2017-04-27
Ogłoszenie wyników postępowania (25.05.2017)


Katowickie Centrum Onkologii
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 euro na odbieranie odpadów
oznaczenie sprawy: KCO/PN/24/2017

Podstawa prawna: ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.kco.katowice.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Katowickie Centrum Onkologii, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbieranie odpadów z posesji należących do Katowickiego Centrum Onkologii o następujących kodach:
poz. 1 08 03 18 - odpadowy toner drukarski nie zawierający substancji niebezpiecznych
poz. 2 16 02 14 - zużyte urządzenia nie zawierające elementów niebezpiecznych
poz. 3 17 01 01 - odpady betonu oraz gruz betonowy z rozbiórek i remontów
poz. 4 17 01 02 - gruz ceglany
poz. 5 17 01 03 - odpady innych materiałów ceramicznych i elementów wyposażenia
poz. 6 20 01 01 - papier i tektura segregowane z odpadów komunalnych
poz. 7 20 01 02 - szkło
poz. 8 20 01 08 - odpady kuchenne ulegające biodegradacji
poz. 9 20 01 38 - drewno inne niż wymienione w 20 01 37
poz. 10 20 01 39 - tworzywa sztuczne
poz. 11 20 01 40 - metale
poz. 12 20 02 01 - odpady ulegające biodegradacji
poz. 13 20 03 01 - niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne
poz. 14 20 03 07 - odpady wielkogabarytowe

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 90000000-7.

Usługa odbioru odpadów będzie obejmować: dostarczenie odpowiedniej ilości pojemników / gruzowników, wymianę i odbiór pojemników / gruzowników z odpadami, opróżnianie pojemników, mycie i dezynfekcję pojemników, wywóz pojemników / gruzowników (odpadów, transport odpadów do miejsca segregacji, odzysku) unieszkodliwiania.

Wykonawca ma obowiązek:
  1. wykonać usługę zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity: Dz. U. 2016, poz. 1987), ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. 2016, poz. 250) oraz rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. 2013, poz. 122);
  2. dostarczyć pojemniki i odbierać odpady (wg kodu poz. 7 – 11, 13), z następujących posesji KCO:
    • ul. Raciborska 27 – 6 pojemników po 1100 litrów, odbiór 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek),
    • ul. Raciborska 26 – 2 pojemniki po 1100 litrów, odbiór 1 raz w tygodniu (piątek),
    • ul. Józefowska 119 – 2 pojemniki po 1100 litrów, odbiór 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek);
  3. dostarczyć oznakowane pojemniki na segregowane odpady (wg kodu poz. 6) i odbierać te odpady nieodpłatnie z następujących posesji KCO:
    • ul. Raciborska 27 – 1 pojemnik na oznaczone odpady, odbiór – na wezwanie Zamawiającego lub co najmniej 1 raz w tygodniu (środa),
    • ul. Raciborska 26 – 1 pojemnik na oznaczone odpady, odbiór – na wezwanie Zamawiającego lub co najmniej 1 raz w tygodniu (środa),
    • ul. Józefowska 119 – 1 pojemnik na oznaczone odpady, odbiór – na wezwanie Zamawiającego lub co najmniej 1 raz w miesiącu;
  4. dostarczyć pojemniki – gruzowniki na odpady (wg kodu poz. 1 – 5, 12, 14) w terminie do 7 dni i odebrać do 2 dni, na każdorazowe zamówienie Zamawiającego przesłane do Wykonawcy faksem pod nr * ……………...;
  5. dokonać wizji lokalnej obiektów KCO, z których będą odbierane odpady, co zostanie potwierdzone listą obecności;
  6. skalkulować opłatę za dzierżawę pojemników i transport w cenie za odbiór odpadów;
  7. dostarczyć Zamawiającemu, po zakończeniu miesiąca, karty przekazania odpadów.

Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych ani składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia
Przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.

Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1b pkt. 1, 2, 3 ustawy Pzp dotyczące:
- kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
- zdolności technicznej lub zawodowej,
oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12 - 23 i ust. 5 ustawy Pzp., a także dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty.

1. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile obowiązek ich posiadania wynika z odrębnych przepisów:
a) aktualne zezwolenia na prowadzenie działalności regulowanej w zakresie odbierania, transportowania odpadów komunalnych.

2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej:
a) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączenie dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – wg Załącznika Nr 8 do SIWZ.
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się co najmniej 3 usługami odpowiadającymi swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia.

3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający będzie żądał:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

4. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dz. U. z 2017 poz. 229 ze zm.). W przypadku, gdy Wykonawcy należą do tej samej grupy kapitałowej wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia
W przypadku, w którym wymagania wynikające z logiki procesu wykonywania zamówienia będą wymagały zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.), gdyż wykonują one pracę zarobkową, osobiście, powtarzalną, wykonywaną na ryzyko Wykonawcy zamówienia świadczoną pod jego „kierownictwem” Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy złożenia oświadczenia o sposobie zatrudnienia pracowników. Zamawiający

w okresie obowiązywania umowy zastrzega możliwość żądania oświadczenia o sposobie zatrudnienia pracowników realizujących umowę.
Zamawiający nie ogranicza form zatrudnienia z uwzględnieniem przepisów powszechnie obowiązujących, przy czym Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w swoje ofercie wartości wynagrodzeń wynikające z wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę na 2017 r. (Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 września 2016 r. - Dz. U. z 2016 r. poz. 1456), a w przypadku umów cywilnoprawnych stawkę minimalną 13 zł brutto za 1 roboczogodzinę. Przy czym Wykonawca zatrudniający pracowników na podstawie umowy cywilnoprawnej ponosi wyłączną odpowiedzialność z tytuł realizacji zobowiązań takich jak odprowadzania za te osoby stosownych zaliczek z tytułu podatku od osób fizycznych, czy zaliczek na ubezpieczenie, społeczne, zdrowotne, itd.

Podstawy wykluczenia
Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę/ów w przypadkach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 ustawy PZP.

Zawartość oferty, w tym wykaz oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia

Oferta musi zawierać:
  1. Wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Formularz Oferty stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ.
  2. Wypełnioną i podpisaną przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Ofertę Cenową stanowiącą Załącznik Nr 2 do SIWZ.
  3. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, aktualne na dzień składania ofert, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ.
  4. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, aktualne na dzień składania ofert, Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik Nr 4 do SIWZ.
  5. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Istotne Postanowienia Umowy stanowiące Załącznik Nr 5 do SIWZ.
  6. Wypełnione i podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie o podwykonawcach stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ.
  7. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenia Wykonawcy w sprawie gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ.

Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Zamawiający najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia dokumentów określonych w Warunkach udziału w postępowaniu.

Wadium
W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości: 1 000,00 zł.

Kryterium oceny ofert:
1. Cena brutto (wartość ogółem brutto) w skali 12 miesięcy za wykonanie przedmiotu zamówienia - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 11.05.2017 r. do godz. 10:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 26, I piętro, Kancelaria Dyrektora
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 11.05.2017 r. o godz. 11:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Oferty muszą być sporządzone w języku polskim.

Termin związania ofertą
Wykonawca jest związany ofertą 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
3. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.

Zamawiający przewiduje
1. zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
2. wielkość ww. zamówień stanowić będzie 40% zamówienia podstawowego

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - mgr inż. Wojciech Szczepaniuk
Telefon: 32 4200 348
Fax: 32 2514 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27.04.2017r.


Dodatkowe materiały:
11.05.2017 - Kwota na sfinansowanie zamówienia 11.05.2017 - Kwota na sfinansowanie zamówienia 11.05.2017 - Zestawienie ofert 11.05.2017 - Zestawienie ofert 25.05.2017 - Ogłoszenie wyników postępowania 25.05.2017 - Ogłoszenie wyników postępowania
SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by