2010-09-29
Unieważnienie postępowania (14.10.2010)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na dostawę oprogramowania umożliwiającego system planowania, rejestrowania harmonogramów pracy oraz rozliczania czasu pracy dla Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r., Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ – jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa-zakup oprogramowania umożliwiającego system planowania, rejestrowania harmonogramów pracy oraz rozliczania czasu pracy dla Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach.
Zakres i funkcjonalność oprogramowania szczegółowo określa Załącznik nr 1 do SIWZ.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia we Wspólnym Słowniku Zamówień: 48310000-4

Przez zakup oprogramowania umożliwiającego system planowania, rejestrowania harmonogramów pracy oraz rozliczania czasu pracy Zamawiający rozumie:
  • dostawę serwera bazodanowego w obudowie RACK i jego montaż w szafie 19",
  • udzielenie bezterminowej licencji na oprogramowanie na 25 stanowiskach roboczych,
  • instalację oprogramowania wraz z konfiguracją,
  • wdrożenie,
  • migrację danych z programu "KALI" f. Macrologic
  • serwis gwarancyjny 36 miesięcy,
  • szkolenie pracowników obsługujących program - 40 osób,
  • serwis pogwarancyjny - 12 miesięcy po upływie gwarancji (Wykonawca będzie zobowiązany do zawarcia umowy serwisowej po upływie gwarancji na warunkach określonych w ofercie. Zamawiający dopuszcza waloryzację ceny za serwis pogwarancyjny w maksymalnym wymiarze do wskaźnika inflacji.)
W ramach serwisu gwarancyjnego Wykonawca zapewnia:
  1. naprawę i wymianę części (w cenie oferty) za wyjątkiem sytuacji, kiedy uszkodzenie spowodowane jest nieprawidłową eksploatacją urządzeń i oprogramowania,
  2. usuwanie błędów w działaniu aplikacji, reakcje na awarie i usuwanie ich skutków, dostosowanie do zmian przepisów prawnych w ramach złożonej oferty cenowej
  3. upgradowanie oprogramowania obsługującego przedmiot zamówienia do nowych wersji,
  4. pomoc techniczną producenta oprogramowania,
  5. gwarancja ulega przedłużeniu o czas niesprawności przedmiotu zamówienia w przypadku napraw gwarancyjnych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, ani ofert wariantowych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.

Termin realizacji zamówienia
w zakresie:
  • dostawy serwera bazodanowego w obudowie RACK i jego montaż w szafie 19",
  • udzielenia bezterminowej licencji na oprogramowanie na 25 stanowiskach roboczych,
  • instalacji oprogramowania wraz z konfiguracją,
  • wdrożenia,
  • migracji danych z programu "KALI" f. Macrologic,
  • szkolenia pracowników obsługujących program – 40 osób,
w terminie do 30 dni od daty zawarcia umowy zakończone podpisaniem "Protokołu prawidłowego wykonania umowy"

  • serwisowania gwarancyjnego
w terminie 36 miesięcy licząc od daty podpisania "Protokołu prawidłowego wykonania umowy"


Warunki udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (min. 2 dokumenty).

3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust.1 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- w przypadku osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp – podpisany przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Załącznik nr 6 do SIWZ.

4. W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa odpowiada określonym przez Zamawiającego wymaganiom, Wykonawcy dołączą do Oferty:
- opis zaoferowanego oprogramowania umożliwiającego system planowania, rejestrowania harmonogramów pracy oraz rozliczania czasu pracy, foldery informacyjne, wzory generowanych dokumentów – dokumentujące wymagania techniczne.

5. dot. osób fizycznych
Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert celem wykazania uprawnień do reprezentowania Wykonawcy.

6. Informacja o serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym, tj. adres punktu obsługującego, nr telefonu i faksu do kontaktów.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia.

Wadium:
W postępowaniu jest wymagane wadium w wysokości: 800,00 zł

Kryterium oceny ofert:
1. cena brutto za przedmiot zamówienia - 80%
2. koszt rocznego serwisu pogwarancyjnego - 20%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 12.10.2010r. do godz. 10:00 w Sekretariacie Dyrektora Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 27 (budynek Zakładu Radioterapii, I piętro)
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.10.2010r. o godz. 11:00 w budynku Przychodni Szpitala w Katowicach przy ul. Raciborskiej 28 (II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych)

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp,
3. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
4. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
5. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający przewiduje
w zakresie serwisu
1. zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych, o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści SIWZ z zachowaniem wymogów, o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał SIWZ oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - Mgr Tomasz Duniec - informatyk
Telefon 32 2515-231 do 3 wew. 282
Fax: 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 29.09.2010r.


Dodatkowe materiały:
14.10.2010 - Unieważnienie postępowania 14.10.2010 - Unieważnienie postępowania SIWZ SIWZ
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by