2017-05-09
Ogłoszenie wyników postępowania (28.07.2017)


Katowickie Centrum Onkologii
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 5 225 000 EURO na budowę czwartej sali operacyjnej hybrydowej „pod klucz”, w obrębie Bloku Operacyjnego budynku Pawilonu Operacyjnego na terenie Katowickiego Centrum Onkologii w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 27
(znak sprawy: K.C.O./PN/ 29 /2017)

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2015r. poz.2164 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.kco.katowice.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym. Przesłany SIWZ będzie zawierał dokumentacje projektowe w wersji elektronicznej (płyta CD). Koszt SIWZ wynosi 10 zł brutto plus koszty wysyłki.

Opis przedmiotu zamówienia
  1. Przedmiotem zamówienia jest „Budowa czwartej sali operacyjnej hybrydowej „pod klucz”, w obrębie Bloku Operacyjnego budynku Pawilonu Operacyjnego na terenie Katowickiego Centrum Onkologii w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 27”, w tym:
    1) wykończenie i wyposażenie, z zastrzeżeniem pkt 3 i 4, sali operacyjnej nr 4, zgodnie z dokumentacją projektową „Budowy Bloku Operacyjnego wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na terenie Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego (dawna nazwa Katowickiego Centrum Onkologii), w obszarze działek budowlanych o numerach ewidencyjnych 2, 6, 11 i 12, karta mapy 33, obręb: Dzielnica Śródmieście – Załęże, przy ul. Raciborskiej 27 w Katowicach”, wykaz dokumentacji projektowej stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ ; dokumentacja projektowa w wersji elektronicznej jest Załącznikiem Nr 15 do SIWZ.
    2) roboty budowlane objęte zakresem, o którym mowa w pkt 1, obejmują w szczególności:
    1. wykonanie konstrukcji i obłożenie ścian sali operacyjnej,
    2. dostawa i montaż szafy wbudowanej w ścianę, stacji cyfrowej, paneli ściennych grzewczych, paneli kontroli elektrycznej, szachtów wyciągowych;
    3. wykonanie konstrukcji sufitów sali;
    4. dostawa i montaż paneli sufitowych, elementów montażowych pod strop laminarny, opraw oświetleniowych;
    5. dostawa i montaż kolumny anestezjologicznej, kolumny chirurgicznej, 2 lamp operacyjnych;
    6. wykonanie podkonstrukcji stalowej pod zawieszenie angiografu;
    7. wykonanie kanałów podposadzkowych kablowych;
    8. wykonanie posadzki, instalacji elektrycznej, słaboprądowej, wentylacji i klimatyzacji, gazów medycznych, automatyki systemów;
    9. zintegrowanie z systemem drzwi radiologicznych;
    10. wykonanie robót instalacyjnych i wykończeniowych w pomieszczeniu sterowni;
    11. wykonanie ewentualnych dodatkowych elementów konstrukcyjnych wymaganych przez dostawcę angiografu;
    3) przedmiot zamówienia nie obejmuje zakupu wyposażenia ruchomego, wg wykazu, który stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ.
    4) przedmiot zamówienia nie obejmuje zakupu, montażu i serwisu angiografu, które są przedmiotem odrębnego postępowania przetargowego (nr PN/20/2017),
    5) przedmiot zamówienia obejmuje zakup, montaż i serwis wyposażenia, zgodnego z wykazem, który stanowi Załącznik Nr 2A do SIWZ; wyposażenie ma być kompatybilne z użytkowanym przez KCO w trzech, użytkowanych, salach operacyjnych Pawilonu Operacyjnego;
    6) wykonanie projektu drogi transportowania materiałów, elementów, pracowników do miejsca budowy - sali operacyjnej wraz z jej wykonaniem, w powiązaniu z Harmonogramem robót budowlanych i dostaw wyposażenia, o których mowa w pkt 8;
    7) zintegrowanie instalacji i urządzeń Sali operacyjnej nr 4 z instalacjami i urządzeniami Pawilonu Operacyjnego, a w razie potrzeby – z instalacjami i urządzeniami Katowickiego Centrum Onkologii, oraz wszystkie inne prace dla wykonania Przedmiotu Zamówienia;
    8) wykonanie projektu Harmonogramu robót budowlanych i dostaw wyposażenia, w tym dostawy, montażu i instalacji angiografu – w uzgodnieniu z dostawcą angiografu, w sposób niezakłócający Zamawiającemu udzielanie świadczeń zdrowotnych na dotychczasowym poziomie i zakresie; Harmonogram, po jego zatwierdzeniu przez Zamawiającego, stanie się załącznikiem do Umowy na realizację Przedmiotu Zamówienia, wzór Harmonogramu stanowi Załącznik Nr 8 do SIWZ;
    9) uzyskanie prawomocnych decyzji na użytkowanie Sali operacyjnej nr 4, zgodnie z wymogami Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Katowicach,
    10) serwis gwarancyjny wraz z obowiązkowymi przeglądami.
  2. Warunkiem właściwej realizacji Przedmiotu Zamówienia jest bieżąca współpraca z dostawcą angiografu, o którym mowa w pkt 4, w szczególności w sprawach związanych z posadowieniem / podwieszeniem oraz niezbędnymi połączeniami wszystkich urządzeń wchodzących w skład jego systemu, a także terminów instalacji poszczególnych składników tego systemu.
  3. Potwierdzeniem wypełnienia warunku, o którym mowa w ust. 2, będzie uzyskanie przez Wykonawcę pisemnego oświadczenia dostawcy angiografu o właściwym przygotowaniu sali operacyjnej do zainstalowania urządzenia.
  4. Wersja elektroniczna Dokumentacji projektowej, o której mowa w ust. 1 pkt 1, jest dostępna na stronie internetowej Katowickiego Centrum Onkologii, a wersja papierowa będzie dostępna na pisemny wniosek Wykonawcy po uiszczeniu opłaty w wysokości pokrywającej koszt jej wytworzenia.
  5. Zamawiający posiada pozwolenia na budowę - decyzję Prezydenta Miasta Katowice na Budowę budynku Bloku Operacyjnego wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu na terenie Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego – obecnie Katowickiego Centrum Onkologii, w obszarze działek budowlanych o numerach ewidencyjnych 2, 6, 11, 12, karta mapy 33, obręb: Dzielnica Śródmieście - Załęże, przy ul. Raciborskiej 27 w Katowicach”.
  6. Realizacja Przedmiotu Zamówienia wg opisanych we Wspólnym Słowniku Zamówień:
    45000000 - 7 roboty budowlane
    45215140 - 0 roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych
    33162000 – 3 urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych
    33192000 – 2 meble medyczne
    42961100 - 1 system kontroli dostępu
    71300000 - 1 usługi inżynieryjne
    80511000 - 9 usługi szkolenia personelu
  7. Wykonawca udzieli 60-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlano–montażowe i co najmniej 24 – miesięcznej gwarancji na dostarczone i zastosowane urządzenia i meble, a także przekaże dokumenty potwierdzające udzielone gwarancje, wg Karty Gwarancyjnej stanowiącej Załącznik Nr 3 do SIWZ.
  8. W przypadku powierzenia realizacji części przedmiotu zamówienia podwykonawcy, Wykonawca musi wskazać w ofercie zarówno podwykonawcę, jak i zakres powierzonych mu prac.
  9. Generalny Wykonawca budynku Pawilonu Operacyjnego – ERBUD S.A. Warszawa, Oddział Rzeszów, udzielił gwarancji, do 24 czerwca 2021 roku, na wykonane roboty budowlano-montażowe.
  10. Wykonawca złoży Oświadczenie o zachowaniu gwarancji na budynek Pawilonu Operacyjnego, wg Załącznika Nr 4 do SIWZ.
  11. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za utratę źródła finansowania realizacji Przedmiotu Zamówienia, finansowanego przez Województwo Śląskie.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

Miejsce realizacji zamówienia
Katowickie Centrum Onkologii, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 27, budynek Pawilonu Operacyjnego (Bloku Operacyjnego).

Termin realizacji zamówienia
do dnia 13 listopada 2017 r., przy czym Wykonawca musi uwzględnić, co najmniej 14-dniowy okres na przeprowadzenie odbioru końcowego.

Opis warunków udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1b pkt. 1, 2, 3 ustawy Pzp dotyczące:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- zdolności technicznej lub zawodowej,
oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 i ust. 5 ustawy Pzp., a także dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty.


1. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
1) polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 2.000.000 zł;
2) osiągnął w ostatnich trzech latach obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przychody netto ze sprzedaży wynoszące średnio co najmniej 15.000.000 zł rocznie (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, oceniany będzie łączny potencjał ekonomiczny i finansowy)

2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej:
1) niezbędna wiedza i doświadczenie w realizacji podobnych robót oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Przedmiotu Zamówienia; w szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, oceniany będzie łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie):
a) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania Przedmiotu Zamówienia lub posiada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; w celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (sporządzone wg. wzoru Załącznik nr 5 do SIWZ), w tym co najmniej:
- Kierownika budowy – posiadającego minimum 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy, w tym przy realizacji przynajmniej 2 obiektów ochrony zdrowia o powierzchni użytkowej, co najmniej 200 m2 każdy, w tym, co najmniej jedną budowę bloku operacyjnego, o wartości brutto, co najmniej 2.500.000 zł, oraz posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej - bez ograniczeń,
- Kierownika robót w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, w tym wentylacyjnych - posiadającego minimum 5–letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót w zakresie sieci i instalacji sanitarnych oraz posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - bez ograniczeń,
- Kierownika robót w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych, w tym instalacji niskoprądowych, posiadającego minimum 5–letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika robót w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych oraz posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - bez ograniczeń;
2) przedstawi wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, co najmniej trzy roboty budowlane polegające na wybudowaniu bloku operacyjnego w obiekcie ochrony zdrowia o powierzchni użytkowej minimum 600 m2, kubaturze minimum 2000 m3 i wartości brutto, co najmniej 3.000.000 zł każdy, w tym jedną w funkcjonującym obiekcie - wg Załącznika nr 6 do SIWZ.

3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów:
1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP.

Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa:
a) informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
b) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 poz. 229 ze zm.). W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

4. Dla wykazania spełnienia wymagań, o których mowa w ust. 2, pkt 1, lit. a, niezbędne będzie złożenie oświadczenia o treści zgodnej zawartej w Załączniku nr 5 do SIWZ o wykształceniu, uprawnieniach oraz nabytej praktyce osób objętych wykazem.
W stosunku do osób wyszczególnionych w warunkach udziału w postępowaniu, opisanych, ust. 2, pkt 1, litera a, będą wymagane odpowiednio:
1) uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - bez ograniczeń, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do wykonania przedmiotu zamówienia,
2) aktualne zaświadczenia potwierdzające przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego – z określonym terminem ich ważności,
3) wypis z centralnego rejestru osób uprawnionych, potwierdzony przez Głównego Inspektora Nadzoru Budowlanego zgodnie z art. 12 ust. 7 ustawy Prawo budowlane (dotyczy tylko tych osób, których uprawnienia budowlane zostały wydane na podstawie przepisów, które weszły w życie po dniu 14 lutego 1995 r.).
W przypadku specjalistów zagranicznych posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymaga się od Wykonawcy, aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a Ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 roku (tekst jednolity Dz. U. z 2016r. poz. 290, z późn. zmianami), z uwzględnieniem postanowień przepisów dot. cudzoziemców na terenie RP.

5. W celu potwierdzenia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca przedstawia sprawozdania finansowe albo ich części (co najmniej bilans i rachunek zysków i strat), a jeżeli podlegają one badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności – za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres,

Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia
W przypadku, w którym wymagania wynikające z logiki procesu wykonywania zamówienia będą wymagały zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.), gdyż wykonują one pracę zarobkową, osobiście, powtarzalną, wykonywaną na ryzyko Wykonawcy zamówienia świadczoną pod jego „kierownictwem” Zamawiający będzie żądał złożenia oświadczenia o sposobie zatrudnienia pracowników. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy zastrzega możliwość żądania oświadczenia o sposobie zatrudnienia pracowników realizujących umowę.
Zamawiający nie ogranicza form zatrudnienia z uwzględnieniem przepisów powszechnie obowiązujących, przy czym Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w swoje ofercie wartości wynagrodzeń wynikające z wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę na 2017 r. (Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 września 2016 r. - Dz. U. z 2016 r. poz.1456), a w przypadku umów cywilnoprawnych stawkę minimalną 13 zł brutto za 1 roboczogodzinę. Przy czym Wykonawca zatrudniający pracowników na podstawie umowy cywilnoprawnej ponosi wyłączną odpowiedzialność z tytuł realizacji zobowiązań takich jak odprowadzania za te osoby stosownych zaliczek z tytułu podatku od osób fizycznych, czy zaliczek na ubezpieczenie, społeczne, zdrowotne, itd.

Podstawy wykluczenia
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę/ów w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 ustawy Pzp.
Zawartość oferty, w tym wykaz oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia

Oferta musi zawierać:
1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ, wraz z załącznikami stanowiącymi integralną część oferty, a w tym:
1) podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy oświadczenie o uwzględnieniu w ofercie wszystkich kosztów niezbędnych do zrealizowania Przedmiotu Zamówienia- Załącznik nr 9 do SIWZ,
2) podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, aktualne na dzień składania ofert, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik Nr 10 do SIWZ.
3) podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, aktualne na dzień składania ofert, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik Nr 11 do SIWZ.
4) podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Istotne postanowienia umowy - Załącznik Nr 12 do SIWZ,
5) oświadczenie o zamiarze lub o braku zamiaru powierzenia części zamówienia podwykonawcom - Załącznik Nr 13 do SIWZ,
6) podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy w sprawie gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy, spełniające wymogi określone w Załączniku Nr 14 do SIWZ,
Informacje zawarte w oświadczeniu będą, stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów określonych w Warunkach udziału w postępowaniu.

Wadium
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości 30 000,00 zł.

Kryterium oceny ofert:
1. Oferowana cena ryczałtowa brutto (z VAT) za wykonanie przedmiotu zamówienia „pod klucz”, zgodnie ze złożoną ofertą, w tym:
a) cena ryczałtowa brutto (z VAT ) za roboty budowlano-montażowe wykonane zgodnie z dokumentacją projektową,
b) cena ryczałtowa za ryzyka, w tym ewentualne roboty dodatkowe, roboty wynikające z braków, błędów w dokumentacji projektowej.
- 60 %

2. Termin wykonania Przedmiotu Zamówienia potwierdzony podpisaniem Protokołu Odbioru końcowego w dniach kalendarzowych licząc od dnia rozpoczęcia robót, zgodnie z przyjętym przez Zamawiającego Harmonogramem robót budowlanych i dostaw wyposażenia
- 40 %

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 30.05.2017r. do godz. 10:00 w Katowickim Centrum Onkologii ul. Raciborska 26 - Kancelaria Dyrektora, I piętro.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 30.05.2017r. o godz. 11:00 w Katowickim Centrum Onkologii, ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Oferty muszą być sporządzone w języku polskim.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza:
1) zawierać umowy ramowej,
2) ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3) zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty

Zamawiający nie przewiduje:
1) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2) udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia,
4) zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1) zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówien Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy PZP; w przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, o ile zajdzie taka konieczność przedłużony zostanie termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2) zmiany treści SIWZ z zachowaniem wymogów, o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy PZP; zostaną niezwłocznie przekaże wszystkim Wykonawcom, którym przekazano specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieszczone na stronie internetowej, na której opublikowano SIWZ.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - mgr Sergiusz Karpiński - Pełnomocnik Dyrektora ds. projektów i inwestycji
Telefon: /32/ 2511-761,
Fax: /32/ 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.05.2017r.


Dodatkowe materiały:
06.06.2017 - Zapytania 06.06.2017 - Zapytania 16.06.2017 - Zmiana terminu składania ofert 16.06.2017 - Zmiana terminu składania ofert 21.06.2017 - Kwota na sfinansowanie zamówienia 21.06.2017 - Kwota na sfinansowanie zamówienia
21.06.2017 - Zestawienie ofert 21.06.2017 - Zestawienie ofert 25.05.2017 - Zapytania 25.05.2017 - Zapytania 26.05.2017 - Zapytania 26.05.2017 - Zapytania
26.05.2017 - Zmiana terminu składania ofert 26.05.2017 - Zmiana terminu składania ofert 28.07.2017 - Ogłoszenie wyników postępowania 28.07.2017 - Ogłoszenie wyników postępowania 30.05.2017 - Zmiana terminu składania ofert 30.05.2017 - Zmiana terminu składania ofert
31.05.2017 - Zapytania 31.05.2017 - Zapytania SIWZ SIWZ Załącznik nr 15 do SIWZ [zip, 312MB] Załącznik nr 15 do SIWZ [zip, 312MB]
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by