2013-06-12
Ogłoszenie wyników postępowania - (05.VII.2013r.) / Zapytania do SIWZ (18.VI.2013)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na zakup i dostarczanie sprzętu medycznego i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku oraz rękawic i fartuchów jednorazowego użytku dla potrzeb Szpitala

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie sprzętu medycznego i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku oraz rękawic i fartuchów jednorazowego użytku w podziale na:
- Pakiet nr 1 – igły do znieczuleń
- Pakiet nr 2 – przyrząd do podawania leku
- Pakiet nr 3 – igła do portu
- Pakiet nr 4 – igły biopsyjne z talerza biodrowego
- Pakiet nr 5 – zestaw do cewnikowania żył centralnych
- Pakiet nr 6 – porty naczyniowe do stosowania w chemioterapii
- Pakiet nr 7 – przedłużacz, penseta, miska nerkowa, igły do penów
- Pakiet nr 8 – próżnociąg położniczy
- Pakiet nr 9 – zestaw do kaniulacji dużych naczyń
- Pakiet nr 10 – materiały medyczne z włókniny i flizeliny
- Pakiet nr 11 – rękawice ochronne do rozpuszczania leków cytostatycznych
- Pakiet nr 12 – fartuch ochronny przeznaczony do przygotowania i podawania cytostatyków
ujęte w Załączniku nr 8 do SIWZ – Oferta Cenowa.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV:
Pakiet nr 1-10 – 33140000-3 – materiały medyczne,
Pakiet nr 11 – 18424300-0 Rękawice jednorazowe,
Pakiet nr 12 – 35113400-3 Odzież ochronna i zabezpieczająca.

Wymagany termin ważności towaru:
Wykonawca gwarantuje dostawę towaru z terminem ważności nie krótszym niż 8 miesięcy od daty dostawy w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowanie.
  1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie sprzętu medycznego i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku oraz rękawic i fartuchów jednorazowego użytku sukcesywne dostawy na wezwanie Zamawiającego.
  2. Oferowana cena brutto jest niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu.
  3. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w formie pisemnej przy pomocy faksu, średnio raz lub dwa razy w miesiącu.
  4. Wykonawca musi zagwarantować płynność zaopatrzenia na w/w asortyment przez cały okres obowiązywania umowy.
  5. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego przy pomocy faksu.
  6. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianom - zmniejszeniu w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z bieżących zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.
  7. W Przypadku Pakietu nr 1, 5, 10, 11, 12 Wykonawca będzie zobowiązany do dołączenia do oferty nieodpłatnych, bezzwrotnych próbek towaru wg Załącznika Nr 9 do SIWZ – Wykaz próbek.
  8. W celu weryfikacji zgodności oferowanego asortymentu z opisem zawartym w SIWZ Zamawiający dopuszcza możliwość wezwania Wykonawców, w przypadku jakichkolwiek wątpliwości, do złożenia próbek oferowanego asortymentu lub kart katalogowych.

Zamawiający dopuszcza składanie:
- ofert częściowych na poszczególne kompletne Pakiety od nr 1 do nr 12
- ofert równoważnych

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia: do czasu wyczerpania wartości umowy jednak nie dłużej niż do dnia 15.05.2014r.

Miejsce dostawy
Magazyn Szpitala – Katowice, ul. Raciborska 27.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 3 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia).

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych t.j. w przypadku gdy w przedmiotowym postępowaniu złożyły ofertę podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba że wykażą, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji (o ile dotyczy) albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

5. W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
a) próbki w zakresie Pakietu Nr 1, 5, 10, 11, 12 w ilości określonej w Załączniku Nr 9 do SIWZ – Wykaz Próbek.
b) dot. Pakietu nr 11 – aktualnie obowiązujące dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych przez Zamawiającego, tj.: zgodność z normą EN 455 – 1,2,3 oraz EN 374-2,3 potwierdzona badaniami podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, szczelność potwierdzona AQL nie więcej niż 1,5, odporność na przenikanie wirusów i substancji chemicznych, oznakowanie jako wyrób medyczny i środek ochrony indywidualnej.
c) dot. Pakietu nr 12 – aktualnie obowiązujące dokumenty potwierdzające spełnienie wymogów określonych przez Zamawiającego, tj.: badania na brak przenikania substancji chemicznych, zgodność z normą PN-EN 374-2 lub ASTM 1670 i 1671; PN-EN 374-3 lub ASTM 379-96, dopuszczenie do obrotu w kraju zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz.U. z 2010r. Nr 107 poz. 679 ze zm.). Każdy dołączony dokument musi być opisany numerem Pakietu i pozycji której dotyczy.

6. INNE DOKUMENTY
a) Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty zapisane w programie Excel na dowolnym nośniku (np. CD, dyskietka) wypełnienie i wyliczenie wszystkich pozycji ujętych w Załączniku nr 8 do SIWZ, na które składa ofertę.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości:
Pakiet Nr 1 – nie dotyczy
Pakiet Nr 2 – nie dotyczy
Pakiet Nr 3 – 800,00 zł
Pakiet Nr 4 – nie dotyczy
Pakiet Nr 5 – nie dotyczy
Pakiet Nr 6 – 1.100,00 zł
Pakiet Nr 7 – nie dotyczy
Pakiet Nr 8 – nie dotyczy
Pakiet Nr 9 – nie dotyczy
Pakiet Nr 10 – 300,00 zł
Pakiet Nr 11 – 500,00 zł
Pakiet Nr 12 – nie dotyczy
Razem: 2.700,00 zł

Kryterium oceny ofert – Dot. Pakietu Nr 2, 3, 4, 5, 6,7, 8, 9, 10, 11, 12

1. Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet – 100%

Kryterium oceny ofert – Dot. Pakietu Nr 1
1. Cena całkowita (wartość ogółem brutto) za Pakiet – 70%
2. Jakość oferowanego towaru oceniana przez użytkownika na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę próbek – 30%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 21.06.2013 r. do godz. 10:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.06.2013 r. o godz. 11:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - mgr Marzena Ciastek - Z-ca Dyrektora ds. Pielęgniarstwa i Epidemiologii
Telefon: 32 42-00-240,
Fax: 32 2514-533.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.06.2013 r.


Dodatkowe materiały:
18.06.2013 - Zapytania 18.06.2013 - Zapytania Ogłoszenie wyników postępowania - 05.VII.2013r. Ogłoszenie wyników postępowania - 05.VII.2013r. SIWZ SIWZ
Załącznik nr 8 do SIWZ Załącznik nr 8 do SIWZ Załącznik nr 9 do SIWZ Załącznik nr 9 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by