daty przesłania do niego zamówienia faksem.
  3. Wykonawca gwarantuje niezmienność cen jednostkowych brutto przez 12 miesięcy od daty zawarcia umowy. Po okresie niezmienności cen dopuszcza się waloryzację ceny o średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych (inflacja) co 12 miesięcy.
  4. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu.
  5. Wykonawca musi zagwarantować dostępność towaru przez cały okres obowiązywania umowy.
  6. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.

Miejsce realizacji dostaw
Magazyn Szpitala – Katowice, ul. Raciborska 27 (czynny od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 do 15:00).

Termin realizacji zamówienia: do czasu wyczerpania wartości umowy jednak nie dłużej niż do dnia 28.10.2015 r.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia).

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych t.j. w przypadku, gdy w przedmiotowym postępowaniu złożyły ofertę podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba, że wykażą, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji (o ile dotyczy) albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

5. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
a) próbki t.j.: zgodnie z wymaganiami określonymi w Załączniku nr 8 do SIWZ,
b) katalog firmy z oferowaną odzieżą przedstawioną na sylwetkach. Zamawiający dopuszcza zdjęcia oferowanej odzieży wykonane na sylwetce. (Uwaga: rysunki techniczne oferowanej odzieży nie spełniają niniejszego wymogu).
c) zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom.

6. INNE DOKUMENTY
Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty:
A. dot. pozycji nr 1-5
1. Certyfikat Zgodności z Polską Normą PN-P 84525 na tkaninę.
2. Certyfikat Zgodności z Polską Normą PN-P 84525 na wyroby gotowe (ubrania i fartuch dla lekarzy i pielęgniarek).
3. Certyfikat Oeko-Tex Standard 100.
4. Certyfikat lub kartę parametrów technicznych tkaniny wystawiony/ą przez producenta z informacją na temat użytego materiału, zawierająca dane o:
- przepisie konserwacji tkaniny,
- składzie surowcowym,
- masie powierzchniowej,
- kurczliwości,
- temperaturze prania.
UWAGA: Każdy dołączony dokument musi być opisany numerem pozycji której dotyczy.
B. dot. pozycji nr 6
1. Certyfikat Zgodności z Normą ENV 14237 na tkaninę.
2. Certyfikat lub kartę parametrów technicznych tkaniny wystawiony/ą przez producenta z informacją na temat użytego materiału, zawierająca dane o:
- przepisie konserwacji tkaniny,
- składzie surowcowym,
- masie powierzchniowej,
- kurczliwości,
- temperaturze prania.
UWAGA: Każdy dołączony dokument musi być opisany numerem pozycji której dotyczy.
C. Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty - wzór dowolnego logo w takiej technice, w jakiej zostanie wykonane logo dla Zamawiającego.
D. Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty tabelę wymiarów sylwetek stosowaną w produkcji odzieży roboczej dla personelu medycznego.
E. Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty zapisane w programie Excel na dowolnym nośniku (np. CD, dyskietka) wypełnienie i wyliczenie wszystkich pozycji ujętych w Załączniku nr 10 do SIWZ, na które składa ofertę.

Ocena spełnienia warunków:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Sposób dostarczenia próbek
Sposób dostarczenia próbek opisano w Załącznika Nr 8 do SIWZ – Wymogi dotyczące próbek.

Wadium
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 2.000,00 zł

Kryterium oceny ofert:
Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 18.02.2014 r. do godz. 10:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18.02.2014 r. o godz. 11:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - Z-ca Dyrektora ds. Pielęgniarstwa i Epidemiologii – mgr Marzena Ciastek
Telefon: 32 42-00-240
Fax: 32 2514–533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06.02.2014 r.


Dodatkowe materiały:
11.03.2014 - Ogłoszenie wyników postępowania 11.03.2014 - Ogłoszenie wyników postępowania 13.02.2014 - Zapytania 13.02.2014 - Zapytania SIWZ SIWZ
Załącznik nr 10 do SIWZ Załącznik nr 10 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by