2014-01-03
Ogłoszenie wyników postępowania (28.01.2014)
Zamawiający
Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice
ogłasza
przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia poniżej 14.000 EURO
na zakup i dostarczanie klisz i odczynników rtg
oznaczenie sprawy: Szp.Leszcz /PN/2/2014

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital. net.pl Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczanie klisz rentgenowskich oraz odczynników fotochemicznych: wywoływacza i utrwalacza do zdjęć rentgenowskich do obróbki automatycznej, których asortyment i szacunkowe ilości przedstawia Załącznik Nr 2 do SIWZ – Oferta Cenowa.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych CPV:
32354110-3 klisze rentgenowskie
24931230-0 wywoływacze do zdjęć rentgenowskich
24931240-3 utrwalacze do zdjęć rentgenowskich
Bezwzględne wymogi dotyczące klisz rentgenowskich:
1. Klisza uczulona na światło niebieskie.
2. Klisza musi być znakowana na obrzeżu.
3. Wymagania jakościowe klisz rentgenowskich:
- Zadymienie początkowe <= 0,22
- Gęstość maksymalna >= 3,40
- Średni gradient >= 2,85
Bezwzględne wymogi dotyczące odczynników fotochemicznych: 1. Bez zawartości kwasów nieorganicznych
2. Wywoływacz o wydajności nie mniej niż 320 ml/m2.
3. Utrwalacz o wydajności nie mniej niż 500 ml/m2.
Wszystkie zaoferowane przez Wykonawcę klisze rentgenowskie i odczynniki fotochemiczne muszą pochodzić od jednego producenta.
Błony rentgenowskie muszą być oznakowane nazwą producenta, typem filmu, datą ważności oraz numerem serii (widocznym po obróbce chemicznej filmu).
Jednocześnie Zamawiający dopuszcza, aby data ważności klisz rentgenowskich była widoczna na opakowaniu zewnętrznym, zamiast na kliszach.

1. Zamawiający rozumie przez dostawę klisz rentgenowskich i odczynników fotochemicznych cykliczną dostawę na wezwanie Zamawiającego.
2. Wykonawca musi zagwarantować niezmienność cen brutto przez cały okres obowiązywania umowy.
3. Oferowana cena musi zawierać wszystkie koszty związane z realizacją umowy, w tym koszty transportu, wyładunku i wniesienia towaru do magazynu.
4. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego sukcesywnie przez cały okres obowiązywania umowy w formie pisemnej przy pomocy faksu, średnio jeden lub dwa razy w miesiącu.
5. Zamawiający wymaga dokonania każdej dostawy w terminie 7 dni kalendarzowych od daty złożenia zamówienia faksem.
6. Ilości zamawianego towaru mogą ulec zmianie w czasie obowiązywania umowy w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego związanych z udzielanymi świadczeniami zdrowotnymi i będą wynikały z bieżących zamówień, bez możliwości dochodzenia roszczeń przez Wykonawcę z tytułu zmniejszenia ilości zakupionego towaru.
7. Wykonawca musi zagwarantować dostępność zaoferowanego Zamawiającemu asortymentu przez cały okres obowiązywania umowy.
8. Wykonawca gwarantuje dostawę towaru z terminem ważności nie krótszym niż 12 miesięcy od daty dostawy, w opakowaniach zapewniających bezpieczny transport i przechowywanie.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia
Przez okres 12 miesięcy licząc od daty zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż do czasu wykorzystania wartości umowy.

Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:
1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.
2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. art. 22 ust. 1 pkt. 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. (Wykonawca musi wykazać się co najmniej 2 dostawami odpowiadającymi swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia).
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy, stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.
4. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym przez Zamawiającego wymaganiom, Wykonawcy dołączą do Ofert:
a) opis, materiały informacyjne producenta oferowanych klisz rtg uwzględniające wymogi jakościowe, które będzie oceniać Zamawiający,
b) opis, materiały informacyjne producenta oferowanych odczynników rtg.
5. Karty charakterystyki substancji niebezpiecznych – dotyczy odczynników fotochemicznych.
6. Informację na temat sposobu fakturowania i kosztów opakowań po wywoływaczu i utrwalaczu oraz sposobu ich odbioru od Zamawiającego.
7. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp tj. w przypadku gdy w postępowaniu złożyły ofertę podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba że wykażą że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium:
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 300,00 zł

Kryterium oceny ofert:
1. Cena brutto za przedmiot zamówienia - 80%,
2. Jakość oferowanego towaru oceniana na podstawie materiałów informacyjnych producenta - 20%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert:
Oferty należy złożyć do dnia 15.01.2014 r. do godz. 10:00 w 40-074 Katowice, ulica Raciborska 26, Kancelaria.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.01.2014 r. o godz. 11:00 w 40 – 074 Katowice, ulica Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści SIWZ z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał SIWZ oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji
lek. med. Zbigniew Wiąk

Telefon 32 2515-231 do 3 wew. 210
Fax 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 03.01.2014 r.


Dodatkowe materiały:
10.01.2014 - Zapytania 10.01.2014 - Zapytania 28.01.2014 - Ogłoszenie wyników postępowania 28.01.2014 - Ogłoszenie wyników postępowania SIWZ SIWZ
Załącznik nr 2 do SIWZ Załącznik nr 2 do SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by