2016-05-06
Ogłoszenie wyników postępowania (19.05.2016)


Katowickie Centrum Onkologii
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 EURO na wykonanie dokumentacji projektowej pt.: Przebudowa pomieszczeń na parterze budynku przy ul. Józefowskiej 119 w Katowicach, w Zespole nr 2 Szpitalu Geriatryczno-Onkologicznym na potrzeby oddziału łóżkowego, izby przyjęć i pracowni RTG Katowickiego Centrum Onkologii w Katowicach, ul. Raciborska 26 oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie budowy.
(znak sprawy: K.C.O./PN/ 27 /2016)

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2015r. poz.2164 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.kco.katowice.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
  1. Nazwa:
    Wykonanie dokumentacji projektowej pt.: Przebudowa pomieszczeń na parterze budynku przy ul. Józefowskiej 119 w Katowicach, w Zespole nr 2 Szpitalu Geriatryczno-Onkologicznym na potrzeby oddziału łóżkowego, izby przyjęć i pracowni RTG Katowickiego Centrum Onkologii w Katowicach, ul. Raciborska 26 oraz pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie budowy.
  2. Wspólny słownik zamówień (CPV): 71000000-8 usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne.
  3. Opis:
    1) wykonanie inwentaryzacji obiektu;
    2) wykonanie ekspertyzy technicznej z zakresu ochrony pożarowej budynku;
    3) wykonanie i przedstawienie koncepcji funkcjonalno-przestrzennej, zgodnej z założeniami funkcjonalno-użytkowymi stanowiącymi Załącznik nr 1 do SIWZ, do akceptacji przez Zamawiającego;
    4) wykonanie projektu budowlanego (również w wersji elektronicznej), według wymagań zawartych w rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462 z późn. zmianami) z kompletem niezbędnych opinii i uzgodnień (w 4 egzemplarzach);
    5) wykonanie projektów wykonawczych w branżach -architektura, konstrukcja, technologia, instalacje: elektryczne, wod-kan., c.o.,gazów medycznych (tlen z rozprężalnią, sprężone powietrze, próżnia), słaboprądowe, wentylacja / klimatyzacja – po 2 egzemplarze, (również w wersji elektronicznej w formacie dwg i pdf);
    6) wykonanie przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich oraz Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych na bazie projektu budowlanego i wykonawczych w 2 egzemplarzach, (również w wersji elektronicznej w formacie pdf );
    7) wykonanie projektu wnętrz obiektu, w tym aranżację, niezbędne wyposażenie w aparaturę medyczną, kolorystykę w 2 egzemplarzach, (również w wersji elektronicznej w formacie pdf);
    8) uzyskanie w imieniu Zamawiającego decyzji pozwolenia na budowę z klauzulą ostateczności;
    9) pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie realizacji inwestycji, przy czym zakres nadzoru autorskiego Wykonawcy obejmuje czynności wynikające z treści ustawy z 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (Dz. U. z 2016 r., poz. 290 – tekst jednolity).
  4. Założenia funkcjonalno-użytkowe dla przebudowywanych pomieszczeń w budynku przy ul. Józefowskiej 119 stanowią Załącznik nr 1 do SIWZ.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

Termin realizacji przedmiotu zamówienia
1) termin wykonania inwentaryzacji, ekspertyzy i koncepcji określonej w części SIWZ - Przedmiocie zamówienia ust.3, pkt 1) – 3) - 3 dni kalendarzowe od daty zawarcia umowy,
2) termin wykonania i przekazania dokumentacji projektowej, określonej w części SIWZ - Przedmiocie zamówienia ust.3, pkt 4) – 7) – nie później niż 60 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy
3) termin realizacji nadzoru autorskiego, określonego w części SIWZ - Przedmiocie zamówienia ust.3, pkt 9) - w okresie od daty rozpoczęcia robót budowlanych do daty końcowego odbioru robót.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp. zapoznają się z obiektami Katowickiego Centrum Onkologii przed złożeniem oferty oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnione i podpisane Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2,3,4 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług (zaprojektowanych i zrealizowanych projektów) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże 1 dokument potwierdzający wykonanie 1 projektu przebudowy/budowy obiektów służby zdrowia udzielających całodobowo świadczeń zdrowotnych o wartości co najmniej 100 000,00 zł netto, a z tytułu realizacji nadzoru autorskiego nie był obciążany przez inwestorów karami umownymi (Załącznik nr 6 do SIWZ),
b) oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu uprawnień lub dysponowaniu osobami biorącymi udział w wykonaniu zamówienia posiadającymi uprawnienia do projektowania bez ograniczeń i legitymującymi się przynależnością do właściwych izb zawodowych, na stanowiskach projektantów: architekt, konstruktor budowlany, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
c) potwierdzoną „Za zgodność z oryginałem” kserokopię polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 800.000 zł.

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2, 3 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych,

4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

5. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych t.j. w przypadku, gdy w przedmiotowym postępowaniu złożyły ofertę podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba, że wykażą, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji (o ile dotyczy) albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

Ocena spełnienia warunków:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium
W postępowaniu nie jest wymagane wadium.

Kryterium oceny ofert:
1. Oferowana cena ryczałtowa (z VAT) za wykonanie przedmiotu zamówienia - 50%
2. Termin wykonania dokumentacji projektowej określonej w części SIWZ - Przedmiocie zamówienia ust.3, pkt 1) – 7) - 30%
3. Liczba wykonanych projektów przebudowy/budowy obiektów służby zdrowia udzielających całodobowo świadczeń zdrowotnych (każdy projekt o wartości, co najmniej 100 000,00 zł netto, potwierdzony dokumentem stwierdzającym należyte wykonanie) - 20%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 13.05.2016r. do godz. 10:00 w Katowickim Centrum Onkologii, ul. Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora, I piętro.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.05.2016r. o godz. 11:00 w Katowickim Centrum Onkologii, ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1) zawierać umowy ramowej,
2) ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3) zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2) istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
3) udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4) zamówień dodatkowych ani uzupełniających
5) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1) zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy - Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2) zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów, o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp; Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - mgr Sergiusz Karpiński
Telefon: 32 42 00 156
Fax: 32 2514-533


Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 06.05.2016r.


Dodatkowe materiały:
12.05.2016 - Zmiana terminu składania ofert 12.05.2016 - Zmiana terminu składania ofert 12.05.2016- Sprostowanie 12.05.2016- Sprostowanie 19.05.2016 - Ogłoszenie wyników postępowania 19.05.2016 - Ogłoszenie wyników postępowania
SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by