2011-12-09
Ogłoszenie wyników postępowania - 30.I.2012r.
Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40 –074 Katowice
ogłasza
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO
na
dostawę sprzętu medycznego i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku
(znak sprawy: Szp.Leszcz./PN/ 93 / 2011)

Podstawa prawna

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl

SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.

Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku w podziale na:
Pakiet nr 1 – kaniule do długotrwałych wlewów dożylnych
Pakiet nr 2 – elektromedycyna
Pakiet nr 3 – szczoteczki do pobierania wymazów, wzierniki ginekologiczne jednorazowego użytku
Pakiet nr 4 – cewniki, zgłębniki, sondy, dreny, koreczki
Pakiet nr 5 – pojemniki na odpady medyczne
Pakiet nr 6 – igły jednorazowego użytku do biopsji szpiku kostnego
Pakiet nr 7 – rurki intubacyjne, tracheostomijne, ustno – gardłowe, filtr elektrostatyczny
Pakiet nr 8 – podkłady chłonne, higieniczne podkłady ochronne
Pakiet nr 9 – opaski identyfikacyjne, zaciskacze do pępowiny
Pakiet nr 10 – igły do znieczuleń
Pakiet nr 11 – przyrządy do przetoczeń
Pakiet nr 12 – przyrząd do podawania leku
Pakiet nr 13 – igła do pobierania i rozpuszczania leków
Pakiet nr 14 – igła do portu
Pakiet nr 15 – igły iniekcyjne jednorazowego użytku
Pakiet nr 16 – strzykawki jednorazowego użytku
Pakiet nr 17 – ostrza do skalpeli
Pakiet nr 18 – papiery do aparatów, folia termiczna
Pakiet nr 19 – baseny, kaczki z masy papierowej do urządzenia utylizującego
Pakiet nr 20 – zestawy do znieczuleń
Pakiet nr 21 – osłonki lateksowe na głowicę USG
Pakiet nr 22 – igła biopsyjna do EUS’a
Pakiet nr 23 – igły biopsyjne z talerza biodrowego
Pakiet nr 24 – igła biopsyjna gruboigłowa
Pakiet nr 25 – łyżki jednorazowego użytku do laryngoskopów
Pakiet nr 26 – sprzęt i materiały ogólnomedyczne jednorazowego i wielorazowego użytku
Pakiet nr 27 – zestawy do kaniulacji żył centralnych
Pakiet nr 28 – rękawice
Pakiet nr 29 – worki ekstrakcyjne
Pakiet nr 30 – elektroda neutralna
Pakiet nr 31 – łącznik do drenów
Pakiet nr 32 – zestaw do płukania żołądka
Pakiet nr 33 – zestaw do przetaczania płynów z zaworem dokładnego dawkowania
ujęte w Załączniku nr 7 do SIWZ – Oferta Cenowa.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV – 33140000-3 – materiały medyczne.

Wymagany termin ważności towaru:
Wykonawca gwarantuje dostawę towaru z terminem ważności nie krótszym niż 8 miesięcy od daty dostawy w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowanie.

1. Zamawiający rozumie przez dostawę sprzętu medycznego i materiałów medycznych jednorazowego i wielorazowego użytku sukcesywne dostawy na wezwanie Zamawiającego.
2. Oferowana cena brutto jest niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy i zawiera wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu.
3. Zamówienia będą dokonywane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w formie pisemnej przy pomocy faksu, średnio raz lub dwa razy w miesiącu.
4. Wykonawca musi zagwarantować płynność zaopatrzenia na w/w asortyment przez cały okres obowiązywania umowy.
5. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie do 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia.
6. Ilości zamawianych towarów mogą ulec zmianom - zmniejszeniu w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z bieżących zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.

Zamawiający dopuszcza składanie:
• ofert częściowych na poszczególne kompletne Pakiety od nr 1 do nr 33
• ofert równoważnych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Miejsce realizacji dostaw
Magazyn Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego – ul. Raciborska 27, 40-074 Katowice.

Termin realizacji zamówienia
Termin realizacji zamówienia: przez okres 12 miesięcy od daty zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do czasu wyczerpania wartości umowy.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:
1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.
2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw zgodnych z przedmiotem zamówienia w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (min. 3 dokumenty).
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy stanowiące Załącznik Nr 8 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.
4. W przypadku Wykonawcy będącego osobą fizyczną do oferty należy dołączyć zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy.
5. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym przez Zamawiającego wymaganiom, Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) bezpłatne i bezzwrotne próbki w zakresie Pakietów Nr: 1, 9, 10, 17, 20, 27, 28, 33 w ilości określonej w Załączniku Nr 8 do SIWZ – Wykaz Próbek.
Załącznik ten winien być wypełniony i podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
Próbki odpowiednio zabezpieczone, opatrzone danymi Wykonawcy umożliwiającymi jego identyfikację, opisane i przyporządkowane danemu Pakietowi wraz z ww. Załącznikiem należy złożyć do Kancelarii Dyrektora Szpitala – Katowice, ul. Raciborska 26, I piętro do dnia 19.12.2011r. do godz. 10:00.
b) zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom 374-2 oraz 374-3 lub specyfikacjom technicznym (odporne na przenikanie substancji chemicznych, cytostatyków) – dot. Pakietu Nr 28 poz. 1-2.
6. INNE DOKUMENTY:
a) Wykonawca składający ofertę dołącza do oferty zapisane w programie Excel na dowolnym nośniku (np. CD, dyskietka) wyliczenia wszystkich pozycji ujętych w Załączniku nr 7 do SIWZ, na które składa ofertę.

Ocena spełnienia warunków:
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie spełnia / nie spełnia .

Wadium
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości:
Pakiet Nr 1 – 930,00 zł
Pakiet Nr 4 – 810,00 zł
Pakiet Nr 5 – 720,00 zł
Pakiet Nr 11 – 1.250,00 zł
Pakiet Nr 14 – 600,00 zł
Pakiet Nr 16 – 1.040,00 zł
Pakiet Nr 20 – 2.430,00 zł
Pakiet Nr 22 – 1.530,00 zł
Pakiet Nr 26 – 2.020,00 zł
Pakiet Nr 33 – 740,00 zł
Razem: 12.070,00 zł
W ramach pozostałych Pakietów wadium nie jest wymagane.

Kryterium oceny ofert:
Dotyczy Pakietów Nr: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 11, 12, 13, 14, 15, 16, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 29, 30, 31, 32, 33

1. Cena całkowita ( wartość ogółem brutto) za Pakiet – 100%.

Dotyczy Pakietu Nr 1, 9, 10, 17, 28
1. Cena całkowita ( wartość ogółem brutto) za Pakiet – 70%.
2. Jakość oferowanego towaru oceniana przez użytkownika na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę próbek – 30%.

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 19.12.2011r. do godz. 10:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora.

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.12.2011r. o godz. 11:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji
Z-ca Dyrektora ds. Pielęgniarstwa i Epidemiologii – mgr Marzena Ciastek
Telefon: 0-32 2515-231 do 4, wew. 240,
Fax: /0-32/ 2514 – 533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 09.12.2011rb.


Dodatkowe materiały:
Ogłoszenie wyników postępowania - 30.I.2012r. Ogłoszenie wyników postępowania - 30.I.2012r. SIWZ SIWZ Zapytania do SIWZ -19.XII.2011r. (plik ok 9MB) Zapytania do SIWZ -19.XII.2011r. (plik ok 9MB)
Załącznik nr 7 do SIWZ Załącznik nr 7 do SIWZ Załącznik nr 8 do SIWZ Załącznik nr 8 do SIWZ Zmiana terminu składania i otwarcia ofert - 14.XII.2011r. Zmiana terminu składania i otwarcia ofert - 14.XII.2011r.
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by