2010-11-17
Ogłoszenie wyników postępowania (02.12.2010)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 14.000 EURO na dostawę artykułów żywnościowych w paczkach dla dzieci pracowników Szpitala

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl

SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 27 – Zakład Radioterapii – Sala Konferencyjna – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych w paczkach w ilości 380 szt. dla dzieci pracowników Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach.

Wykaz zamawianych artykułów żywnościowych stanowi – Załącznik Nr 2 do SIWZ

Każdy artykuł żywnościowy wymieniony w Załączniku nr 2 do SIWZ musi zawierać:
1. wyraźną data produkcji
2. wyraźną data przydatności do spożycia
3. czytelną etykietę z informacją o produkcie.

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień - CPV 15897300-5 Paczki żywnościowe

UWAGA!
1. Cena brutto obejmuje koszty oferowanych artykułów żywnościowych, w tym koszt transportu, rozładunku z wniesieniem, koszty opakowania i inne.
2. Wykonawca dostarczy artykuły żywnościowe pogrupowane i zapakowane w torbę z mocnej folii dopuszczoną przez przepisy do kontaktu z żywnością, z kolorowym nadrukiem nawiązującym do Świąt Bożego Narodzenia, z mocnym uchwytem umożliwiającym ręczne przenoszenie zapakowanych artykułów.
3. Wykonawca ma obowiązek zaproponować artykuły żywnościowe z minimum 3 miesięcznym terminem przydatności do spożycia licząc od daty realizacji zamówienia.
4. Produkty nie mogą być czekoladopodobne i nie mogą zawierać alkoholu.
5. Wykonawca musi zagwarantować niezmienność ceny brutto przez okres obowiązywania umowy.
6. Wykonawca musi zagwarantować dostępność zaoferowanego Zamawiającemu towaru przez cały okres obowiązywania umowy.
7. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z ofertą propozycji paczki.
a) Proponowaną paczkę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - Raciborska 27, budynek Zakładu Radioterapii, I piętro, Sekretariat Dyrektora, do dnia 25.11.2010r. do godz. 10:00, celem oceny jakości i estetyki.
b) Wykonawca zobowiązany jest do odbioru zaprezentowanej paczki po zakończeniu postępowania przetargowego na pisemne wezwanie Zamawiającego.
c) Wykonawca potwierdza odbiór paczki – czytelnym podpisem i datą odbioru.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani ofert wariantowych.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych tj.: produkty inne o równoważnych walorach jakościowych

Miejsce realizacji dostaw
Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego Zespole nr 1 - Katowice ul. Raciborska 27
Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego Zespole nr 2 - Katowice ul. Józefowska 119

Termin realizacji zamówienia: na dzień 15.12.2010 r.

Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (min. 1 dokument).

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną do oferty należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Wadium
W postępowaniu nie jest wymagane wadium.

Kryteria oceny ofert:
Oferowana cena brutto za 1 paczkę – 50%
Jakość oferowanego towaru – 50%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 25.11.2010r. do godz. 10:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 27, budynek Zakładu Radioterapii, I piętro, Sekretariat Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 25.11.2010r. o godz. 11:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji
mgr Marzena Ciastek – Z-ca Dyrektora ds. Pielęgniarstwa i Epidemiologii
Telefon: 32 2515-231 do 4 wew. 240
Fax: 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17.11.2010r.


Dodatkowe materiały:
02.12.2010 - Ogłoszenie wyników postępowania 02.12.2010 - Ogłoszenie wyników postępowania SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by