2013-07-11
Ogłoszenie wyników postępowania - 12.VIII.2013r. / Zmiana terminu składania ofert (15.VII.2013)


Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego
ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice

ogłasza przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej zamówienia powyżej 14.000 EURO na świadczenie usług transportu gospodarczego dla potrzeb Szpitala

Podstawa prawna: Ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) – zwana dalej ustawą Pzp.

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia – zwana dalej SIWZ jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: www.szpital.net.pl
SIWZ można uzyskać pod adresem: Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego, 40-074 Katowice, ul. Raciborska 26 – Dział Księgowości.
Na wniosek Wykonawcy SIWZ zostanie wysłana za zaliczeniem pocztowym (koszt 10 zł brutto).

Przedmiot zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu gospodarczego t.j. usługi przewozowe powierzonych towarów i materiałów oraz usługi pomocnicze wykonywane przez kierowcę, w tym: spedycja własna, czynności dodatkowe związane z wykonywanym zleceniem przewozu, realizowane na zlecenie Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, przy ul. Raciborskiej 26.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV: 60100000-9 - usługi w zakresie transportu drogowego.

Opis przedmiotu zamówienia
A. Usługi przewozowe oraz pomocnicze realizowane są na zlecenie Szpitala im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach całodobowo we wszystkie dni kalendarzowe. Zamawiający podaje planowaną szacunkową wielkość parametrów przewozów miesięcznie: około 2500 km przebiegu i około 240 godzin pracy pojazdu z kierowcą.
B. Ze względu na rodzaj, wielkość i masę przewożonych towarów, materiałów Zamawiający sugeruje, aby usługi przewozowe były wykonywane środkiem transportu o ładowności minimum 900 kg, posiadającym minimum 6,0 m3 przestrzeni ładunkowej i przystosowanym do przewozu żywności w pojemnikach.
C. Wykonawca będzie również podmiotem działającym na rynku spożywczym w przedsiębiorstwie spożywczym jakim jest Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach, w myśl zasad i wymogów określonych w :
  1. ROZPORZĄDZENIE (WE) NR 178/2002 PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY z dnia 28 stycznia 2002 r. ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego, powołujące Europejski Urząd ds. Bezpieczeństwa Żywności oraz ustanawiające procedury w zakresie bezpieczeństwa żywności( DZIENNIK URZĘDOWY WSPÓLNOT EUROPEJSKICH, L 31/1, 1.2.2002);
  2. ROZPORZĄDZENIE (WE) NR 852/2004 PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (DZIENNIK URZĘDOWY UNII EUROPEJSKIEJ L 139/1, 30.4.2004 );
  3. przepisach dot. bezpieczeństwa i higieny żywności, żywienia Państwowej Inspekcji Sanitarnej;
D. Ponadto kierowca będzie musiał wykonywać procedury szpitalne obowiązujące w obszarze pracy kierowcy z pojazdem. Zawarte wymogi w procedurach szpitalnych nie powodują dodatkowych kosztów po stronie Wykonawcy.
E. Kierowca pojazdem w ramach przewozów i prac będzie codziennie wykonywał przewozy termosów z żywnością i pustych na trasie: Kuchnia Centralna szpitala przy ul. Raciborskiej 27 – oddziały szpitala zlokalizowane przy ul. Józefowskiej 119 w Katowicach.
F. Usługi pomocnicze Wykonawcy będą polegać na: załadunku i wyładunku przewożonych towarów i materiałów, odbieraniu i dostarczaniu ich do wskazanego miejsca oraz wykonywaniu innych zleconych prac dodatkowych natury spedycyjnej związanych z przewożonym towarem, materiałem.
G. Wszystkie zlecenia na transport kierowca będzie odbierał od wyznaczonego pracownika Szpitala odpowiedzialnego za transport.
H. Kierowca będzie zobowiązany do dziennego prowadzenia „Karty drogowej” wg załączonego wzoru potwierdzanej codziennie przez pracownika Szpitala odpowiedzialnego za transport.
I.Wykonawca gwarantuje czystość pojazdu, którym będą wykonywane usługi transportu.
J. Zamawiający wymaga czystości, schludności i kultury osobistej osoby świadczącej usługi transportu.

Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych ani składania ofert wariantowych.

Termin realizacji zamówienia: przez okres 36 miesięcy od daty zawarcia umowy jednak nie dłużej niż do czasu wyczerpania wartości umowy.

Opis warunków udziału w postępowaniu
W postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp oraz dołączą do oferty dokumenty, o których mowa w dziale SIWZ Zawartość Oferty tj.:

1. Wypełnią i podpiszą Załączniki do SIWZ.

2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.(Wykonawca musi wykazać się co najmniej 1 usługą przewozu towarów oraz materiałów w jednostkach służby zdrowia).
3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawców w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
b) w stosunku do osób fizycznych podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenie Wykonawcy stanowiące Załącznik Nr 6 do SIWZ – dotyczy osób fizycznych.

4. Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o których mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy – Prawo zamówień publicznych t.j. w przypadku, gdy w przedmiotowym postępowaniu złożyły ofertę podmioty należące do tej samej grupy kapitałowej, chyba że wykażą, że istniejące pomiędzy nimi powiązania nie prowadzą do zachwiania uczciwej konkurencji (o ile dotyczy) albo oświadczenie, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej.

5. Podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy Oświadczenia Wykonawcy w sprawie gwarancji zabezpieczenia należytego wykonania umowy stanowiące Załącznik Nr 7 do SIWZ.

6. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawcy dołączą do Oferty:
a) informacje na temat ilości posiadanego taboru, jego wyposażenia, danych technicznych,
b) informacje na temat ilości zatrudnionego personelu i posiadanych przez niego kwalifikacji.

7. INNE DOKUMENTY
a) Kserokopię aktualnej „Książeczki badań dla celów sanitarno-epidemiologicznych” kierowcy (-ców) pojazdu.
b) Dokument Państwowej Inspekcji Sanitarnej - Decyzję zatwierdzającą prowadzenie działalności w zakresie przewozów środków spożywczych nie wymagających warunków chłodniczych w transporcie oraz posiłków w termoportach. Wymagana jest decyzja na konkretny pojazd, który będzie używany w opisanych przez Zamawiającego usługach.

Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na zasadzie spełnia/ nie spełnia, na podstawie złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu.

Wadium
W postępowaniu nie będzie wymagane wadium.

Kryteria oceny ofert:
1. Całkowita cena brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia - 100%

Miejsce i termin złożenia i otwarcia ofert
Oferty należy złożyć do dnia 22.07.2013 r. do godz. 10:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 26 – Kancelaria Dyrektora.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.07.2013 r. o godz. 11:00 w Szpitalu im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach ul. Raciborska 28, budynek Przychodni, II piętro, Sekcja Zamówień Publicznych.

Termin związania ofertą wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert.

Zamawiający nie ogranicza
możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne.

Zamawiający nie zamierza
1. zawierać umowy ramowej,
2. ustanawiać dynamicznego systemu zakupów,
3. zastosować aukcji elektronicznej przy wyborze najkorzystniejszej oferty.

Zamawiający przewiduje
zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. Wielkość zamówienia uzupełniającego - 15 % zamówienia podstawowego.

Zamawiający nie przewiduje
1. zwrotu kosztów udziału w postępowaniu,
2. udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia,
3. istotnej zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
4. unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do
1. zmiany treści ogłoszenia o zamówieniu opublikowanego w Biuletynie Zamówień Publicznych o której mowa w art. 12a ustawy Pzp. W przypadku dokonania zmiany w ogłoszeniu, Zamawiający – o ile zajdzie taka konieczność – przedłuży termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian w ofertach,
2. zmiany treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zachowaniem wymogów o których mowa w art. 38 ust. 4 – 6 ustawy Pzp. Zamawiający niezwłocznie przekaże dokonaną zmianę wszystkim Wykonawcom, którym przekazał specyfikację istotnych warunków zamówienia oraz umieści ją na stronie internetowej.

Osoba upoważniona do udzielania informacji - lek. med. Witold Nowak – Z-ca Dyrektora ds. Lecznictwa
Telefon 32 2511-761
Fax 32 2514-533

Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 11.07.2013 r.


Dodatkowe materiały:
15.07.2013 - Zmiana terminu składania ofert 15.07.2013 - Zmiana terminu składania ofert Ogłoszenie wyników postępowania - 12.VIII.2013r. Ogłoszenie wyników postępowania - 12.VIII.2013r. SIWZ SIWZ
Załącznik nr 1 do Umowy Załącznik nr 1 do Umowy
W celu poprawnego działania strona wykorzystuje mechanizm plików cookies.
Dalsze przeglądanie stron oznacza zgodę na zapisywanie tych plików w urządzeniu, z którego korzystasz.
W przypadku braku zgody, należy wyłączyć obsługę plików cookies w przeglądarce.
© 2003 by