2009-01-19
Unieważnienie postępowania (03.03.2009)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 206.000 EURO na doposażenie symulatora Simulix Evolution o opcję wykonywania skanów CT na symulatorze (CBCT)

Przedmiotem zamówienia jest doposażenie symulatora Simulix Evolution o opcję wykonywania skanów CT na symulatorze (CBCT) w ramach programu zdrowotnego pt: „Utworzenie w Polsce systemu radioterapii onkologicznej – Doposażenie i modernizacja zakładów radioterapii” na potrzeby Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami określa Załącznik nr 4 do SIWZ.

(oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień "33151000-3" – urządzenia i wyroby do radioterapii)

UWAGA!
  1. Zamawiający dopuszcza tylko i wyłącznie złożenie oferty posiadającej wszystkie wymagane parametry szczegółowo określone w Załączniku Nr 4 do SIWZ.
  2. W ramach gwarancji Wykonawca zapewnia:
    1. przeglądy serwisowe,
    2. naprawę i wymianę części (w cenie oferty) za wyjątkiem sytuacji, kiedy uszkodzenie spowodowane jest nieprawidłową eksploatacją urządzeń i oprogramowania,
    3. nadzór, serwisowanie, dostosowanie do potrzeb Zakładu Radioterapii przedmiotu zamówienia oraz upgradowanie oprogramowania obsługującego przedmiot zamówienia do nowych wersji,
    4. zapewnienie współpracy w zintegrowaniu przedmiotu zamówienia z systemami, które będą zakupione w ramach doposażenia i rozwoju Zakładu Radioterapii,
    5. gwarancja ulega przedłużeniu o czas niesprawności przedmiotu zamówienia w przypadku napraw gwarancyjnych.
  3. Zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, z rokiem produkcji nie wcześniej niż 2008.
  4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej ani oferty częściowej.

Termin realizacji zamówienia
  1. dostawa,
  2. instalacja,
  3. uruchomienie,
  4. zintegrowanie przedmiotu zamówienia wraz z oprogramowaniem obsługującym, z systemami będącymi obecnie na wyposażeniu Zakładu Radioterapii: z systemami planowania leczenia: XiO wersja 4.2.2, Oncentra MasterPlan wersja 3.1, Oncentra Sim wersja 2.1.1, stacją roboczą Coherence Oncologist wersja 1.0.592, system zarządzania danymi Lantis – (Multi – Access wersja V6.10H4)
  5. testowanie urządzeń,
  6. szkolenie personelu przeprowadzone w języku polskim w miejscu instalacji, zakończone podpisaniem „Protokołu szkolenia”,
  7. przekazanie do użytkowania wraz z wszystkimi wymaganymi pomiarami i dokumentami,
zakończone podpisaniem „Protokołu zdawczo-odbiorczego z dostawy i odbioru sprzętu”, wraz z wystawieniem faktury - do dnia 08.06.2009 r. do godz. 10:00

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Szpitala: www.szpital.net.pl po ukazaniu się ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej
Na wniosek Wykonawcy dokumenty przetargowe zostaną wysłane za zaliczeniem pocztowym (koszt 20 zł brutto)

Wymagania od Wykonawców
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki:
  1. podane w SIWZ (tj. załączą do oferty podpisane i wypełnione Załączniki do SIWZ i wniosą wadium),
  2. określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm. – w dalszej treści Pzp.) tj. dołączą do oferty:
    1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 4-8 Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 9 Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    5. Charakterystykę oferowanego doposażenia symulatora o opcję wykonywania skanów CT na symulatorze (CBCT) w języku polskim.
    6. Wykaz wykonanych dostaw w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 dostawą doposażenia symulatora o opcję wykonywania skanów CT na symulatorze (CBCT)
    7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową nie mniej niż 200.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    8. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości wraz z opinią o badanym sprawozdaniu, w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności – za 2007r.
    9. Dokument dopuszczający oferowany wyrób do obrotu zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r.,
    oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Pzp.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Osoba upoważniona do udzielania informacji – Z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa - lek. med. Witold Nowak
Telefon: 032 2511 761
Fax: 032 2514 533

W zamówieniu będzie wymagane wadium w wysokości: 2.000,00 zł.

Termin związania ofertą wynosi 60 dni od upływu terminu składania ofert.

Kryterium oceny ofert:
1. Wartość brutto oferty – 100%

Oferty należy złożyć do dnia 02.03.2009r. do godz. 11.00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26, w Kancelarii Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 02.03.2009r. o godz. 12.30 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego, w Sali Konferencyjnej w Zakładzie Radioterapii w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 27.

Zamawiający nie zamierza:
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje:
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 19.01.2009r.


Dodatkowe materiały:
03.03.2009 - Unieważnienie postępowania 03.03.2009 - Unieważnienie postępowania SIWZ SIWZ Załącznik nr 4 do SIWZ Załącznik nr 4 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by