2009-03-12
Ogłoszenie wyników postępowania (29.04.2009)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 206.000 EURO na rozbudowę akceleratorów PRIMUS o system EPID wizualizacji wiązki o podwyższonej czułości i rozdzielczości, interfejs do stołu ZXT

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa akceleratorów PRIMUS o system EPID wizualizacji wiązki o podwyższonej czułości i rozdzielczości, interfejs do stołu ZXT w ramach programu zdrowotnego pt: "Utworzenie w Polsce systemu radioterapii onkologicznej - Doposażenie i modernizacja zakładów radioterapii" na potrzeby Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z wymaganymi parametrami określa Załącznik nr 4 do SIWZ.
(oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień "33151000-3" - urządzenia i wyroby do radioterapii)

UWAGA!
  1. Zamawiający dopuszcza tylko i wyłącznie złożenie oferty posiadającej wszystkie wymagane parametry szczegółowo określone w Załączniku Nr 4 do SIWZ.
  2. W ramach gwarancji Wykonawca zapewnia:
    1. przeglądy serwisowe,
    2. naprawę i wymianę części (w cenie oferty) za wyjątkiem sytuacji, kiedy uszkodzenie spowodowane jest nieprawidłową eksploatacją urządzeń i oprogramowania,
    3. nadzór, serwisowanie, dostosowanie do potrzeb Zakładu Radioterapii przedmiotu zamówienia oraz upgradowanie oprogramowania obsługującego przedmiot zamówienia do nowych wersji,
    4. zapewnienie współpracy w zintegrowaniu przedmiotu zamówienia z systemami, które będą zakupione w ramach doposażenia i rozwoju Zakładu Radioterapii,
    5. gwarancja ulega przedłużeniu o czas niesprawności przedmiotu zamówienia w przypadku napraw gwarancyjnych,
  3. Zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane z rokiem produkcji nie wcześniej niż 2008.
  4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej ani oferty częściowej.

Termin realizacji zamówienia
1. dostawa,
2. instalacja,
3. uruchomienie,
4. zintegrowanie przedmiotu zamówienia wraz z oprogramowaniem obsługującym, z systemami będącymi obecnie na wyposażeniu Zakładu Radioterapii: ze stacją roboczą Coherence Oncologist wersja 1.0. 592 z systemem zarządzania danymi: Multi – Access wersja V6.10H4,
5. testowanie urządzeń, wykonanie pomiarów do protokołu ATP (Acceptace Test Procedure) wymaganego przez producenta,
6. szkolenie personelu potwierdzone "Protokołem szkolenia", przeprowadzone w języku polskim w miejscu instalacji,
7. przekazanie do użytkowania wraz z wszystkimi wymaganymi dokumentami, zakończone podpisaniem "Protokołu zdawczo-odbiorczego z dostawy i odbioru sprzętu", wraz z wystawieniem faktury - do dnia 08.06.2009 r. do godz. 10:00

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Szpitala: www.szpital.net.pl po ukazaniu się ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej
Na wniosek Wykonawcy dokumenty przetargowe zostaną wysłane za zaliczeniem pocztowym (koszt 20 zł brutto)

Wymagania od Wykonawców
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki:
  1. podane w SIWZ (tj. załączą do oferty podpisane i wypełnione Załączniki do SIWZ i wniosą wadium),
  2. określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm. - w dalszej treści Pzp.) tj. dołączą do oferty:
    1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 4-8 Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 9 Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    5. Charakterystykę (dane techniczno-eksploatacyjne) oferowanych urządzeń oraz oprogramowania wraz z opisem i prospektami w języku polskim.
    6. Wykaz wykonanych dostaw w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 dostawą systemu EPID wizualizacji wiązki o podwyższonej czułości i rozdzielczości i interfejsu do stołu ZXT)
    7. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową nie mniej niż 1655.000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    8. Sprawozdanie finansowe , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości wraz z opinią o badanym sprawozdaniu, w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności - za 2007r.
    9. Dokument dopuszczający wyrób do obrotu zgodnie z Ustawą o Wyrobach Medycznych z dnia 20 kwietnia 2004r.
oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - Z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa - lek. med. Witold Nowak
Telefon: 032 2511 761
Fax: 032 2514 533

W zamówieniu będzie wymagane wadium w wysokości: 16.550,00 zł.

Termin związania ofertą wynosi 60 dni od upływu terminu składania ofert.

Kryterium oceny ofert:
1. Wartość brutto oferty - 70%
2. Ocena wymaganego dodatkowego wyposażenia - 30%

Oferty należy złożyć do dnia 22.04.2009r. do godz. 11.00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego 40-074 Katowice ul. Raciborska 26, w Kancelarii Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.04.2009r. o godz. 12.00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego, w Sali Konferencyjnej w Zakładzie Radioterapii w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 27

Zamawiający nie zamierza:
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje:
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 12.03.2009r.


Dodatkowe materiały:
07.04.2009 - Zapytania 07.04.2009 - Zapytania 29.04.2009 - Ogłoszenie wyników postępowania 29.04.2009 - Ogłoszenie wyników postępowania SIWZ SIWZ
Załącznik nr 4 do SIWZ Załącznik nr 4 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by