2012-06-21
Ogłoszenie wyników postępowania (24.08.2012)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice
ogłasza
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO
na
zakup i dostarczenie analizatorów hematologicznych i stacji uzdatniania wody


Podstawa prawna

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl


Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie:
1. analizatora hematologicznego 5 diff – Pakiet nr 1
2. analizatora hematologicznego 3 diff – Pakiet nr 2
3. stacji uzdatniania wody – Pakiet nr 3

wraz z:
• transportem i wniesieniem sprzętu do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej,
• montażem,
• instalacją,
• uruchomieniem,
• integracją analizatora do laboratoryjnej sieci informatycznej - e-lab firmy ECLIPSE – dot. Pakietu nr 1,2
• 36 miesięcznym okresem gwarancji na sprzęt,
• szkoleniem personelu w zakresie obsługi sprzętu, po uprzednim, pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym,

4. materiałów eksploatacyjnych:
• materiały eksploatacyjne do analizatora hematologicznego 5 diff - Pakiet nr 1A.
• materiały eksploatacyjne do analizatora hematologicznego 3 diff – Pakiet nr 2A.
• materiały eksploatacyjne do stacji uzdatniania wody - Pakiet nr 3A.
obejmujących 36 miesięczny okres realizacji.
Zaoferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, nieużywany, z rokiem produkcji 2012r.
Wymagane parametry techniczne sprzętu zostały określone szczegółowo w Załączniku nr 1A do SIWZ.

I. Wykonawca zapewnia:
1. W ramach gwarancji, w cenie oferty:
a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta,
b) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest:
- nieprawidłową eksploatacją sprzetu,
- ingerencją w sprzęt przez osoby nieautoryzowane/nieupoważnione przez Wykonawcę,
- uszkodzeniem, zniszczeniem w tym zdarzeniem typu pożar obiektu, zalaniem, katastrofą budowlaną, dewastacją w wyniku włamania,
c) wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania,
d) przedłużenie gwarancji o czas niesprawności sprzętu, w przypadku napraw gwarancyjnych,
e) łączna niesprawność sprzętu ( w przypadku awarii ) nie przekroczy 30 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych liczonych od daty zawarcia umowy z wyłączeniem dni, kiedy zapewniono sprawność sprzętu poprzez zapewnienie równorzędnego sprzętu zastępczego.
f) czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych w siedzibie Zamawiającego max. 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych).
2. Serwis pogwarancyjny na okres 1 roku po zakończeniu gwarancji, na warunkach udzielonej gwarancji, tj.
a) przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta,
b) naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest:
- nieprawidłową eksploatacją sprzętu,
- ingerencją w sprzęt przez osoby nieautoryzowane/nieupoważnione przez Wykonawcę,
- uszkodzeniem, zniszczeniem w tym zdarzeniem typu pożar obiektu, zalaniem, katastrofą budowlaną, dewastacją w wyniku włamania,
c) wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania,
d) łączna niesprawność sprzętu ( w przypadku awarii) nie przekroczy 30 dni roboczych w okresie 12 miesięcy liczonym od daty zawarcia umowy z wyłączeniem dni, kiedy zapewniono sprawność sprzętu poprzez zapewnienie równorzędnego sprzętu zastępczego,
e) czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych w siedzibie Zamawiającego max. 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych).
w cenie zgodnej ze złożoną Ofertą Wykonawcy.
3. Dostępność części i serwisu przez okres min. 10 lat po zakończeniu okresu gwarancji.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień:
38434570-2– analizator hematologiczny
42912330-4 – aparatura do oczyszczania wody
33696200-7 - odczynniki laboratoryjne
38437000-7 - drobny sprzęt laborat. jedn.użytku

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani ofert równoważnych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne Pakiety, z zastrzeżeniem, że składanie oferty na:
• Pakiet nr 1 odbywa się łącznie z Pakietem nr 1A
• Pakiet nr 2 odbywa się łącznie z Pakietem nr 2A
• Pakiet nr 3 odbywa się łącznie z Pakietem nr 3A

Termin realizacji zamówienia
• dot. Pakietu nr 1,2,3 - do 60 dni od zawarcia umowy w zakresie transportu i wniesienia sprzętu do Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej, montażu, instalacji, uruchomienia, a także w przypadku Pakietu nr 1,2 - integracji analizatora do laboratoryjnej sieci informatycznej - e-lab firmy ECLIPSE, szkolenia personelu w zakresie obsługi sprzętu z wystawieniem „Protokołu szkolenia”, całość zadania zakończona podpisaniem ” Protokołu końcowego„
• dot. Pakietów nr 1A,2A,3A – przez 36 miesięcy od daty zawarcia umowy

Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.
2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.(Wykonawca musi wykazać się co najmniej 2 dostawami analizatorów hematologicznych, 2 dostawami stacji uzdatniania wody, 2 dostawami materiałów eksploatacyjnych do analizatorów, stacji uzdatniania wody – w zależności od tego na jaki Pakiet Wykonawca składa ofertę)

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych,
4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
5. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym przez Zamawiającego wymaganiom, Wykonawcy dołączą do Ofert:
a) Opis sprzętu, foldery, fotografie, katalogi – dokumentujące i potwierdzające spełnienie wymagań granicznych i parametrów technicznych.
b) Opis sposobu użytkowania sprzętu lub instrukcja obsługi w języku polskim.
6. Dokument dopuszczający sprzęt do obrotu w kraju.
7. Informację o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego, nr telefonu i faxu do kontaktów zgodnie z art. 90 ust. 4 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych.
8. Wykaz dostawców zużywalnych części i materiałów eksploatacyjnych określonych przez wytwórcę zaoferowanego urządzenia zgodnie z art. 90 ust. 3 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych.
9. W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną do oferty należy dołączyć informację z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert|, celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia / nie spełnia.

Wadium:
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości:
Za Pakiet nr 1 - 2 000,00 zł
Za Pakiet nr 2 - 777,00 zł
Za Pakiet nr 3 - 416,00 zł
Pakiety nr 1A,2A,3A wolne od wniesienia wadium

Kryterium oceny ofert:

dot. Pakietu nr 1 i Pakietu nr 1A

1. Cena brutto za przedmiot zamówienia ( bez materiałów eksploatacyjnych i bez serwisu pogwarancyjnego) - 50%
2. Koszt materiałów eksploatacyjnych do analizatora przez okres 36 miesięcy - 35 %
3. Ocena parametrów technicznych - 5%
4. Cena brutto za jeden rok serwisu pogwarancyjnego - 10%

dot. Pakietu nr 2 i Pakietu nr 2A, Pakietu nr 3 i Pakietu nr 3A
1. Cena brutto za przedmiot zamówienia ( bez materiałów eksploatacyjnych i bez serwisu pogwarancyjnego) - 50%
2. Koszt materiałów eksploatacyjnych do sprzętu przez okres 36 miesięcy - 40 %
3. Cena brutto za jeden rok serwisu pogwarancyjnego - 10%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 05.07.2012r. do godz. 10:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 26, Kancelaria Dyrektora, I piętro

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 05.07.2012r. o godz. 11:00 w 40– 074 Katowice, ulica Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą: wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje:
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający przewiduje
W zakresie serwisu:
zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 30 % zamówienia podstawowego.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osobą upoważnioną do udzielania informacji jest:
lek. med. Witold Nowak – Z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa

Telefon 32 2511-761
Fax 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 21.06.2012 r.


Dodatkowe materiały:
06.07.2012 - Modyfikacja SIWZ (Załącznik nr 1A) 06.07.2012 - Modyfikacja SIWZ (Załącznik nr 1A) 06.07.2012 - Modyfikacja SIWZ (Załącznik nr 1A) 06.07.2012 - Modyfikacja SIWZ (Załącznik nr 1A) 06.07.2012 - Zapytania [doc, 6,89 MB] 06.07.2012 - Zapytania [doc, 6,89 MB]
24.08.2012 - Ogłoszenie wyników postępowania 24.08.2012 - Ogłoszenie wyników postępowania SIWZ SIWZ Załącznik nr 1A do SIWZ (załącznik 3 plików jest spakowany) Załącznik nr 1A do SIWZ (załącznik 3 plików jest spakowany)
Zmiana terminu składania i otwarcia ofert - 02.VII.2012r. Zmiana terminu składania i otwarcia ofert - 02.VII.2012r.
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by