2009-01-13
Ogłoszenie wyników postępowania (31.03.2009)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
Ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 14.000 EURO na usługi w zakresie dezynsekcji i deratyzacji w obiektach Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach

Przedmiotem zamówienia są usługi w zakresie dezynsekcji i deratyzacji w obiektach Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, tj.:
- w Budynku Administracji, przy ul. Raciborskiej 26
- w Budynku Przychodni, przy ul. Raciborskiej 28
- w Zespole Nr 1, przy ul. Raciborskiej 27
- w Zespole Nr 2, przy ul. Józefowskiej 119

CPV: 90921000-9 usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
CPV: 90923000-3 usługi odszczurzania

Określenie przedmiotu zamówienia
Usługa deratyzacji i dezynsekcji w obiektach Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach polega na ochronie obiektów przed szkodnikami zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
W zakresie świadczonych usług Wykonawca zobowiązany jest do efektywnego wykonywania deratyzacji i dezynsekcji, a w szczególności do:

W zakresie deratyzacji:
  • stosowania metody zwalczania gryzoni poprzez wystawienie odpowiedniej ilości karmników deratyzacyjnych, przynęty i ilości trutki, dostosowanych do specyfiki obsługiwanych obiektów;
  • dokonywania przeglądów karmników deratyzacyjnych i podejmowania odpowiednich czynności związanych z usuwaniem problemów deratyzacyjnych w tym odławianie gryzoni;
  • protokołowania zastosowanej profilaktyki i monitoringu szkodników poprzez wypisywanie kart przeglądów karmników deratyzacyjnych, protokołów utylizacji żywych i martwych gryzoni, i protokołów zabiegów deratyzacyjnych.
  • usunięcie problemu deratyzacyjnego, zgłoszonego telefoniczne lub faxem przez Zamawiającego, w ciągu 48 godzin
W zakresie dezynsekcji:
  • stosowania metody zwalczania owadów poprzez wystawienie odpowiedniej ilości pułapek, opryskiwania miejsc przebywania szkodników środkami, dostosowanymi do specyfiki obsługiwanych obiektów
  • dokonywania przeglądów pułapek oraz podejmowania odpowiednich czynności związanych z usuwaniem problemów dezynsekcyjnych
  • protokołowania zastosowanej profilaktyki i monitoringu szkodników poprzez wypisywanie kart przeglądów pułapek, protokołów z miejsc oprysku i protokołów zabiegów dezynsekcyjnych.
  • usunięcie problemu dezynsekcyjnego, zgłoszonego telefoniczne lub faxem przez Zamawiającego, w ciągu 48 godzin
Powyższą dokumentację prowadzi Wykonawca na wzorach kart i protokołów przedstawionych Zamawiającemu do akceptacji, przed podjęciem wykonywania zamówienia.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.

Termin realizacji zamówienia: 3 lata od daty podpisania umowy.

W postępowaniu nie będzie wymagane wadium.

W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki podane w:
1. SIWZ tj. wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ, do oferty dołączą: opis technologii i wykaz stosowanych środków do dezynsekcji i deratyzacji wraz z niezbędnymi atestami dopuszczającymi do stosowania w obiektach Służby Zdrowia oraz technologii, która będzie stosowana do realizacji umowy, kserokopie decyzji powiatowego lekarza weterynarii zezwalającą na zbieranie i transport ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego nie przeznaczonych do spożycia przez ludzi należących do kategorii 1 i 2, kserokopie decyzji powiatowego lekarza weterynarii dopuszczającą środek transportu do przewozu niejadalnych produktów pochodzenia zwierzęcego kategorii 1 i 2 z przeznaczeniem do utylizacji./,
2. art. 22 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655, z późniejszymi zmianami), tj. do oferty dołączą: aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania, wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże co najmniej 2 dokumenty potwierdzające wykonanie usług dezynsekcji i deratyzacji w obiektach użyteczności publicznej, kserokopie zaświadczenia potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji w zakresie wykonania zabiegów odkażania przy zwalczaniu odzwierzęcych chorób zakaźnych przez osoby wykonujące zabiegi, kserokopie zaświadczenia (przez osoby wykonujące zabiegi) potwierdzające uzyskanie kwalifikacji w zakresie wykonywania zabiegów zwalczania szkodników w obiektach,
oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 tejże ustawy.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia jest dostępna na stronie internetowej Szpitala: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy dokumenty przetargowe można uzyskać za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Osoba upoważniona do udzielania informacji - lek. med. Witold Nowak – Z- ca Dyrektora ds. Lecznictwa
Telefon: 032 2511–761,
faks: 032 2514-533

Kryterium oceny ofert:
1. cena całkowita (brutto) za usługi w zakresie dezynsekcji i deratyzacji w obiektach szpitalnych za okres 36 miesięcy – 100%

Oferty należy złożyć do dnia 23.01.2009r. do godz. 10.00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 26, w Kancelarii Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.01.2009r. o godz. 11.00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Sali Konferencyjnej w Zakładzie Radioterapii w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 27.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie zamierza:
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje:
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.).

Zamawiający zastrzega sobie prawo do:
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy - Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach.
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów, o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy – Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 13.01.2009r.


Dodatkowe materiały:
19.01.2009 - Zmiana treści SIWZ - str. 10 19.01.2009 - Zmiana treści SIWZ - str. 10 19.01.2009 - Zmiana treści SIWZ - str. 4 19.01.2009 - Zmiana treści SIWZ - str. 4 20.01.2009 - Zapytania, zm.terminu składania ofert 20.01.2009 - Zapytania, zm.terminu składania ofert
20.01.2009 - Zmiana ogłoszenia 20.01.2009 - Zmiana ogłoszenia 31.03.2009 - Ogłoszenie wyników postępowania 31.03.2009 - Ogłoszenie wyników postępowania SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by