2011-07-20
OGŁOSZENIE WYNIKÓW POSTĘPOWANIA - 01.09.2011r. ; Zapytania do SIWZ (27.07.2011); Zapytania do SIWZ (26.07.2011)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na dostawę odczynników laboratoryjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego jedn. użytku, materiałów medycznych – laboratoryjnych, pipet

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników laboratoryjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego jedn. użytku, materiałów medycznych – laboratoryjnych, pipet w podziale na:
Pakiet nr 1 – Odczynniki, materiały eksploatacyjne do analizatora Rapidlab 248;
Pakiet nr 2 – Odczynniki do analizatora Sysmex K4500;
Pakiet nr 3 – Odczynniki do analizatora AL 808;
Pakiet nr 4 – Odczynniki, materiały eksploatacyjne do analizatora Easy Elektrolytes;
Pakiet nr 5 – Odczynniki, materiały eksploatacyjne do analizatora Epoll 20;
Pakiet nr 6 – Podłoża suche;
Pakiet nr 7 – Krążki do antybiogramów;
Pakiet nr 8 – Odczynniki do badań serologii grup krwi;
Pakiet nr 9 – Odczynniki, materiały eksploatacyjne do analizatora AVL 9140;
Pakiet nr 10 – Testy lateksowe;
Pakiet nr 11 – Testy płytkowe;
Pakiet nr 12 – Barwniki, odczynniki laboratoryjne;
Pakiet nr 13 – Krew barania;
Pakiet nr 14 – Podłoża gotowe na płytkach;
Pakiet nr 15 – Jednorazowy sprzęt laboratoryjny - 39 poz.;
Pakiet nr 16 – Probówki do systemu otwartego;
Pakiet nr 17 – Test ureazowy,
Pakiet nr 18 – Pipety jednokanałowe, końcówki, filtry,
Pakiet nr 19 – Pipeta elektroniczna, końcówki
ujęte w Załącznik nr 7 do SIWZ – Formularz Cenowy

Wykonawca gwarantuje dostarczenie wraz z odczynnikami aktualnych instrukcji w języku polskim zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz.U. z 2010r. Nr 107 poz. 679 ze zm.).

Oznaczenie we Wspólnym Słowniku Zamówień CPV:
– 33141580-9 Krew zwierzęca – dot. Pakietu nr 13,
– 33696000-5 Odczynniki i środki kontrastowe – dot. Pakietu nr 1-12, 14, 17,
– 38000000-5 Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego), 33790000-4 Laboratoryjne, higieniczne lub farmaceutyczne wyroby szklane – dot. Pakiet nr 15, 16,
– 38437000-7 Pipety i akcesoria laboratoryjne – dot. Pakietu nr 18, 19.

Wymagany termin ważności towaru:
1. Wykonawca gwarantuje dostarczenie towaru z terminem ważności nie krótszym niż 8 miesięcy od daty dostawy, jakościowo odpowiadających wymogom, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i magazynowanie.
2. Wykonawca gwarantuje dostawę testów identyfikacyjnych z minimalnym terminem ważności 6 miesięcy.
3. Wykonawca gwarantuje dostawę preparatów krwiopochodnych z minimalnym terminem ważności jeden miesiąc.
4. Wykonawca gwarantuje dostawę krwi baraniej z minimalnym terminem ważności 2 tygodnie od daty dostawy – dot. Pakietu nr 13.

1. Zamawiający rozumie przez dostawę odczynników laboratoryjnych, drobnego sprzętu laboratoryjnego jednorazowego użytku, materiałów medycznych-laboratoryjnych, pipet sukcesywne dostawy jeden lub dwa razy w miesiącu przez cały okres obowiązywania umowy na podstawie zamówień składanych do Wykonawcy przy pomocy faksu.
2. Wykonawca będzie zobowiązany każdorazowo do realizacji zamówienia w terminie 14 dni roboczych licząc od daty przesłania do niego zamówienia faksem.
3. Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania niezmienności cen brutto na zaoferowany asortyment przez cały okres obowiązywania umowy.
4. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu.
5. Wykonawca musi zagwarantować dostępność towaru przez cały okres obowiązywania umowy.
6. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.
7. dot. Pakietu nr 18
a. Wykonawca na pipety musi zagwarantować co najmniej 3 letni okres gwarancji (obejmującą bezpłatną kalibrację pipet).
b. Wykonawca musi zapewnić serwis pipet oraz przeprowadzenie testów kontroli jakości pipet w czasie udzielonej gwarancji – dot. pozycji 1,2,3,4,5,6,7,8,9
8. dot. Pakietu nr 19
a. Wykonawca na pipetę musi zagwarantować co najmniej 2 letni okres gwarancji.
b. Wykonawca musi zapewnić serwis pipety oraz przeprowadzenie testów kontroli jakości pipety w czasie udzielonej gwarancji.

Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – tj. na poszczególne kompletne Pakiety od 1 do 19 ujęte w Załączniku nr 7 do SIWZ.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Miejsce realizacji dostawy
Magazyn Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego – ul. Raciborska 27, 40-074 Katowice.

Termin realizacji zamówienia: przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do czasu wyczerpania wartości umowy.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (min. 2 dokumenty).

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną do oferty należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy.

5. INNE DOKUMENTY:
1) Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty zapisane w programie Excel na dowolnym nośniku (np. CD, dyskietka) wyliczenia wszystkich pozycji ujętych w Załączniku nr 7 do SIWZ, na które składa ofertę.
UWAGA – dot. substancji niebezpiecznych oraz opakowań przeznaczonych do utylizacji
2) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty charakterystyk wszystkich oferowanych substancji i preparatów niebezpiecznych w formie papierowej oraz zapisane na dowolnym nośniku (np. CD, dyskietka), na każdy z odczynników wraz z ofertą a w przypadku braku kart charakterystyk dla oferowanych produktów – Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane produkty nie posiadają cech substancji niebezpiecznych zgodnie z aktualnymi przepisami prawnymi.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia/ nie spełnia

Wadium
W postępowaniu nie jest wymagane wadium.

Kryterium oceny ofert:
Cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia – 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 29.07.2011r. do godz. 10:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 29.07.2011r. o godz. 12:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - Kierownik Pracowni Diagnostyki Laboratoryjnej – mgr Stanisław Iwańczak
Telefon: 32 2515 231 do 4 wew. 229, 228,
Fax: 32 2514 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.07.2011r.


Dodatkowe materiały:
26.07.2011 - Zapytania 26.07.2011 - Zapytania 26.07.2011 - Zapytania #2 26.07.2011 - Zapytania #2 27.07.2011 - Zapytania 27.07.2011 - Zapytania
Ogłoszenie wyników postępowania - 01.09.2011r. Ogłoszenie wyników postępowania - 01.09.2011r. SIWZ SIWZ Załącznik nr 7 do SIWZ Załącznik nr 7 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by