2014-06-27
Ogłoszenie wyników postępowania - 25.07.2014r. / Zapytania do SIWZ, Zmiana terminu składania ofert - 09.07.2014r.


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 30.000 EURO na zakup i dostarczanie zestawów medycznych, zestawów używanych w przypadku nietrzymania moczu

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.)

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie zestawów medycznych, zestawów używanych w przypadku nietrzymania moczu, tj.:
- Systemu do korekcji przedniej zaburzeń statyki narządu rodnego – Poz. 1
- Systemu do korekcji przedniej metodą przezzasłonową, techniką od zewnątrz do środka – Poz. 2
- Systemu do przedniej reperacji przepony moczowo – płciowej – Poz. 3
- Systemu do leczenia wypadania przedniej ściany pochwy – Poz. 4
- Systemu do leczenia wypadania tylnej ściany pochwy – Poz. 5
- Systemu do leczenia wysiłkowego nietrzymania moczu u kobiet techniką pojedynczego nacięcia – Poz. 6,
których szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 1 do SIWZ – Oferta Cenowa.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV):
33141621-9 - zestawy używane w przypadku nietrzymania moczu
33141620-2 – zestawy medyczne.

Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 Pozycji.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na poszczególne Pozycje (od 1 do 6) ujęte w Załączniku nr 1 do SIWZ – Oferta Cenowa oraz dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
  1. Zamawiający rozumie przez zakup i dostarczanie przedmiotu zamówienia sukcesywne dostawy jeden lub dwa razy w miesiącu przez cały okres obowiązywania umowy na podstawie zamówień składanych do Wykonawcy faksem.
  2. Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo do realizacji zamówienia w terminie do 10 dni kalendarzowych licząc od daty złożenia do niego zamówienia faksem.
  3. Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania niezmienności cen brutto na zaoferowany towar przez cały okres obowiązywania umowy.
  4. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu.
  5. Wykonawca musi zagwarantować dostępność towaru i płynność dostaw przez cały okres obowiązywania umowy.
  6. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.

Miejsce realizacji dostaw
Magazyn Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach – ul. Raciborska 27, 40-074 Katowice.

Termin realizacji zamówienia
do czasu wykorzystania wartości umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 22.06.2015r.

Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp, oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnione i podpisane Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1,2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) koncesję, zezwolenie lub licencję, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia, lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej z zakresie objętym zamówieniem publicznym – jeżeli wymagana lub oświadczenie, że na obrót towarem jaki oferuje Wykonawca koncesja nie jest wymagana.
b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 2 dostawami towaru, stanowiącego przedmiot zamówienia o wartości każdego z nich nie mniejszej niż suma wartości podanych w tabeli – łącznie dla pozycji, na które jest składana oferta)

Nr pozycji Poziom warunku (zł)
1. 40 000,00
2. 7 000,00
3. 36 000,00
4. 57 000,00
5. 19 000,00
6. 21 000,00


3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych,

4. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych t.j. w przypadku, gdy w przedmiotowym postępowaniu złożyły oferty podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba, że wykażą, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji (o ile dotyczy) albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

5. Materiały informacyjne o zaoferowanym towarze.

6.Dopuszczenia do obrotu w kraju zgodnie z obowiązującymi przepisami dla zaoferowanego towaru.

7. Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty zapisane w programie Excel na dowolnym nośniku (np. CD, dyskietka) wyliczenia pozycji, na które składa ofertę wg Załącznika nr 1 do SIWZ.

Uwaga!
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców do przedstawienia oferowanego szpitalowi towaru.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości:
Poz. 1 – 800,00 zł
Poz. 2 – 154,00 zł
Poz. 3 – 720,00 zł
Poz. 4 – 1140,00 zł
Poz. 5 – 380,00 zł
Poz. 6 – 435,00 zł

Kryterium oceny ofert:
1. Cena brutto za Pozycję - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 10.07.2014r. do godz. 10:00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 26 (I piętro).
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 10.07.2014r. o godz. 11:00 w Sekcji Zamówień Publicznych w Katowicach przy ul. Raciborskiej 28 (budynek Przychodni Szpitala, II piętro).

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści SIWZ z zachowaniem wymogów, o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał SIWZ oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - Lek. med. Witold Nowak - Z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa
Telefon: 32/ 2511-761
Fax: 32/ 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 27.06.2014r.


Dodatkowe materiały:
09.07.2014 - Zapytania 09.07.2014 - Zapytania 09.07.2014 - Zmiana terminu składania ofert 09.07.2014 - Zmiana terminu składania ofert Ogłoszenie wyników postępowania - 25.07.2014r. Ogłoszenie wyników postępowania - 25.07.2014r.
SIWZ SIWZ Załącznik nr 1 do SIWZ Załącznik nr 1 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by