2011-11-07
Ogłoszenie wyników postępowania - 24.XI.2011r.


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na odbieranie odpadów z posesji należących do Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)– zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest odbieranie odpadów z posesji należących do Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach o następujących kodach:
20 01 01 - Papier i tektura segregowane z odpadów komunalnych
08 03 18 - Odpadowy toner drukarski nie zawierający substancji niebezpiecznych
16 02 14 - Zużyte urządzenia nie zawierające elementów niebezpiecznych
15 01 01 - Opakowania z papieru i tektury
15 01 02 - Opakowania z tworzyw sztucznych
17 02 01 - Drewno
17 02 02 - Szkło
17 02 03 - Tworzywa sztuczne
20 01 11 - Tekstylia
20 03 01 - Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne
20 01 08 - Odpady kuchenne z oddziałów niezakaźnych
20 03 03 - Odpady z czyszczenia ulic i placów
20 03 07 - Odpady wielkogabarytowe

Usługa odbioru odpadów będzie obejmować: dostarczenie odpowiedniej ilości pojemników, wymianę i odbiór pojemników z odpadami, opróżnianie pojemników, mycie i dezynfekcję pojemników, wywóz pojemników (odpadów, transport odpadów do miejsca segregacji, odzysku) unieszkodliwiania.

Wykonawca ma obowiązek:
  1. wykonać usługę zgodnie z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. o odpadach (Dz. U. z 2010r. Nr 185 poz. 1243 ze zmianami) oraz ustawą z dnia 13 września 1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 ze zmianami),
  2. dostarczyć pojemniki i odbierać odpady z następujących posesji Szpitala:
    - ul. Raciborska 27 - 7 pojemników 1100 l - odbiór 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek)
    - ul. Raciborska 26 - 2 pojemniki 1100 l - odbiór 1 raz w tygodniu (piątek)
    - ul. Józefowska 119 - 2 pojemniki 1100 l - odbiór 3 razy w tygodniu (poniedziałek, środa, piątek)
  3. dostarczyć oznakowane pojemniki na segregowane odpady makulatury (papier, tektura) i odbierać te odpady nieodpłatnie z następujących posesji Szpitala,
    - ul. Raciborska 27 - 1 pojemnik na makulaturę odbiór – na wezwanie Zamawiającego lub co najmniej 1 raz w tygodniu (środa)
    - ul. Raciborska 26 - 1 pojemnik na makulaturę odbiór – na wezwanie Zamawiającego lub co najmniej 1 raz w miesiącu
    - ul. Józefowska 119 - 1 pojemnik na makulaturę odbiór – na wezwanie Zamawiającego lub co najmniej 1 raz w miesiącu,
  4. dostarczyć pojemniki tzw. GRUZOWNIKI na odpady remontowo – budowlane i wielkogabarytowe - dostarczenie w terminie do 7 dni i odbiór do 2 dni, na każdorazowe zamówienie Zamawiającego przesłane do Wykonawcy faksem pod nr *...........,
  5. zapoznać się z obiektami Szpitala, z których będą odbierane odpady,
  6. skalkulować opłatę za dzierżawę pojemników i transport w cenie za odbiór odpadów,
  7. Po zakończeniu miesiąca Wykonawca dostarczy karty przekazania odpadów.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 90000000-7.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia
przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do czasu wyczerpania wartości umowy.

Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług zgodnych z przedmiotem zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (min. 3 dokumenty) - wg dołączonego Załącznika Nr 7 do SIWZ.
b) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów.

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 8 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych,

4. W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną do oferty należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Wadium
W postępowaniu będzie wymagane wadium w wysokości: 1 000,00 zł.

Kryterium oceny ofert:
1. Cena brutto (wartość ogółem brutto) w skali 12 miesięcy za wykonanie przedmiotu zamówienia - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 16.11.2011r. do godz. 10:00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 26.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.11.2011r. o godz. 11:00 w Sekcji Zamówień Publicznych w Katowicach przy ul. Raciborskiej 28 (budynek Przychodni szpitala, II piętro)

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
3. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
4. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający przewiduje
1. zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Wielkość zamówienia uzupełniającego - 20% zamówienia podstawowego.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści SIWZ z zachowaniem wymogów, o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał SIWZ oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - mgr inż. Włodzimierz Sygulski – Z-ca Dyrektora ds. Administracyjno-Technicznych
Telefon: 32 2511-761
Fax: 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07.11.2011r.


Dodatkowe materiały:
Ogłoszenie wyników postępowania - 24.XI.2011r. Ogłoszenie wyników postępowania - 24.XI.2011r. SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by