2009-03-10
Ogłoszenie wyników postępowania (27.03.2009)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na dostawę portów naczyniowych

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) - zwana dalej Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Oznaczenie przedmiotu zamówienia CPV: 33141620-2.

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 100 szt. portów naczyniowych do stosowania chemioterapii, o minimalnych parametrach:
  • tytanowe lub z komorą tytanową,
  • jednokomorowe, niskoprofilowe,
  • z cewnikiem o średnicy wewnętrznej od 1 do 2 mm, długości nie mniejszej niż 60 cm,
  • z zestawem do implantacji metodą Selingera, zawierającym co najmniej: rozszerzadło, prowadnicę, igłę wprowadzeniową, przyrząd do tunelizacji, hak żylny, zestaw do płukania portu.
wraz ze szkoleniem praktycznym personelu (trzech lekarzy) w zakresie ich wszczepiania.

1. Zamawiający rozumie przez dostawę portów naczyniowych do stosowania chemioterapii sukcesywne dostawy na wezwanie Zamawiającego.
2. Oferowana cena brutto jest niezmienna przez cały czas obowiązywania umowy i musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym /koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu/.
3. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały czas obowiązywania umowy w formie pisemnej przy pomocy faksu, średnio jeden raz w miesiącu.
4. Wykonawca musi zagwarantować płynność zaopatrzenia na w/w asortyment przez cały okres obowiązywania umowy.
5. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 5 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia.
6. Ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego.

Zamawiający zastrzega:
  • ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianom - zmniejszeniu o 25%, w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami medycznymi i będą wynikały z bieżących zamówień.
  • W sytuacjach wyczerpujących znamiona siły wyższej np. zmiana profilu działalności, stan wyjątkowy, ilości zamawianych towarów mogą ulec dalszym zmianom bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia: przez 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ), wniosą wadium i spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy Pzp, dołączą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Wadium
W zamówieniu będzie wymagane wadium w wysokości: 1.000,00 zł.

Kryterium oceny ofert:
1. Cena brutto - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 19.03.2009r. do godz. 10:00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 26.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.03.2009r. o godz. 11:00 w Sali Konferencyjnej w Zakładzie Radioterapii, w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 27.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie zamierza
- zawierać umowy ramowej,
- ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
- zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
- zwrotu kosztów uczestnictwa w postępowaniu,
- zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy - Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający - o ile zajdzie taka konieczność - przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach.
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów, o których mowa w art. 38 ust. 4 - 6 ustawy - Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - lek. med. Mirosław Urbański
Telefon: 0 603 798 665
Fax: 032 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 10.03.2009r.


Dodatkowe materiały:
27.03.2009 - Ogłoszenie wyników postępowania 27.03.2009 - Ogłoszenie wyników postępowania SIWZ SIWZ Zapytania do SIWZ - 17.03.2009r. Zapytania do SIWZ - 17.03.2009r.
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by