2016-04-29
Unieważnienie postępowania (19.05.2016)


Katowickie Centrum Onkologii
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30 000 EUR na zabezpieczenie podłóg typu Tarkett (np. Megalit, Emitent) i inne oraz czyszczenie wykładzin antystatycznych na wezwanie Zamawiającego, przez okres 3 lat w pomieszczeniach Katowickiego Centrum Onkologii
(znak sprawy: KCO/PN/ 24 / 2016)

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2015r., poz. 2164 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.kco.katowice.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Katowickie Centrum Onkologii, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
Pakiet nr 1 - zabezpieczenie podłóg typu Tarkett (np. Megalit, Eminent) i inne przez okres 3 lat w pomieszczeniach Katowickiego Centrum Onkologii powłokami zabezpieczającymi,
Pakiet nr 2 - czyszczenie wykładzin antystatycznych na wezwanie Zamawiającego przez okres 3 lat w pomieszczeniach Katowickiego Centrum Onkologii.
zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ - Oferta Cenowa.

W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia:

Dotyczy Pakietu nr 1:
  1. doczyszczenie podłogi i położenie powłok polimerowych w pomieszczeniach Zamawiającego minimum 2 warstwy,
  2. przewidywany czas na doczyszczenie podłogi i położenie powłok polimerowych od udostępnienia powierzchni do przywrócenia użytkowania do 2 dni na 100m2
  3. zmiana powłok polimerowych co12 miesięcy, w tym na koniec umowy, z terminem wykonania do 60 dni kalendarzowych
  4. uzupełnianie polimeru w razie potrzeby w miejscach szczególnie narażonych na ścieranie na wezwanie Zamawiającego
  5. wdrożenie technologii i utrzymanie czystości i pielęgnacji powierzchni pokrytych powłokami zabezpieczającymi (nauczenie wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników jak dbać o zabezpieczone powierzchnie, aby jak najdłużej utrzymał się efekt) w tym nadzór Wykonawcy i ewentualne doszkalania w razie konieczności przez cały czas obowiązywania umowy tj. przez 3 lata
  6. nadzór nad bieżącymi czynnościami (codzienna pielęgnacja tj. zamiatanie mopem, akrylowym/odkurzanie, mycie ręczne mopem, mycie maszynowe w zależności od potrzeb, cotygodniowe mycie maszynowe i polerowanie) wykonywanymi przez personel Zamawiającego
  7. zabezpieczenie stref wejściowych do obiektów Zamawiającego systemem mat czyszczących wraz z ich wymianą i utrzymywaniem ich w czystości
  8. dostawę maszyn i innych potrzebnych sprzętów aby można było przy udziale pracowników Zamawiającego właściwie pielęgnować powierzchnie pokryte powłokami z uwzględnieniem bieżącej konserwacji i napraw maszyn przez 3 lata. Dostawy potwierdzone "Protokołem zdawczo-odbiorczym". W ramach dostawy maszyn i sprzętów do pielęgnacji podłóg Wykonawca zapewnia:
    1. naprawę i wymianę części na nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy uszkodzenie spowodowane jest nieprawidłową eksploatacją urządzenia,
    2. czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych sprzętu do 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy: dni roboczych),
    3. sprzęt zastępczy w przypadku nie przywrócenia sprawności do 72 godzin od zgłoszenia faxem,
    4. wymianę sprzętu na nowy o takich samych parametrach i okresie gwarancji jak na początku umowy w przypadku, gdy łączna niesprawność sprzętu (w przypadku awarii) przekroczy 60 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych,
    5. dostępność części i serwisu przez okres min. 5 lat po zakończeniu okresu gwarancji.
  9. dostawę środków chemicznych, mopów, padów i innych elementów zużywalnych niezbędnych w procesie realizacji utrzymania czystości powierzchni pokrytych powłokami zabezpieczającymi wraz z kompletem ręcznych dozowników środków.

Dotyczy Pakietu nr 2:
  1. czyszczenie wykładzin antystatycznych na wezwanie Zamawiającego
  2. przewidywany czas na czyszczenie podłóg od udostępnienia powierzchni do przywrócenia użytkowania do 2 dni na 100m2

Uwaga
Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wizji lokalnej pomieszczeń Zamawiającego. W celu ustalenia terminu w/w wizji należy kontaktować się z przedstawicielem zamawiającego.

Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych na poszczególne Pakiety.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
90911200-8 Usługi sprzątania budynków
42999000-5 Odkurzacze i froterki do podłóg inne niż używane w gospodarstwie domowym
39800000-0 Środki czyszczące i polerujące

Termin realizacji zamówienia
Przez okres 40 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy, w tym:
- Realizacja doczyszczenia podłóg i położenia powłok polimerowych w pomieszczeniach Zamawiającego minimum 2 warstwy – sukcesywnie wg. potrzeb Zamawiającego na jego wezwanie, do 4 miesięcy od daty zawarcia umowy zakończona za każdym razem podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy "Protokołem częściowym",
- Realizacja dostaw maszyn i sprzętów do pielęgnacji podłóg do 30 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy,
- Realizacja dostaw środków chemicznych, mopów, padów i innych elementów zużywalnych potrzebnych do utrzymania czystości zgodnie z Załącznikiem Nr 2 B do SIWZ – Oferta cenowa, - Czyszczenie wykładzin antystatycznych na wezwanie Zamawiającego.

Miejsce realizacji Zamówienia:
Miejsce doczyszczenia podłóg i położenia powłok polimerowych oraz czyszczenia wykładzin antystatycznych na wezwanie Zamawiającego:
Katowickie Centrum Onkologii
40-074 Katowice, ul. Raciborska 26, 27, 28;
40-145 Katowice, ul. Józefowska 119,

Miejsce dostaw maszyn i sprzętów do pielęgnacji podłóg Zgodnie z załącznikiem Nr 9 do SIWZ

Miejsce dostaw środków chemicznych:
Magazyn Katowice 40-074 Katowice, ul. Raciborska 27,

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnione i podpisane Załączniki do SIWZ,.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1pkt. 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 wykonaną usługą zabezpieczenia podłóg powłokami polimerowymi/czyszczenia wykładzin antystatycznych, w obiektach użyteczności publicznej).

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych,

4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

5. Informację o serwisie gwarancyjnym (wszystkie lokalizacje) ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego nr telefonu i faxu do kontaktów

6. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych t.j. w przypadku, gdy w przedmiotowym postępowaniu złożyły oferty podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba że wykażą, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji (o ile dotyczy) albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

7. INNE DOKUMENTY
Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty dokumenty, atesty, dopuszczenia (kartę produktu, ulotkę, etykietę lub inne dokumenty wystawione przez producenta) dot. zaoferowanych maszyn i środków chemicznych.

Ocena spełnienia warunków:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: – 10 000,00 zł, - dotyczy Pakietu Nr 1, w Pakiecie nr 2 wadium nie jest wymagane.

Kryterium oceny ofert:
Dotyczy Pakietu Nr 1
1. Cena całkowita podana w ofercie, tj. cena brutto za przedmiot zamówienia przez okres obowiązywania umowy – ryczałt - 100%

Dotyczy Pakietu Nr 2
1. Cena brutto za czyszczenie wykładzin antystatycznych na wezwanie Zamawiającego za 1 m2 - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 10.05.2016r. do godz. 10:00 w Katowickim Centrum Onkologii ul. Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora, I piętro.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.05.2016r. o godz. 11:00 w Katowickim Centrum Onkologii ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
4. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - Andrzej Erenc
Telefon 32 4200-218
Fax 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29.04.2016r.


Dodatkowe materiały:
06.05.2016 - Zmiana terminu składania ofert 06.05.2016 - Zmiana terminu składania ofert 19.05.2016 - Unieważnienie postępowania 19.05.2016 - Unieważnienie postępowania SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by