2014-06-12
Ogłoszenie wyników postępowania (15.07.2014)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 30.000 EURO na zakup i dostarczenie aparatu do diagnostyki obturacyjnego bezdechu sennego
Szp.Leszcz. /PN / 42/ 2014

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa (zakup i dostarczenie) aparatu do diagnostyki obturacyjnego bezdechu sennego , zgodnie z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa. Pod pojęciem aparatu do diagnostyki obturacyjnego bezdechu sennego, Zamawiający rozumie zakup kompletnego systemu polisomnograficznego (PSG) do badania zaburzeń oddechowych podczas snu wraz z zestawem akcesoriów niezbędnych do wykonywania pełnego badania polisomnograficznego w tym monitora i komputera z systemem Windows 7 Prof. (64 bit) umożliwiającego wykonywanie i archiwizację akwizycji oraz oprogramowania przeznaczonego do monitorowania, analizy i archiwizacji PSG.

Zamówienie obejmuje również:
  1. transport sprzętu do miejsca przeznaczenia,
  2. montaż, instalację i uruchomienie,
  3. szkolenie personelu w ilości 5 osób w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu, w tym szkolenie personelu z interpretacji wyników, po uprzednim, pisemnym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym zakończone podpisaniem "Protokołu szkolenia".
  4. przekazanie do użytkowania wraz z wszystkimi wymaganymi pomiarami, atestami, certyfikatami,
  5. okres gwarancji – 24 miesiące,
  6. serwis gwarancyjny, w ramach, którego Wykonawca zapewnia w cenie oferty:
    1. przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta,
    2. naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu,
    3. wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania,
    4. przedłużenie gwarancji o czas niesprawności urządzenia, w przypadku napraw gwarancyjnych,
    5. czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych w siedzibie Zamawiającego do 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych),
    6. łączna niesprawność sprzętu nie przekroczy 12 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych z uwzględnieniem sprawności przedmiotu zamówienia poprzez zapewnienie równorzędnego sprzętu zastępczego (niesprawność to brak sprawności sprzętu uniemożliwiająca wykonywanie badania zaburzeń oddechowych podczas snu powyżej 5 godz. w ciągu doby. Oddział Chorób Płuc 24 godzinny system pracy),
    7. wymianę sprzętu na nowy o takich samych parametrach i okresie gwarancji jak na początku umowy w przypadku, gdy łączna niesprawność sprzętu przekroczy 20 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych (niesprawność to brak sprawności sprzętu uniemożliwiająca wykonywanie badania zaburzeń oddechowych podczas snu powyżej 5 godz. w ciągu doby. Oddział Chorób Płuc 24 godzinny system pracy).
  7. Zapewnienie dostępności części i serwisu przez okres min. 10 lat po zakończeniu okresu gwarancji.
  8. Dostawę materiałów eksploatacyjnych na wezwanie Zamawiającego na podstawie pisemnego zamówienia składanego przy pomocy faxu do Wykonawcy z realizacją do 7 dni od złożenia zamówienia.
  9. Serwis pogwarancyjny na okres 2 lat po zakończeniu gwarancji, na następujących warunkach:
    1. przeglądy serwisowe zgodnie z wymaganiami producenta,
    2. naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy awaria spowodowana jest nieprawidłową eksploatacją sprzętu,
    3. wszystkie naprawy, przeglądy, konserwacje wraz z częściami zamiennymi i materiałami potrzebnymi do ich wykonania,
    4. czas reakcji serwisu rozumiany jako przystąpienie do działań naprawczych w siedzibie Zamawiającego do 48 godzin od zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych),
    5. łączna niesprawność sprzętu nie przekroczy 14 dni roboczych w okresach 12 miesięcznych z uwzględnieniem sprawności przedmiotu zamówienia poprzez zapewnienie równorzędnego sprzętu zastępczego (niesprawność to brak sprawności sprzętu uniemożliwiająca wykonywanie badania zaburzeń oddechowych podczas snu powyżej 5 godz. w ciągu doby. Oddział Chorób Płuc 24 godzinny system pracy).

    Dopuszcza się waloryzację ceny o wskaźnik inflacji, w okresach 12 miesięcznych licząc od dnia obowiązywania umowy serwisowej (pierwsza waloryzacja po upływie 12 miesięcy obowiązywania umowy serwisowej)
  10. Zapewnienie kontynuowania umowy serwisowej na dotychczasowych zasadach, jeżeli Wykonawca będzie jedynym na terenie Polski autoryzowanym serwisantem zakupionego przez Zamawiającego w 2014r. aparatu do diagnostyki obturacyjnego bezdechu sennego stanowiącego przedmiot zamówienia w postępowaniu nr Szp. Leszcz/ PN/ 42 /2014r.lub w przypadku w którym Wykonawca nie będzie jedynym podmiotem uprawnionym do realizacji serwisu pogwarancyjnego, a oferty innych Wykonawców będą droższe o ponad 10% od ceny wynikającej z oferty wybranego Wykonawcy to Wykonawca zapewnia kontynuację umowy z uwzględnieniem waloryzacji ceny o wskaźnik inflacji w okresach 12 miesięcznych licząc od terminu obowiązywania umowy serwisowej.

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
CPV: 33124100-6 Urządzenia diagnostyczne.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani wariantowych.

Termin realizacji zamówienia
- od daty zawarcia umowy, w tym do 60 dni od zawarcia umowy w zakresie transportu sprzętu do miejsca dostawy, montażu, instalacji i uruchomienia, szkolenie personelu w ilości 5 osób w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu, w tym szkolenie personelu z interpretacji wyników, zakończone podpisaniem "Protokołu szkolenia", przekazania do użytkowania wraz z wszystkimi wymaganymi atestami, certyfikatami, całość zadania zakończona podpisaniem przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy "Protokołu końcowego", do upływu okresu gwarancji.

Miejsce dostarczenia
- Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, ul. Raciborska 27, Oddział Chorób Płuc

Warunki udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 2 dostawami aparatów do diagnostyki obturacyjnego bezdechu sennego).

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych,

4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,

5. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym przez Zamawiającego wymaganiom, Wykonawcy dołączą do Ofert:
a) Opis sprzętu, foldery producenta z tłumaczeniem na język polski, fotografie, katalogi, dokumentację techniczną – potwierdzające oferowane parametry techniczne

6. Inne dokumenty:
- Dokument dopuszczający sprzęt do obrotu w kraju.
- Informację o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego, nr telefonu i faxu do kontaktów zgodnie z art. 90 ust. 4 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j.: Dz. U. z 2010r. nr 107, poz. 679, z późn. zm.).
- Wykaz dostawców zużywalnych części i materiałów eksploatacyjnych określonych przez wytwórcę zaoferowanego sprzętu zgodnie z art. 90 ust. 3 ustawy z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (t.j.: Dz. U. z 2010r. nr 107, poz. 679, z późn. zm.).

7. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych t.j. w przypadku, gdy w przedmiotowym postępowaniu złożyły oferty podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba że wykażą, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji (o ile dotyczy) albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium:
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 1 000,00 zł

Kryterium oceny ofert:
1. Cena całkowita podana w ofercie, tj. cena brutto za przedmiot zamówienia (bez serwisu pogwarancyjnego) - 80%
2. Cena brutto za 2 letni serwis pogwarancyjny - 20%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 26.06.2014r. do godz. 10:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 26, Kancelaria Dyrektora, I piętro
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 26.06.2014r. o godz. 11:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą: wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje:
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający przewiduje
1. W zakresie serwisu pogwarancyjnego:
zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp.
Wysokość zamówień uzupełniających wynosi do 30 % wartości zamówienia podstawowego

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - lek. med. Witold Nowak – Z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa
Telefon: 32 4200-210
Fax: 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 12.06.2014r.


Dodatkowe materiały:
15.07.2014 - Ogłoszenie wyników postępowania 15.07.2014 - Ogłoszenie wyników postępowania 24.06.2014 - Zapytania 24.06.2014 - Zapytania SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by