2010-07-02
Ogłoszenie wyników postępowania (12.08.2010)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na dostawę odczynników laboratoryjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, materiałów medycznych-laboratoryjnych dla potrzeb Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego jedn. użytku, materiałów medycznych – laboratoryjnych w podziale na:
Pakiet nr 1 – Odczynniki, materiały eksploatacyjne do analizatora Rapidlab 248;
Pakiet nr 2 – Materiały kontrolne do analizatora równowagi kwasowo-zasadowej Rapidlab 248;
Pakiet nr 3 – Odczynniki, materiały eksploatacyjne do analizatora Coasys Plus C;
Pakiet nr 4 – Odczynniki do analizatora Sysmex K4500;
Pakiet nr 5 – Odczynniki do analizatora AL 808;
Pakiet nr 6 – Krew kontolna do analizatora Sysmex K4500;
Pakiet nr 7 – Odczynniki, materiały eksploatacyjne do analizatora Easy Elektrolytes;
Pakiet nr 8 – Odczynniki, materiały eksploatacyjne do analizatora Epoll 20;
Pakiet nr 9 – Odczynniki do analizatora BS 300;
Pakiet nr 10 – Materiały eksploatacyjne do analizatora BS 300;
Pakiet nr 11 – Podłoża suche;
Pakiet nr 12 – Krążki do antybiogramów;
Pakiet nr 13 – Odczynniki do badań serologii grup krwi;
Pakiet nr 14 – Odczynniki, materiały eksploatacyjne do analizatora AVL 9140;
Pakiet nr 15 – Testy lateksowe;
Pakiet nr 16 – Testy płytkowe;
Pakiet nr 17 – Barwniki, odczynniki laboratoryjne;
Pakiet nr 18 – Krew barania;
Pakiet nr 19 – Testy identyfikacyjne;
Pakiet nr 20 – Podłoża gotowe na płytkach;
Pakiet nr 21 – Jednorazowy sprzęt laboratoryjny - 17 poz.;
Pakiet nr 22 – Jednorazowy sprzęt laboratoryjny - 12 poz.;
Pakiet nr 23 – Jednorazowy sprzęt laboratoryjny - 9 poz.;
Pakiet nr 24 – Probówki do systemu otwartego;
Pakiet nr 25 – Zestaw do elektroforezy;
Pakiet nr 26 – Glukometr;
Pakiet nr 27 – Test urazowy,

ujęte w Załącznik nr 5 do SIWZ – Formularz Cenowy

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień:
– CPV 33141580-9 Krew zwierzęca – dot. Pakietu nr 18,
– CPV 33696000-5 Odczynniki i środki kontrastowe – dot. Pakietu nr 1-17, 19, 20, 25, 27,
– CPV 33000000-1 Urządzenia medyczne – dot. Pakietu nr 26,
– CPV 38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) – dot. Pakiet nr 21-24.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert:
- częściowych – tj. na poszczególne kompletne Pakiety od 1 do 27 ujęte w Załączniku nr 5 do SIWZ.
- równoważnych, kompatybilnych dla użytkowanych urządzeń, posiadających zgłoszenie, wpis do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
– Oświadczenie Wykonawcy, że gwarancja producenta na posiadane urządzenia zostanie zachowana. – dot. Pakietu nr 3

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Miejsce realizacji dostawy
Magazyn Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego – Katowice, ul. Raciborska 27

Termin realizacji zamówienia: do czasu wyczerpania wartości umowy jednak nie dłużej niż przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
- podane w SIWZ – tj. załączą do oferty podpisane i wypełnione Załączniki 1 - 5 do SIWZ,

oraz

- podane w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: załączą do oferty: - wykaz min. dwóch wykonanych, a przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wskazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie,

- podane w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: załączą do oferty: - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp,
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

oraz

- inne dokumenty:
A. W przypadku zaoferowania odczynników równoważnych, kompatybilnych dla użytkowanych urządzeń, posiadających zgłoszenie, wpis do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych – Oświadczenie Wykonawcy, że gwarancja producenta na posiadane urządzenia zostanie zachowana – dot. Pakietu nr 3.
B. Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty zapisane na dowolnym nośniku (np. CD, dyskietka) wyliczenia wszystkich pozycji ujętych w Załączniku nr 5 do SIWZ, na które składa ofertę.
C. UWAGA – dot. substancji niebezpiecznych oraz opakowań przeznaczonych do utylizacji: - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty charakterystyk wszystkich oferowanych substancji niebezpiecznych zapisane na dowolnym nośniku (np. CD, dyskietka), a w przypadku braku kart charakterystyk dla oferowanych produktów – oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty nie posiadają cech substancji niebezpiecznych zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi.

Ocena spełnienia warunków:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia/ nie spełnia

Wadium
W postępowaniu nie będzie wymagane wadium.

Kryterium oceny ofert:
Najniższa cena brutto – 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 16.07.2010r. do godz. 10:00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 26.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.07.2010r. o godz. 11:00 w Sali Konferencyjnej Zakładu Radioterapii w Katowicach przy ul. Raciborskiej 27.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - Kierownik Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej – mgr Stanisław Iwańczak
Telefon: 32 2515 231 do 4 wew. 229, 228
Fax: 32 2514 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.07.2010r.


Dodatkowe materiały:
08.07.2010 - Zapytania 08.07.2010 - Zapytania 09.07.2010 - Zapytania 09.07.2010 - Zapytania 12.07.2010 - Zapytania 12.07.2010 - Zapytania
12.08.2010 - Ogłoszenie wyników postępowania 12.08.2010 - Ogłoszenie wyników postępowania 14.07.2010 - Zapytania 14.07.2010 - Zapytania SIWZ SIWZ
Załącznik nr 5 do SIWZ Załącznik nr 5 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by