2011-09-16
Ogłoszenie wyników postępowania - 27.09.2011r. // Zapytania do SIWZ (23.09.2011); Zmiana terminu składania ofert (22.09.2011)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na świadczenie usług transportu sanitarnego dla Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego przy ul. Raciborskiej 26 w Katowicach.

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 210r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi transportu sanitarnego – przewóz pacjentów karetkami wyposażonymi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31.12.2002 r. (Dz. U. z 2003r. Nr 32, poz. 262) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia oraz transport krwi i składników krwi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 19. 09.2005r. (DZ. U. z 2005r. Nr 191, poz. 1607 ) w sprawie określenia sposobu i organizacji leczenia krwią w zakładach opieki zdrowotnej, w których przebywają pacjenci ze wskazaniem do leczenia krwią i jej składnikami, jak również inne realizowane na zlecenie Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach w podziale na:

Pakiet Nr 1
A- przewozy pacjentów z sanitariuszem
B- przewozy pacjentów bez sanitariusza

Pakiet Nr 2
- przewozy pacjentów karetką R

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 85140000-2.

Opis przedmiotu zamówienia:
  1. Usługi transportu sanitarnego – przewozy pacjentów z sanitariuszem i bez sanitariusza, wizyty lekarskie, przewozy pacjentów karetką R oraz transport krwi i składników krwi jak również inne realizowane na zlecenie Szpitala im. Stanisław Leszczyńskiego w Katowicach.
  2. Zamawiający na podstawie dotychczasowego wykonania podaje realizację transportów:

    Przewozy pacjenta z sanitariuszem:
    - około 3 700 km miesięcznie,
    - około 400 godz. miesięcznie,

    Przewozy pacjenta bez sanitariusza:
    - około 400 km miesięcznie,
    - około 40 godz. miesięcznie,

    Przewozy pacjenta karetką R
    - około 700 km miesięcznie,
    - około 70 godz. miesięcznie,


Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. na poszczególne, kompletne Pakiety.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia
przez 12 miesięcy od daty zawarcia umowy.

Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług ( min. 3 usługi transportu sanitarnego świadczone w szpitalu ) w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (min. 3 dokumenty).
b) wykaz wyposażenia zakładu (jakie karetki, ilość posiadanych karetek – min. 3 karetki "R", do transportów sanitarnych min. 5 karetek, ich wyposażenie, rok produkcji karetek) dostępnych Wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami.
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług (ilość kierowców - min. 10, ilość lekarzy – min. 10, ilość ratowników medycznych-min. 10, ilość pielęgniarek – min. 5, ilość sanitariuszy – min. 5) wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami.

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych

4. W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną do oferty należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Wadium
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości:
Za Pakiet nr 1 - 4.000,00 zł
Za Pakiet nr 2 – 3.000,00 zł

Kryterium oceny ofert:
1. Cena brutto za 1 kilometr - 50%
2. Cena brutto za 1 godzinę - 50%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 23.09.2011r. do godz. 10:00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 26 (I piętro).
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 23.09.2011r. o godz. 12:00 w Budynku Przychodni Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 28 (II piętro), Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
3. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
4. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści SIWZ z zachowaniem wymogów, o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał SIWZ oraz umieści ją na stronie internetowej.

Zamawiający przewiduje
1. zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,

Osoba upoważniona do udzielania informacji - lek. med. Witold Nowak – Z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa
Telefon 32 2511-761,
Fax: 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 16.09.2011r.


Dodatkowe materiały:
22.09.2011 - Zmiana terminu składania ofert 22.09.2011 - Zmiana terminu składania ofert 23.09.2011 - Zapytania 23.09.2011 - Zapytania Ogłoszenie wyników postępowania - 27.09.2011r. Ogłoszenie wyników postępowania - 27.09.2011r.
SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by