2009-09-09
Ogłoszenie wyników postępowania (23.10.2009)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 206.000 EURO na zakup akceleratora wysokoenergetycznego

Podstawa prawna
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) – zwana dalej Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl po ukazaniu się ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 20 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup: akceleratora wysokoenergetycznego wraz z zintegrowanym systemem portalowym, którego system detekcji jest oparty na amorficznym krzemie oraz systemem do objętościowej weryfikacji ułożenia pacjenta w trakcie radioterapii (IGRT) w ilości 1 szt., w ramach programu zdrowotnego pt: "Utworzenie w Polsce systemu radioterapii onkologicznej – Doposażenie i modernizacja zakładów radioterapii" na potrzeby Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, parametry i wymogi określa Załącznik nr 4 do SIWZ.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia CPV: 33151000-3– urządzenia i wyroby do radioterapii

W ramach dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca zapewnia:
1. Odkupienie w tym demontaż i odbiór aparatu Mevatron Primus o numerze seryjnym 2993 firmy Siemens.
2. Dostawa urządzenia wraz z:
  • montażem,
  • instalacją,
  • uruchomieniem przedmiotu zamówienia, w miejsce zdemontowanego aparatu wraz z niezbędną adaptacją i dostosowaniem pomieszczeń i infrastruktury.
3. Upgrade oprogramowania w okresie trwania okresu gwarancji do najnowszej wersji.
4. Instruktaż personelu w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu i oprogramowania przeprowadzone w języku polskim w miejscu instalacji, zakończone podpisaniem "Protokołu szkolenia",.
5. Wykonanie projektu ochrony radiologicznej wraz z uzyskaniem opinii, wykonanie pomiarów dozymetrycznych, uzyskanie dla Zamawiającego niezbędnych zezwoleń na stosowanie przedmiotu zamówienia.
6. Pełną gwarancję przez okres 36 miesięcy od daty odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego,
7. Zapewnienie autoryzowanego serwisu po zakończeniu gwarancji wraz z możliwością przeprowadzenia przeglądów oraz gwarancją dostępności do części - min. 10 lat,
8. Zapewnienie reakcji serwisu do 24 godzin od zgłoszenia awarii (dotyczy: dni roboczych)

UWAGA!
1. Zamawiający dopuszcza tylko i wyłącznie złożenie oferty posiadającej wszystkie wymagane parametry szczegółowo określone w Załączniku Nr 4 do SIWZ.
2. W ramach gwarancji Wykonawca zapewnia:
  1. przeglądy serwisowe,
  2. naprawę i wymianę (w cenie oferty) części na nowe za wyjątkiem sytuacji, kiedy uszkodzenie spowodowane jest nieprawidłową eksploatacją urządzenia, oprogramowania,
  3. nadzór, serwisowanie, dostosowanie do potrzeb Zakładu Radioterapii przedmiotu zamówienia oraz upgradowanie oprogramowania obsługującego przedmiot zamówienia do najnowszych wersji,
  4. współpracę w zintegrowaniu przedmiotu zamówienia z systemami, które będą zakupione w ramach doposażenia i rozwoju Zakładu Radioterapii,
  5. gwarancja ulega przedłużeniu o czas niesprawności przedmiotu zamówienia w przypadku napraw gwarancyjnych,
3. Zaoferowane urządzenie musi być fabrycznie nowe, nieużywane, z rokiem produkcji 2009r.
4. Zamawiający nie dopuszcza złożenia oferty wariantowej ani oferty częściowej.

Termin realizacji zamówienia
1. dostawa, instalacja
do dnia 06.11.2009r. do godz. 10:00 zakończona podpisaniem "Protokołu zdawczo – odbiorczego z dostawy i odbioru sprzętu" wraz z wystawieniem faktury
2. uruchomienie,
3. zintegrowanie przedmiotu zamówienia wraz z oprogramowaniem obsługującym, z systemami będącymi obecnie na wyposażeniu Zakładu Radioterapii: z systemami planowania leczenia: z systemem zarządzania danymi MOSAIQ.
4. testowanie urządzenia,
5. instruktaż personelu w zakresie obsługi i praktycznego wykorzystania sprzętu i oprogramowania przeprowadzone w języku polskim w miejscu instalacji, zakończone podpisaniem "Protokołu szkolenia",
6. przekazanie do użytkowania wraz z wszystkimi wymaganymi pomiarami, atestami i dokumentacją podwykonawczą zakończone podpisaniem „Protokołu końcowego”, - do dnia 12.01.2010 r.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki:
1. podane w SIWZ (tj.: załączą do oferty podpisane i wypełnione Załączniki do SIWZ i wniosą wadium),
2. określone w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo Zamówień Publicznych (tj.: Dz. U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm. – w dalszej treści Pzp.) tj. dołączą
  1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  2. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 4-8 Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt. 9 Pzp wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  4. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  5. Charakterystyka (dane techniczno – eksploatacyjne) oferowanego urządzenia oraz oprogramowania wraz z opisem i prospektami w języku polskim.
  6. Informację o serwisie gwarancyjny i pogwarancyjny ze wskazaniem miejsca i punktu obsługującego, nr telefonu i faxu do kontaktów.
  7. Wykaz wykonanych dostaw w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 dostawą wysokoenergetycznego akceleratora)
  8. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową nie mniej niż 10 000 000,00 zł wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
  9. Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości wraz z opinią o badanym sprawozdaniu, w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności – za 2008r.
oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy – Pzp.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Wadium
Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 80.000,00 zł

Kryteria oceny ofert:
1. Wynagrodzenie brutto w wysokości - 60%
2. Wymagane dodatkowe wyposażenie – podlegające ocenie punktowej - 28%
3. Koszt rocznego serwisu pogwarancyjnego - 12%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 22.10.2009r. do godz. 11:00 w Kancelarii Dyrektora Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 26.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.10.2009r. o godz. 12:00 w Sali Konferencyjnej w Zakładzie Radioterapii w Katowicach przy ul. Raciborskiej 27.

Termin związania ofertą wynosi 60 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie zamierza
- zawierać umowy ramowej,
- ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
- zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
- zwrotu kosztów uczestnictwa w postępowaniu,
- zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej o której mowa w art. 12a ustawy - Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach.
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy – Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - lek. med. Witold Nowak – Z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa
Telefon: 032 2511-761
Fax: 032 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało przekazane Urzędowi Oficjalnych Publikacji Wspólnot Europejskich w dniu 09.09.2009r.


Dodatkowe materiały:
07.10.2009 - Informacja o proteście, Protest (1,3MB) 07.10.2009 - Informacja o proteście, Protest (1,3MB) 12.10.2009 - Zawiadomienie o odwołaniu, Odwołanie 12.10.2009 - Zawiadomienie o odwołaniu, Odwołanie 23.10.2009 - Ogłoszenie wyników postępowania 23.10.2009 - Ogłoszenie wyników postępowania
24.09.2009 - Informacja o proteście, Protest (2MB) 24.09.2009 - Informacja o proteście, Protest (2MB) 28.09.2009 - Informacja o proteście, Protest 28.09.2009 - Informacja o proteście, Protest 29.09.2009 - Informacja o proteście, Protest 29.09.2009 - Informacja o proteście, Protest
30.09.2009 - Aktualnie obowiązujące strony SIWZ po uwzględnieniu Protestów 30.09.2009 - Aktualnie obowiązujące strony SIWZ po uwzględnieniu Protestów 30.09.2009 - Aktualnie obowiązujące strony SIWZ po uwzględnieniu Protestów 30.09.2009 - Aktualnie obowiązujące strony SIWZ po uwzględnieniu Protestów 30.09.2009 - Aktualnie obowiązujące strony SIWZ po uwzględnieniu Protestów 30.09.2009 - Aktualnie obowiązujące strony SIWZ po uwzględnieniu Protestów
30.09.2009 - Aktualnie obowiązujące strony SIWZ po uwzględnieniu Protestów 30.09.2009 - Aktualnie obowiązujące strony SIWZ po uwzględnieniu Protestów 30.09.2009 - Aktualnie obowiązujące strony SIWZ po uwzględnieniu Protestów 30.09.2009 - Aktualnie obowiązujące strony SIWZ po uwzględnieniu Protestów 30.09.2009 - Aktualny, obowiązujący Załącznik nr 4 do SIWZ po uwzględnieniu Protestów 30.09.2009 - Aktualny, obowiązujący Załącznik nr 4 do SIWZ po uwzględnieniu Protestów
30.09.2009 - Stanowisko Zamawiającego do Protestu 30.09.2009 - Stanowisko Zamawiającego do Protestu 30.09.2009 - Zapytania 30.09.2009 - Zapytania 30.09.2009 - Zmiana Ogłoszenia o Zamówieniu 30.09.2009 - Zmiana Ogłoszenia o Zamówieniu
SIWZ SIWZ Załącznik nr 4 do SIWZ Załącznik nr 4 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by