2009-11-03
Ogłoszenie wyników postępowania (08.12.2009)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na dostawę kolposkopu, spirometru, aparatu do kriochirurgii

Przedmiotem zamówienia jest dostawa kolposkopu, spirometru, aparatu do kriochirurgii w podziale na Pakiety:
Pakiet nr 1 – kolposkop w ilości 1szt.
Pakiet nr 2 – spirometr w ilości 1 szt.
Pakiet nr 3 – aparat do kriochirurgii w ilości 1 szt.

wraz z:
  1. Transportem, uruchomieniem urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
  2. Instruktażem personelu (3 osoby lub 5 osób w zależności od Pakietu) w zakresie obsługi urządzenia, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym.
  3. min. 12 miesięczną, pełną gwarancją licząc od daty podpisania "Protokołu odbioru"
  4. Zapewnieniem czasu reakcji serwisu rozumianego jako przystąpienie do działań naprawczych do 72 godzin od chwili zgłoszenia awarii faksem (dotyczy dni roboczych – jeśli naprawa nastąpi u Zamawiającego).
  5. Zapewnieniem czasu naprawy do 10 dni od daty przyjęcia urządzenia do naprawy (dotyczy: dni roboczych, koszty przesłania urządzenia do i z naprawy ponosi Wykonawca – jeśli naprawa nastąpi w punkcie serwisowym).
  6. Zapewnieniem, że w przypadku awarii, łączna niesprawność urządzenia nie przekroczy 30 dni w roku kalendarzowym.
  7. Zapewnieniem dostępności autoryzowanego serwisu na terenie RP po zakończeniu gwarancji wraz z możliwością przeprowadzania przeglądów oraz dostępnością do części przez okres* ................ (min. 10 lat) lat.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV): 38510000-3 mikroskopy, 33194110-0, 33124100-6 - spirometr, 33165000-4 – przyrządy do krioterapii i kriochirurgii

Parametry techniczne urządzeń zostały ujęte w Załączniku nr 1 A do SIWZ.

W ramach gwarancji Wykonawca zapewnia:
- przeglądy serwisowe w terminach zgodnie z instrukcją obsługi urządzenia,
- naprawę i wymianę części na fabrycznie nowe (w cenie oferty) za wyjątkiem sytuacji, kiedy uszkodzenie spowodowane jest nieprawidłową eksploatacją urządzenia,
- gwarancja ulega przedłużeniu o czas niesprawności urządzenia w przypadku napraw gwarancyjnych.

UWAGA!
Zaoferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nieużywane, z rokiem produkcji 2009.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert:
1. częściowych na poszczególne Pakiety,
2. równoważnych.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia
Dostawa, uruchomienie urządzenia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, instruktaż personelu (3 osoby lub 5 osób w zależności od Pakietu) w zakresie obsługi urządzenia, w terminie uzgodnionym z Zamawiającym nastąpi do 30 dni od daty zawarcia umowy.
Umowa zostanie zawarta na czas określony tj. na czas udzielonej przez Wykonawcę gwarancji jednak nie dłużej niż na 48 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej Szpitala: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy dokumenty przetargowe można uzyskać za zaliczeniem pocztowym (koszt 20 zł brutto).

Opis warunków udziału w postępowaniu:
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w SIWZ (wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ) i spełniają wymagania określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) tj. dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, materiały producenta, foldery, opisy, katalogi itp. pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełnienia wymaganych parametrów, aktualnie obowiązujące dokumenty dopuszczające zaoferowane urządzenie do obrotu w kraju, informację o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego, nr telefonu i faxu do kontaktów wraz z podaniem wymaganych przez producenta terminów przeglądów serwisowych urządzenia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 w/w ustawy.

Ocena warunków:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - lek. med. Zbigniew Wiąk
Telefon: 032 2515-231 do 4 wew. 210 lub 222,
Fax: 032 2514-533

Wadium:
W postępowaniu nie jest wymagane wadium.

Kryterium oceny ofert:
1. Całkowita cena brutto za całość przedmiotu zamówienia – 90%
2. Okres gwarancji podany w miesiącach licząc od daty podpisania "Protokołu odbioru" - 10%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 13.11.2009r. do godz. 10.00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala, w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 26
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.11.2009r. o godz. 11.00 w Sali Konferencyjnej w Zakładzie Radioterapii, w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 27.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie zamierza:
- zawierać umowy ramowej,
- ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
- zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje:
- zwrotu kosztów uczestnictwa w postępowaniu,
- zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.)

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy - Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach.
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy – Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.11.2009r.


Dodatkowe materiały:
08.12.2009 - Ogłoszenie wyników postępowania 08.12.2009 - Ogłoszenie wyników postępowania 10.11.2009 - Zmiana terminu składania i otwarcia ofert 10.11.2009 - Zmiana terminu składania i otwarcia ofert 12.11.2009 - Zapytania 12.11.2009 - Zapytania
SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by